Passief of actief?quote:
hij vreest voor zijn levenquote:Op zondag 13 september 2015 22:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij zit met z'n hoofd nu bij passieve anale seks.
Jaquote:Op zondag 13 september 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Shit heb ik een hele aflevering over anale seks gemist?
Ja, met beeldenquote:Op zondag 13 september 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
jaquote:Op zondag 13 september 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2015 22:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Louis doet alleen aan actieve anale seks.
Jammer.quote:Op zondag 13 september 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
GTA SA?quote:Op zondag 13 september 2015 23:02 schreef AQUILA. het volgende:
Gelukkig zijn ze in SA wél heel duidelijk.
studio ajax?quote:Op zondag 13 september 2015 23:02 schreef AQUILA. het volgende:
Gelukkig zijn ze in SA wél heel duidelijk.
Studio Arabia, vanaf volgende week zondag.quote:
Insjallah.quote:Op zondag 13 september 2015 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Studio Arabia, vanaf volgende week zondag.
Met van die gezellige ISmuziek op de achtergrond.quote:
This goes too far!!!quote:Op zondag 13 september 2015 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Win a pik, anale seks, dit kan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Aquila non capit muscas.''
Computer says NO!quote:Op zondag 13 september 2015 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nou hebben de computers het weer gedaan...
Dat is altijd wel prettig voordat je aan de passieve anale seks gaat denk ik jaquote:
Bert heeft geen computerquote:Op zondag 13 september 2015 23:06 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Marwijk nemen spelers geen beslissingen meer omdat we achter de computer leven.
Bert, visionair en voetbaltrainer.
quote:Op zondag 13 september 2015 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met van die gezellige ISmuziek op de achtergrond.
Goede opvolging van Jack dus.quote:Op zondag 13 september 2015 23:07 schreef Tagliano het volgende:
Het wordt interessant, laten we het afkappen
quote:Op zondag 13 september 2015 23:07 schreef Tagliano het volgende:
Het wordt interessant, laten we het afkappen
Die hele vibe is toch briljant!quote:
quote:Op zondag 13 september 2015 23:10 schreef Caland het volgende:
Deze man lust wel een biertje geloof ik.
Paul de Leeuw!quote:
maandag 6.15 hequote:
De voorspelbare triestheid.quote:Op zondag 13 september 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Hij drinkt er af en toe ook eentje zo te zien.
De trieste voorspelbaarheid.quote:
Ik niet.quote:
Sambal ?quote:Op zondag 13 september 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoorde tong vanmiddag zeggen 'werken voor je geld'.
Ik kwam niet meer bij.
quote:Op zondag 13 september 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kwam niet meer bij.
Jack straalt gezelligheid uit heb ik wel eens gehoordquote:Op zondag 13 september 2015 23:15 schreef Vatta het volgende:
Ik geloof dat ik dan toch liever Jack heb in plaats van autocew Egberts.
Hij heeft wel zelfspot.quote:Op zondag 13 september 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kwam niet meer bij.
Vertel. Wat weet je ?quote:Op zondag 13 september 2015 23:24 schreef Caland het volgende:
Tong heeft wel gewerkt hoor.
Ooit.
Heel lang geleden.
Precies. Effe pissen.quote:
Nie stoer gaan doen maatquote:
Sla ik sedert jaar en dag over omdat het tennis geen echte sterren van weleer heeft zoals ten tijde van Borg,Lendl,mijn held Jimmy Connors etc etc.waarmee je kon identificeren. Vergeleken met toen zijn de 'sterren van nu van die gemaakte robots die altijd lief en aardig en ja knikken.quote:
Dju... dus toch.quote:Op zondag 13 september 2015 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Je moet je beste spelers opstellen."
Wow
juichen.rarquote:Op maandag 14 september 2015 09:06 schreef Zipportal het volgende:
Sjoerd de GrindtegelWat komt die debiel nog steeds doen?
Tom die al om 19:00 de samenvattingen heeft gedaan, kan dat opeens niet meer om 22:45 doen? Wat is dit voor onzin?
En dan is Sjoerd ook plots klap weer verdwenen. Totale geforceerde onzin.
Die gast heeft echt een Ajaxgezichtquote:Op zondag 20 september 2015 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
Jan Joost![]()
Objectiviteit kent geen tijd bij FOX
Ronald de Boer ook.quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gast heeft echt een Ajaxgezicht
Lubachquote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef Evertjan het volgende:
voor ongemakkelijke tv schakelt u even over naar NPO 3
Grieken zijn verkiezingen beu.quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie de hele tijd bovenin "21 dingen die mensen in hun kont stoppen"
Waarom denkt FOK! dat ik daarin geinteresseerd ben
Danny post zulke dingen zelf. Als je denkt dat je daarmee FOK! gaat reddenquote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat valt er te redden dan?quote:Op zondag 20 september 2015 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Danny post zulke dingen zelf. Als je denkt dat je daarmee FOK! gaat redden
Op zijn Grieks zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 20 september 2015 22:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Grieken zijn verkiezingen beu.
Die newsticker werkt nog niet echt, is nu alleen nog maar op Danny's interesses toegespitst.quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Grieken beuquote:Op zondag 20 september 2015 22:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Grieken zijn verkiezingen beu.
quote:Op zondag 20 september 2015 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die newsticker werkt nog niet echt, is nu alleen nog maar op Danny's interesses toegespitst.
Wat?quote:Op zondag 20 september 2015 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat slecht met FOK, daarom die China shop enzo.
niks alleen VBL is nog interessant voor andere websites. Als Danny slim is verdeelt hij Fok in kleine stukjes en verkoopt hij allesquote:
WZVquote:Op zondag 20 september 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als FOK! verzuipt moet ik jullie wijsheden allemaal missen
WZV heeft een flinterdunne sportafdeling en geen muziekafdeling.quote:
En terecht, niemand heeft zin in wielrennen/F1 en zulke shitquote:Op zondag 20 september 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WZV heeft een flinterdunne sportafdeling en geen muziekafdeling.
Da's toch wel een gemis.
Ach joh zo'n 3letterdomein is tering veel waardquote:Op zondag 20 september 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je dat dan niet, zolang het binnen FOK! blijft, de hele handel verkopen?
Niet dat ik Danny FOK! zie verkopen, maar dat terzijde.
Dat wordt Kashia of een Heracliedquote:
2 halve ajacieden dus...quote:Op zondag 20 september 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer. Geen polletje kapen deze week.
Ajacied dat is wel logischquote:Op zondag 20 september 2015 22:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Lucas Andersen staat voorlopig aan kop in de poll
doet Feyenoord ook al jarenquote:Op zondag 20 september 2015 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Heracles is HET voorbeeld voor vele clubs qua beleid. Met minimale middelen al jaren in de Eredivisie spelen.
wie?quote:Op zondag 20 september 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk dat Sjoerd Mossou er ook is.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 20 september 2015 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Heracles is HET voorbeeld voor vele clubs qua beleid. Met minimale middelen al jaren in de Eredivisie spelen.
diep heel diepquote:Op zondag 20 september 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat Feyenoord kampioen werd was Big Brother nog niet op TV geweest.
Jouw tonatie is net of ik midden in een McGrath film zit.quote:Op zondag 20 september 2015 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Toen bestond FOK! nog niet eensquote:
heb je nog meer leuke feitjes?quote:Op zondag 20 september 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen bestond FOK! nog niet eens
Toen was Stijn net pas geborenquote:Op zondag 20 september 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen bestond FOK! nog niet eens
jij bent dan ook de Jack Nicholson van de VBL-users hier. Jij acteert een hele grote jongen te zijnquote:Op zondag 20 september 2015 22:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jouw tonatie is net of ik midden in een McGrath film zit.
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was Pokemon nog niet op de Nederlandse TV geweest.quote:Op zondag 20 september 2015 22:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
heb je nog meer leuke feitjes?
Bedanktquote:Op zondag 20 september 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was Pokemon nog niet op de Nederlandse TV geweest.
Ik geef gewoon mijn mening. Ik dacht dat dit een forum was om je mening te geven. Ik kan ook zeggen zoek het maar uit.quote:Op zondag 20 september 2015 22:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jouw tonatie is net of ik midden in een McGrath film zit.
Is ie fit dan?quote:Op zondag 20 september 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk stelde Beugelsgod vandaag niet op.
Fluttrainer.
Over 1/2 jaar stromen er talenten door die toen niet eens geboren waren.quote:Op zondag 20 september 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat Feyenoord kampioen werd was Big Brother nog niet op TV geweest.
quote:Op zondag 20 september 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was Pokemon nog niet op de Nederlandse TV geweest.
Vandaag werd er niet gespeeld.quote:Op zondag 20 september 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk stelde Beugelsgod vandaag niet op.
Fluttrainer.
quote:Op zondag 20 september 2015 22:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/cfe57e31717e20c34103fb5d45760f58/http://i103.photobucket.com/albums/m160/misty_pokemon/misty.jpg ]afbeelding[/url] ]
Jawel hoor.quote:Op zondag 20 september 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag werd er niet gespeeld.
doremifasolatido weer een kutpost volquote:Op zondag 20 september 2015 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Ik dacht dat dit een forum was om je mening te geven. Ik kan ook zeggen zoek het maar uit.
TRquote:
Knut zou het wetenquote:Op zondag 20 september 2015 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat hebben Japanners toch met hentai en tentakels?
Ik zie ads op deze pagina, dus nee, dat mag niet.quote:
Uh ok, ik vraag het Drizzt wel die hier regelmatig dikke premmen post..quote:Op zondag 20 september 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ads op deze pagina, dus nee, dat mag niet.
Surinamer.quote:Op zondag 20 september 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Fraser praat een beetje als een marokkaan.
Club uit de derde stad van het land. Het gaat nooit over ADO.quote:Op zondag 20 september 2015 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we serieus 20 minuten over Ado praten?
Waardeloze club ook.quote:Op zondag 20 september 2015 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Club uit de derde stad van het land. Het gaat nooit over ADO.
en terecht, het spel is niet om aan te zien.quote:Op zondag 20 september 2015 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Club uit de derde stad van het land. Het gaat nooit over ADO.
dat is het nergens in de EDquote:Op zondag 20 september 2015 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en terecht, het spel is niet om aan te zien.
Verdedigen is niet vies.quote:Op zondag 20 september 2015 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en terecht, het spel is niet om aan te zien.
Toen kon die al geen volledige zinnen uitspreken.quote:
Uit Kramerquote:Op zondag 20 september 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind zijn broer Mars beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |