Dat heb ik zojuist gedaan.quote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even kijken in het objectieve Feyenoord topic
Inderdaadquote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan.
Zelfs Pizzageit vond het rood.
Dan weet je het wel.
Liesveld vond van nietquote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef Tagliano het volgende:
Als zelfs Pizzageit vindt dat het rood is, kunnen we concluderen dat het rood is
In het Ajax-topic zijn ze net zo erg Johannes!quote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even kijken in het objectieve Feyenoord topic
Pizzageit is dus objectiever dan Liesveld, dat zegt wel ietsquote:
Erger, daar heerst altijd een externe locus van control...quote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het Ajax-topic zijn ze net zo erg Johannes!
Zou ook kunnen zijn dat PizzaGeit baalt dat Elia er nog niet in staat en daarom Bilal subjectief behandelt.quote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan.
Zelfs Pizzageit vond het rood.
Dan weet je het wel.
Probleem is dat Liesveld de scheids van dienst isquote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pizzageit is dus objectiever dan Liesveld, dat zegt wel iets
''de slachtoffer''quote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blom had de slachtoffer rood gegeven
Ik heb daar zo mijn eigen mening over.quote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het Ajax-topic zijn ze net zo erg Johannes!
de slachtofferquote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blom had de slachtoffer rood gegeven
Mensen met een mening zijn er niet zo veel.quote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn eigen mening over.
Jaartje wennen bij Jong Willem IIquote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe Laudrup kwijnt ook bij Willem II weg op de bank.
Zo'n homo-handtasje?quote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef Tagliano het volgende:
Ik verdenk Frozen-Assasin ervan een Gucci-tasje te hebben
Die maken nooit de/het fouten.quote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een Colombiaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |