Dat heb ik zojuist gedaan.quote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even kijken in het objectieve Feyenoord topic
Inderdaadquote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan.
Zelfs Pizzageit vond het rood.
Dan weet je het wel.
Liesveld vond van nietquote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef Tagliano het volgende:
Als zelfs Pizzageit vindt dat het rood is, kunnen we concluderen dat het rood is
In het Ajax-topic zijn ze net zo erg Johannes!quote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even kijken in het objectieve Feyenoord topic
Pizzageit is dus objectiever dan Liesveld, dat zegt wel ietsquote:
Erger, daar heerst altijd een externe locus van control...quote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het Ajax-topic zijn ze net zo erg Johannes!
Zou ook kunnen zijn dat PizzaGeit baalt dat Elia er nog niet in staat en daarom Bilal subjectief behandelt.quote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan.
Zelfs Pizzageit vond het rood.
Dan weet je het wel.
Probleem is dat Liesveld de scheids van dienst isquote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pizzageit is dus objectiever dan Liesveld, dat zegt wel iets
''de slachtoffer''quote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blom had de slachtoffer rood gegeven
Ik heb daar zo mijn eigen mening over.quote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het Ajax-topic zijn ze net zo erg Johannes!
de slachtofferquote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blom had de slachtoffer rood gegeven
Mensen met een mening zijn er niet zo veel.quote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn eigen mening over.
Jaartje wennen bij Jong Willem IIquote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe Laudrup kwijnt ook bij Willem II weg op de bank.
Zo'n homo-handtasje?quote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef Tagliano het volgende:
Ik verdenk Frozen-Assasin ervan een Gucci-tasje te hebben
Die maken nooit de/het fouten.quote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een Colombiaan
2 seconde, welgeteld...quote:Op zondag 13 september 2015 14:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ik doof zou zijn, had ik de roep om een penalty niet gehoord.
quote:Op zondag 13 september 2015 14:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Penalty Feyenoord ontnomen.
Gras is groen.
Feyenoord rode kaart ontnomen, gras is groenquote:Op zondag 13 september 2015 14:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Penalty Feyenoord ontnomen.
Gras is groen.
D) Beide stellingen zijn waarquote:Op zondag 13 september 2015 14:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Feyenoord rode kaart ontnomen, gras is groen
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 13 september 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
Zivkovic is niet dat geweldige talent wat veel mensen dachten dat hij is.
Gelukkig zei ik dat in zijn tijd bij Groningen al.
Met Falkenburg heeft hij dat ook nog wel een paar keer uitgehaald dacht ik. Niet al in de vierde minuut maar tochquote:
Die vergelijking is niet helemaal eerlijk. Die werd gewoon drie keer in een seizoen na vijf minuten gewisseldquote:
Ik was de hele tijd in de waan dat het Stojkovic was.quote:Op zondag 13 september 2015 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam al even niet op de naam.
Dat was tijdens de kampioenswedstrijd en in de rust.quote:Op zondag 13 september 2015 14:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik was de hele tijd in de waan dat het Stojkovic was.
Laat de Vitesse flashbacks dan ook maar gewoon aan mij overquote:Op zondag 13 september 2015 14:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik was de hele tijd in de waan dat het Stojkovic was.
Heb ik gelijk in bovenstaande?quote:Op zondag 13 september 2015 14:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat de Vitesse flashbacks dan ook maar gewoon aan mij over
Ja, dit gebeurde tegen PSV omdat Stojkovic zich als een idioot gedroegquote:Op zondag 13 september 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik gelijk in bovenstaande?
Ja, dat weet ik ook wel maar ik doelde meer op Megrelishvili.quote:Op zondag 13 september 2015 14:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dit gebeurde tegen PSV omdat Stojkovic zich als een idioot gedroeg
Ze hebben alleen nog niet geschoten, maar dat komt nogquote:
elk schot op doel zit er bij die banaan toch inquote:Op zondag 13 september 2015 14:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog niet geschoten, maar dat komt nog
Dat zou wel genot zijn, of gewoon lekker de bal erin lopenquote:Op zondag 13 september 2015 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
elk schot op doel zit er bij die banaan toch in
Ja, deels. Het is ook eens gebeurd tegen AZquote:Op zondag 13 september 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel maar ik doelde meer op Megrelishvili.
Rare regel, maar goedquote:Op zondag 13 september 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken is dat geel voor Kongolo.
Misschien kun je het ook wel spelbederf noemen, geen ideequote:Op zondag 13 september 2015 14:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
dat is gewoon snelheid uit een counter halen
Ja en?quote:Op zondag 13 september 2015 14:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
dat is gewoon snelheid uit een counter halen
Mijn god...quote:Op zondag 13 september 2015 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij raakte enkel de bal, die in de lucht hing. Waarom zou dat niet mogen?
Ik heb nooit gepretendeerd verstand te hebben van voetbalquote:Op zondag 13 september 2015 15:00 schreef Rickertman96 het volgende:
RvLaak ga even heel snel een artikel schrijven ofzo, daar heb je misschien meer verstand van
of gewoon tering domquote:Op zondag 13 september 2015 15:01 schreef Cavaliers het volgende:
Mij besluipt het gevoel dat RvLaak niet helemaal objectief is.
Ja en nee. Qua team wel, qua regels niet. Dat ik een regel raar vind, houdt niet in dat die niet nageleefd dient te worden (en bestraft bij overtreden)...quote:Op zondag 13 september 2015 15:01 schreef Cavaliers het volgende:
Mij besluipt het gevoel dat RvLaak niet helemaal objectief is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een rode kaart en een gele kaartquote:
quote:Op zondag 13 september 2015 15:02 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk stellen ze hem geen rare vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De scheids is idd (weer eens) baggerquote:Op zondag 13 september 2015 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en een rode kaart en een gele kaart
twitter:FardauW twitterde op zondag 13-09-2015 om 15:04:34#adoher Weghorst alleen op de keeper af.... Maar hij schiet tegen de doelman aan. reageer retweet
Wereldspits volgens hafcfan.quote:Op zondag 13 september 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FardauW twitterde op zondag 13-09-2015 om 15:04:34#adoher Weghorst alleen op de keeper af.... Maar hij schiet tegen de doelman aan. reageer retweet
Niet waar, de microfoons staan gewoon een beetje op een verkeerde plekquote:
el ahmadi kan niet aanvallen en veijnovic niet verdedigenquote:Op zondag 13 september 2015 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
Dit middenveld van Feijenoord is in mijn ogen beter dan dat van Ajax in 1995.
Je moet je kop uit de stront halen, denk ik.quote:Op zondag 13 september 2015 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
Dit middenveld van Feijenoord is in mijn ogen beter dan dat van Ajax in 1995.
Paar leuke passjes en een mooie voorzet... Meer niet iddquote:Op zondag 13 september 2015 15:07 schreef Tagliano het volgende:
Kuyt heeft ook nog weinig goed gedaan
Je definitie van kans is wat ruim denk ik.quote:Op zondag 13 september 2015 15:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Kansen Feyenoord: 10
Kansen Willem 2 : 1
ze hadden hem niet moeten halenquote:Op zondag 13 september 2015 15:07 schreef Tagliano het volgende:
Kuyt heeft ook nog weinig goed gedaan
Of jij juist, haha.quote:Op zondag 13 september 2015 15:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet je kop uit de stront halen, denk ik.
Die van Heracles gaat voorlopig vrolijk verderquote:Op zondag 13 september 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
De ADO-hype kan ook weer in de koelkast.
Dat lijkt maar zo, want dat zul je niet meemaken, dat Veijnovic zich verlaagt tot gel in z'n haar.quote:Op zondag 13 september 2015 15:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Veijnovic heb wel een hoop zjel in zijn haren zeg
Volgende week spelen ze tegen PSV.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die van Heracles gaat voorlopig vrolijk verder
Op zich een topshow als de hype nog even doorgaat danquote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week spelen ze tegen PSV.
[ afbeelding ]
En de pech dat de eigen aanval incompetent isquote:Op zondag 13 september 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord heeft geluk dat de eindpass van Willem II matig is.
Jazekerquote:Op zondag 13 september 2015 15:11 schreef Heeinz het volgende:
Is dit nou die kolkende Kuip met het publiek dat er 90 minuten lang achter staat?
Dat is meer wanbeleid dan pechquote:Op zondag 13 september 2015 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En de pech dat de eigen aanval incompetent is
Even tegen PSV gas geven en nu niks meer laten zien.quote:Op zondag 13 september 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
De ADO-hype kan ook weer in de koelkast.
Willem II heeft geluk dat net niet al 3-0 staat.quote:Op zondag 13 september 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord heeft geluk dat de eindpass van Willem II matig is.
twente uitquote:Op zondag 13 september 2015 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even tegen PSV gas geven en nu niks meer laten zien.
Snap ook niet dat je Kramer centraal hebt en dan Bilal op links zetquote:Op zondag 13 september 2015 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Bilal weer slecht zeg. Ongelooflijk.
Is al weken in bloedvorm aldus Van Bronckhorst.quote:Op zondag 13 september 2015 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Bilal weer slecht zeg. Ongelooflijk.
Ook weer waar ja...quote:
Nee, zij hebben Lamprouquote:Op zondag 13 september 2015 15:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Willem II heeft geluk dat net niet al 3-0 staat.
Blij dat je het leuk vindquote:Op zondag 13 september 2015 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze zagen we niet aankomen. Haha!
Echt?quote:
2 geiten.quote:
Die zit in het stadionquote:
Boilesen, Fischer, Hoesen en Andersen toekomstige wereldtoppersquote:Op zondag 13 september 2015 15:16 schreef Cavaliers het volgende:
Nieuwe Finidi volgens j0rdiii nochtans.
psvquote:Op zondag 13 september 2015 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boilesen, Fischer, Hoesen en Andersen toekomstige wereldtoppers
In dat rijtje mag je gerust ook Sinkgraven plaatsenquote:Op zondag 13 september 2015 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boccara wordt ook heel goed. Heeft al eens uit een onderschepping iemand voor de keeper gezet.quote:Op zondag 13 september 2015 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oke Henkquote:Op zondag 13 september 2015 15:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boccara wordt ook heel goed. Heeft al eens uit een onderschepping iemand voor de keeper gezet.
Je vergeet er nog een heleboel.quote:Op zondag 13 september 2015 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is het met Rai Vloet?quote:Op zondag 13 september 2015 15:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boccara wordt ook heel goed. Heeft al eens uit een onderschepping iemand voor de keeper gezet.
Deze heb ik onthouden. Welke uitspraken deed hij nog meer dan?quote:Op zondag 13 september 2015 15:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een heleboel.
Ik dacht dat je dat een groot talent vond, maar blijkbaar zat ik er naast.quote:Op zondag 13 september 2015 15:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die kan er nog steeds geen reet van, hoezo?
Komt altijd zo zuur z'n strot uitquote:Op zondag 13 september 2015 15:24 schreef TC03 het volgende:
Blijf het altijd wel grappig vinden als Been kritiek heeft op Feyenoord.
Welnee. Als Bergwijn en Paal er geen reet van blijken te kunnen mag je me er op aanspreken.quote:Op zondag 13 september 2015 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat een groot talent vond, maar blijkbaar zat ik er naast.
Oke Henkquote:Op zondag 13 september 2015 15:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welnee. Als Bergwijn en Paal er geen reet van blijken te kunnen mag je me er op aanspreken.
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 13 september 2015 15:29 schreef Tagliano het volgende:
Het blijft fascinerend hoe vaak Toine zich verspreekt
Hij begint vrij vaak aan een totaal ander woord dan het woord wat hij wil zeggen lijkt hetquote:
Dat zijn de tranen...quote:Op zondag 13 september 2015 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij begint vrij vaak aan een totaal ander woord dan het woord wat hij wil zeggen lijkt het
Iets met een weddenschap, toch?quote:Op zondag 13 september 2015 15:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
hey moet jij niet een belofte nakomen
Dat vind ik echt Typisch.quote:Op zondag 13 september 2015 15:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 13 september 2015 15:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Buiten de penaly's?quote:Op zondag 13 september 2015 15:35 schreef Cavaliers het volgende:
Heeft Kuyt deze competitie al een schot gelost?
okquote:Op zondag 13 september 2015 15:35 schreef Brammess het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha michiel kramer hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Dat zijn ze op zich ook welquote:Op zondag 13 september 2015 15:37 schreef Tjacka het volgende:
wat een drama dit elftal
dacht dat ajax slecht was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |