Wat voor banner? Reclame?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:20 schreef superniger het volgende:
WTF is dit? Om de 5 posts een banner.![]()
RIP FOK!
Mobiel nog niets veranderd gelukkigquote:
Ik vind het opzich nog best te pruimen, waarschijnlijk omdat ik gewoon nog gratis voetbal kan kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:20 schreef CudiKid het volgende:
Echt bagger hoe SBS 6 hiervan een matige VI-avondje er probeert van te maken.
Ik mis de NOS Champions League.
maaskantgodquote:
Kann diese scheisse aufhoeren?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Nieuwe lay out.. tsja gewoon ff wennen.. over een paar dagen weet je niet beter
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Waterreus is duidelijk gezonder geworden sinds zijn vertrek bij Studio Voetbal.
eens, vind m nu al wel oke hoewel wat traag somsquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zit mobiel, nergens last van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Geloof me.. zodra je brein eraan gewend is kan je die oude lay out niet eens herinnerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kann diese scheisse aufhoeren?
Jammer dat we toen 2x verloren van Anderlechtquote:
#geenfantwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 20:24:08Mijn voorspelling voor #PSV - Manchester United is: 1-1. Wat denken jullie? #psvman reageer retweet
Herrera, Young, Mata, Martial, Schweinsteiger... geen houden aan!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Jij durft
Ik denk meer 0-1 of 1-2 ofzo.
Ajax hield altijd de schade beperkt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Herrera, Young, Mata, Martial, Schweinsteiger... geen houden aan!
Er zal hooguit een R u watching A'dam spandoek aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax hield altijd de schade beperkt.
Tegen United was in de Euro League Hansquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax hield altijd de schade beperkt.
Dat valt wel mee me dunktquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zal hooguit een R u watching A'dam spandoek aanwezig zijn.
Genot.quote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 4].
Ik heb het over de Europese wedstrijden in zijn algemeen, dropveter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen United was in de Euro League Hans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |