WZVquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:05 schreef Coco98 het volgende:
Wie is verantwoordelijk voor de nieuwe forum layout?

liever nog de wijs inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef VXXLL het volgende:
Onbegrijpelijk dat je Brenet ipv Poulsen opstelt

Ben ik mee eens.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef VXXLL het volgende:
Onbegrijpelijk dat je Brenet ipv Poulsen opstelt

Nee. Die is trager dan Poulsen en verdedigt niet beter dan Brenet. Je hebt hem duidelijk nog niet al te vaak op links zien spelen.quote:

Kieft praat over United hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overige wedstrijden daaarrrrrr
VBL / [Champions League] Matchcenter

poulsen > brenetquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Die is trager dan Poulsen en verdedigt niet beter dan Brenet. Je hebt hem duidelijk nog niet al te vaak op links zien spelen.

Er wordt gezegd dat Louis dom inkooptquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke dan is het goed. Ik weet niet wat er op Sport1 gezegd wordt.

WOOOOOOOOOW. Wat een vondst.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat Louis dom inkoopt

brenet is snel, that's it.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat eerste is afhankelijk van het type wedstrijd. Dat tweede is gewoon sowieso niet waar.

De Wijs is traag en verdedigend ook niets bijzonders.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
brenet is snel, that's it.
wordt wel tijd dat jetrogod weer terugkomt trouwens.

Louis kent het woord 'verdediger' niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vond het een goede conclusie van Youri

Dan krijg je waarschijnlijk 90 cent terug voor elke euro die je inzet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef VXXLL het volgende:
Ik neig er sterk naar om in te zetten op United

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |