Zowel tegen PSV als tegen Willem II zijn zuivere strafschoppen onthouden vanwege het sentiment wat in de eerste drie wedstrijden is ontstaan.quote:Op zondag 13 september 2015 22:36 schreef bombmannl het volgende:
Ja slechte wedstrijden wonnen ze door de arbitrage.
Feyenoord krijgt penalty, gras is groen.
Eerder regel dan uitzondering
Was het 3-2 geworden. Niets te halen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zowel tegen PSV als tegen Willem II zijn zuivere strafschoppen onthouden vanwege het sentiment wat in de eerste drie wedstrijden is ontstaan.
Wanneer is die?quote:Op zondag 13 september 2015 22:38 schreef bombmannl het volgende:
Over passieve anale seks gesproken: PSV-Cambuur
xDquote:Op zondag 13 september 2015 22:38 schreef tong80 het volgende:
Geweldig dat Feyenoord de grootste achterban heeft
Zo'n veertig jaar geleden dat ze voorlopers waren
Zat er dick in ?quote:Op zondag 13 september 2015 22:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
En een eigen doelpunt van Bruma?
HOEZO? Ik ben wel een beetje klaar met dit soort plaatjesquote:
Het was tegen Twente. De nummer 16.quote:Op zondag 13 september 2015 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Dat Ajax nog terugkwam was echt bizar. Wat waren ze slecht.
quote:Op zondag 13 september 2015 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik wil het interview met Cillessen nog een keer zien.
Gaat meer om de kwaliteit van Ajax. Die speelden ook als de nummer 16.quote:Op zondag 13 september 2015 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was tegen Twente. De nummer 16.
quote:Op zondag 13 september 2015 22:40 schreef Caland het volgende:
Ajax verliest ook van FC Dordrecht.quote:Op zondag 13 september 2015 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was tegen Twente. De nummer 16.
Zie je nou, gelijk dus.quote:Op zondag 13 september 2015 22:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaat meer om de kwaliteit van Ajax. Die speelden ook als de nummer 16.
Leg eens uit.quote:Op zondag 13 september 2015 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alfred Schreuder is gewoon een waardeloze trainer.
Rabonaquote:Op zondag 13 september 2015 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Tegen Cillessen kun je dat altijd doen hoor
Wat let jequote:Op zondag 13 september 2015 22:40 schreef Caland het volgende:
Om verkracht te worden. Nee.quote:Op zondag 13 september 2015 22:42 schreef AQUILA. het volgende:
Ziyech.
Lekker naar Ajax deze winter.
Toch niet de enige middenvelder die komt?quote:Op zondag 13 september 2015 22:42 schreef AQUILA. het volgende:
Ziyech.
Lekker naar Ajax deze winter.
Ik weet nog dat ie stoer deed tegen Memphis.quote:
Oke man.quote:Op zondag 13 september 2015 22:42 schreef Stefanovich het volgende:
Werkelijk waar wat achterlijk lullen over Twente. Kneuzen. Ze snappen er werkelijks niks van.
waar een cil is is een wegquote:Op zondag 13 september 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Alsof Cil ooit een penalty gaat stoppen.
Nou nou nou Mexicano.quote:Op zondag 13 september 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen is mad.
Hopelijk gaat ie kapot.
Die tijd komt er. Daar reken ik ook onder dat iemand per ongeluk een bal tegen hem aan schietquote:Op zondag 13 september 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Alsof Cil ooit een penalty gaat stoppen.
Zenit wil em. ipv Stra Lingquote:Op zondag 13 september 2015 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
Cillessen is een keeper met veel uitstraling.
Die is verdomde jong nog, hoop dat hij nog stappen gaat makenquote:
Paaltjes voetbal ?quote:Op zondag 13 september 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:
jezus zelfs m'n zusje scoort tegen die lul
Zo'n slap schot in het middenquote:Op zondag 13 september 2015 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die tijd komt er. Daar reken ik ook onder dat iemand per ongeluk een bal tegen hem aan schiet
Passief?quote:Op zondag 13 september 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Om verkracht te worden. Nee.
Ik gun die gozer wel een zware blessurequote:
HAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAAquote:
Bijvoorbeeld ja, al ging een vergelijkbare penalty er tegen IJsland inquote:
Sjaak Swartquote:
Ik wel. Maar Cillessen in het Nederlandselftal word ik misselijk vanquote:Op zondag 13 september 2015 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar wordt geen Ajacied vrolijker van
Gun mij ook een leuk weekendquote:Op zondag 13 september 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Maar Cillessen in het Nederlandselftal word ik misselijk van
Wordt er dinsdag natuurlijk weer een passieve anaalganger met z'n nek aan een hoogwerker de lucht in getakeld.quote:Op zondag 13 september 2015 22:45 schreef Slobeend het volgende:
Bert zit met z'n hoofd ergens anders.
Was erg goed idd!quote:Op zondag 13 september 2015 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Effe tussendoor. Hoe vond je de docu over Mbark? Was goed he.
Normaal denk ik bij een interview van Cillessen altijd "Cillessenquote:
Ja, toen Krul erin kwam.quote:Op zondag 13 september 2015 22:46 schreef bombmannl het volgende:
Al die mensen die nu haten op Cillessen en stonden te juichen op het wk
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 september 2015 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Dit zal ongetwijfeld de opvolger van HET BOEK zijn
Geen ruimte.quote:Op zondag 13 september 2015 22:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Hij ging nooit naast Jack zitten.
Die had Sneijder en Sjek gezien, hij keek wel uit.quote:Op zondag 13 september 2015 22:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Hij ging nooit naast Jack zitten.
Jij begrijp. Ik Herman Altijd gelijkquote:
Klopt, dat mag de verdediging van ADO zich aanrekenenquote:Op zondag 13 september 2015 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
Heracles had nooit op 0-1 mogen komen
Stax neem ik aanquote:Op zondag 13 september 2015 22:48 schreef Pascalus het volgende:
Kunnen we Sjoerd niet inruilen voor Dionne?
gr.
Dione?quote:Op zondag 13 september 2015 22:48 schreef Pascalus het volgende:
Kunnen we Sjoerd niet inruilen voor Dionne?
gr.
ADO had een minuut er voor op 1-0 moeten komen. Dan loopt zo'n wedstrijd heel anders.quote:Op zondag 13 september 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, dat mag de verdediging van ADO zich aanrekenen
Kunnen komen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO had een minuut er voor op 1-0 moeten komen. Dan loopt zo'n wedstrijd heel anders.
GGMMquote:
quote:Op zondag 13 september 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
Bazoer dacht even dat zijn vuist een kippenvleugeltje was.
Bij Ajax leren ze dat je Bakkal moet bijten.quote:Op zondag 13 september 2015 22:51 schreef Coco98 het volgende:
Bazoer, geleerd bij PSV dat hij maar in zijn vuist bijt in plaats van de tegenstander.
Hij mist de warmte van de Herdgang.quote:Op zondag 13 september 2015 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bazoer gaat naar Ajax en krijgt vreemde trekjes.
quote:Op zondag 13 september 2015 22:52 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij is dit het moment waarop Sjoerd moet vertrekken.
Dat was enkele jaren geleden alquote:Op zondag 13 september 2015 22:52 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij is dit het moment waarop Sjoerd moet vertrekken.
Nee.quote:
quote:Op zondag 13 september 2015 22:53 schreef tong80 het volgende:
VBL / Studio Heracles vanavond........
Nog niks volgens mij
Eén woord en interpunctie te veel.quote:
Bij SCC was alleen een pingel, bij Ajax geel en een pingelquote:Op zondag 13 september 2015 22:53 schreef Zorro het volgende:
Dit was veel meer rood dan bij Cambuur.
schorsing erbijquote:Op zondag 13 september 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Een rode kaart en een penalty noemen we een drievoudige straf tegenwoordig
Dat komt puur door het feit dat Jan en in mindere mate Co er niet bij isquote:Op zondag 13 september 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb wel het idee dat ze minder door elkaar lullen.
Iwan heeft echt nog niks gezegd.
quote:
Jij niet!quote:Op zondag 13 september 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal is gestoord. Ik ben er over uit nu. Totaal van het patje af.
Kluivert?quote:Op zondag 13 september 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
Ditquote:
Dat vind ik met afstand het meest storende aan deze sjow.quote:Op zondag 13 september 2015 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat komt puur door het feit dat Jan en in mindere mate Co er niet bij is
Zou jij dus goed mee overweg kunnenquote:Op zondag 13 september 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
Eensquote:Op zondag 13 september 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik met afstand het meest storende aan deze sjow.
Halverwegen de playboyquote:
You get what you see!quote:Op zondag 13 september 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
What you see is what you get. Dit komt me bekend voor...
ENG ENG ENGquote:Op zondag 13 september 2015 22:56 schreef Slobeend het volgende:
De NOS heeft altijd die walgelijke Lowie foto op de achtergrond.
Nee jouw UI is lekkerquote:Op zondag 13 september 2015 22:56 schreef Slobeend het volgende:
De NOS heeft altijd die walgelijke Lowie foto op de achtergrond.
Bertje vindt een steniging of ophanging sfeer.quote:Op zondag 13 september 2015 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
onthoofdingen doen van marwijk niet zoveel maar dit is jammer
quote:
Studio Postzegelsverzamelingquote:
Hij zit met z'n hoofd nu bij passieve anale seks.quote:Op zondag 13 september 2015 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
onthoofdingen doen van marwijk niet zoveel maar dit is jammer
Louis doet alleen aan actieve anale seks.quote:Op zondag 13 september 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
Zou Louis ook aan passief anale seks doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |