Gaat via SBS6, zoiets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Streamt SBS6 de wedstrijd trouwens?
Dat is wel erg gayquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest volgens mij een account aanmaken op nu.nl
Narsingh is wel vermakelijk, op een bepaalde manier, een manier die me niet zint.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat Cocu ook in de CL de kijker wil entertainen.
Die zal er wel als pinchhitter in komen als dat nodig is. Kan er misschien niet veel van maar is koppend natuurlijk wel iedereen de baas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Fellaini niet in de spits staat, die kan er niet zoveel van.
De vrouwen/meisjes gaan eerst GTST kijken daarna voetbal met de boysquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb er zin in
Hoe is het met jou
niet hatenquote:
Klopt. Wat die allemaal heeft uitgevreten om de concurrentie met o.a. Koch te winnen.... Die hadden ze kei hard buiten moeten schoppen.quote:
Die verdient echt een alcoholvrij biertje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:05 schreef Coco98 het volgende:
Wie is verantwoordelijk voor de nieuwe forum layout?
De eigenaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:05 schreef Coco98 het volgende:
mobiel leeuit is hetzelfde geblevenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:05 schreef Coco98 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |