abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156074259
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:01 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

*zucht*
Ik had je een stuk jonger geschat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156074377
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik had je een stuk jonger geschat.
Neem een vriendin die een aantal jaar jonger is dan jijzelf. Houdt je jong ;)

Dat, en veel met jonge mensen werken. Waar je dan wel voor moet waken is om niet de 'oudere jongere' te worden. Jeweetwel, dat figuur van 40+ met hoodie, gympen, broek en shirt in 4 contrastrerende kleuren, een rij festivalarmbandjes om de pols (backstage, uitteraard), de totale Apple productcatalogus in bezit hebben en alle kids op kantoor/in de zaak continu lastigvallen met dat ene nieuwe bandje dat je in dat te gekke nieuwe koffiebranderijtje in Westerpark (de nieuwe Pijp!) hebt gehoord.
pi_156074416
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:09 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat, en veel met jonge mensen werken. Waar je dan wel voor moet waken is om niet de 'oudere jongere' te worden. Jeweetwel, dat figuur van 40+ met hoodie, gympen, broek en shirt in 4 contrastrerende kleuren, een rij festivalarmbandjes om de pols (backstage, uitteraard), de totale Apple productcatalogus in bezit hebben en alle kids op kantoor/in de zaak continu lastigvallen met dat ene nieuwe bandje dat je in dat te gekke nieuwe koffiebranderijtje in Westerpark (de nieuwe Pijp!) hebt gehoord.
Mee eens. Dergelijke figuren zijn toch wel een tikkeltje tragisch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 september 2015 @ 12:14:56 #229
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156074480
Duitsland gooit als noodmaatregel een paar grenscontroles op en meteen is de hele EU kapot?

Tuurlijk jongens :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156074537
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mee eens. Dergelijke figuren zijn toch wel een tikkeltje tragisch.
Het gaat vanzelf. Volgens mij sta ik een beetje op het kantelpunt. Ik hoop dat mjn vrienden zo cool zijn om het me te zeggen als ik ook zo ver ben :P

Het is een beetje inherent aan je werkomgeving. Vrijwel mijn hele werkzame leven heb ik in de horeca en/of evenementen, (met af en toe een zijstapje in de retail, heb ook een speeelgoedwinkel gehad) gezeten en dat is een heel jonge business. Je groeit vanuit je jeugd door en je denkt dat je nog net zo jong, snel en hip bent als de rest... en op een gegeven moment is dat dus nniet meer zo

Maar goed, genoeg persoonlijk geneuzel ;)
  maandag 14 september 2015 @ 12:31:42 #231
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_156074786
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Het gaat vanzelf. Volgens mij sta ik een beetje op het kantelpunt. Ik hoop dat mjn vrienden zo cool zijn om het me te zeggen als ik ook zo ver ben :P

Het is een beetje inherent aan je werkomgeving. Vrijwel mijn hele werkzame leven heb ik in de horeca en/of evenementen, (met af en toe een zijstapje in de retail, heb ook een speeelgoedwinkel gehad) gezeten en dat is een heel jonge business. Je groeit vanuit je jeugd door en je denkt dat je nog net zo jong, snel en hip bent als de rest... en op een gegeven moment is dat dus nniet meer zo

Maar goed, genoeg persoonlijk geneuzel ;)
of je realiseert je dat het eigenlijk dom hipster gedoe is wat die jongeren doen en andere dingen in het leven belangrijker zijn :D
pi_156082767
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:09 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je vergeet het hoedje baardje en de gitaar nog om hun eigen wanstaltige muziek talent kenbaar te maken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_156082909
Ik hoop dat het overleg een grote flop wordt en dat Orban en consorten de poot stijf houden. schengen Mag van mij in de prullenbak. Het wordt tijd dat we onze eigen grenzen weer gaan controleren.
pi_156087484
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_verspreiden__.html

quote:
De Europese Unie is het eens geworden om in totaal 160.000 vluchtelingen die nu in Hongarije, Griekenland en Italië zitten, te verspreiden over heel Europa. Dat politieke akkoord is bereikt, zei de Duitse minister van Binnenlandse Zaken Thomas De Maizière maandag in Brussel, waar extra ingelast overleg was tussen de Europese bewindslieden verantwoordelijk voor asiel.
De Duitse grenscontroles hebben blijkbaar het gewenste effect gehad.
  maandag 14 september 2015 @ 20:26:23 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156088039
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:11 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_verspreiden__.html

[..]

De Duitse grenscontroles hebben blijkbaar het gewenste effect gehad.
160.000 + hoeveel die er al in Duitsland en andere landen waren?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 september 2015 @ 20:28:22 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156088139
Dus boven op de eerdere 4K en de latere extra 7K kunnen we nu als Nederland nog een keer 10K verwachten bovenop de nominale instroom van momenteel 3K per week...?
pi_156088185
quote:
11s.gif Op maandag 14 september 2015 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus boven op de eerdere 4K en de latere extra 7K kunnen we nu als Nederland nog een keer 10K verwachten bovenop de nominale instroom van momenteel 3K per week...?
En daar blijft het niet bij, due stroom droogt niet op.
  maandag 14 september 2015 @ 20:33:19 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156088369
Slowakije zou elke beslissing over verplichte herverdeling toch veto-en? Van die 160K wordt 120K verplicht herverdeeld, begreep ik. De overige 40K is 'vrijwillig' :') Maar goed, dat was kennelijk al in juli besloten.

Kan iemand mij uitleggen waarom die 40K in verband wordt gebracht met deze zinsnede: 'het gaat om vluchtelingen die vanaf 15 augustus dit jaar tot september 2017 zijn aangekomen of nog zullen aankomen'. Uh... die 40K kwam gisteren al in Munchen aan, daar is geen 2 jaar voor nodig! Wederom :')
  maandag 14 september 2015 @ 20:40:10 #239
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
  maandag 14 september 2015 @ 20:47:18 #240
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156089014
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En daar blijft het niet bij, due stroom droogt niet op.
Het probleem is dat nu de poorten wagenwijd opengezet zijn. Op dit moment vertrekken overal vanuit de Derde Wereld mensen, omdat ze gehoord hebben dat iedereen 'welkom' is. Het wordt nog 10x zo groot.
The End Times are wild
pi_156089076
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Slowakije zou elke beslissing over verplichte herverdeling toch veto-en? Van die 160K wordt 120K verplicht herverdeeld, begreep ik. De overige 40K is 'vrijwillig' :') Maar goed, dat was kennelijk al in juli besloten.

Kan iemand mij uitleggen waarom die 40K in verband wordt gebracht met deze zinsnede: 'het gaat om vluchtelingen die vanaf 15 augustus dit jaar tot september 2017 zijn aangekomen of nog zullen aankomen'. Uh... die 40K kwam gisteren al in Munchen aan, daar is geen 2 jaar voor nodig! Wederom :')
Het is een onordelijke chaos. Of ze dat nu bewust doen of dat het incompetentie is, je mag ernaar raden.
I´m back.
pi_156089214
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het probleem is dat nu de poorten wagenwijd opengezet zijn. Op dit moment vertrekken overal vanuit de Derde Wereld mensen, omdat ze gehoord hebben dat iedereen 'welkom' is. Het wordt nog 10x zo groot.
We gaan inderdaad hard richting de miljoenen op deze manier.
pi_156089307
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waar je weer weinig over hoort en ziet, vind ik.
Maar de winter komt eraan en daar in Oost-Europa nog met rassere schreden dan hier, dus dat zal de komende maanden aardige beelden gaan opleveren.
I´m back.
  maandag 14 september 2015 @ 21:05:32 #244
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156089787
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar je weer weinig over hoort en ziet, vind ik.
Maar de winter komt eraan en daar in Oost-Europa nog met rassere schreden dan hier, dus dat zal de komende maanden aardige beelden gaan opleveren.
Ik denk dat het in de winter minder wordt, want die mensen zijn ook niet gek. Maar volgend jaar dan gaat het goed los. Alle mensen die nu hier zijn berichtten natuurlijk naar huis dat de grenzen open zijn.

Dat is meteen ook mijn bezwaar bij de huidige aanpak: er wordt nog geen maand vooruit gedacht en al helemaal niet in effecten. Die mensen staan hier en worden opgevangen. Wat de gevolgen met name over de langere termijn zijn, daar wordt (uit ongemak?) niet verder over nagedacht.

Als in 2016 een miljoen mensen vanuit de Derde Wereld gewoon naar Europa loopt, dan is dat niet te stoppen. Wat wil je doen dan? Ze in de gevangenis stoppen? Als die vol zijn loopt de rest gewoon door. Het probleem groeit dan pas echt boven ons hoofd.
The End Times are wild
pi_156090001
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat het in de winter minder wordt, want die mensen zijn ook niet gek. Maar volgend jaar dan gaat het goed los. Alle mensen die nu hier zijn berichtten natuurlijk naar huis dat de grenzen open zijn.

Dat is meteen ook mijn bezwaar bij de huidige aanpak: er wordt nog geen maand vooruit gedacht en al helemaal niet in effecten. Die mensen staan hier en worden opgevangen. Wat de gevolgen met name over de langere termijn zijn, daar wordt (uit ongemak?) niet verder over nagedacht.

Als in 2016 een miljoen mensen vanuit de Derde Wereld gewoon naar Europa loopt, dan is dat niet te stoppen. Wat wil je doen dan? Ze in de gevangenis stoppen? Als die vol zijn loopt de rest gewoon door. Het probleem groeit dan pas echt boven ons hoofd.
Klopt idd, lijkt erop alsof er niet over nagedacht wordt. Of wel, maar de ideeën daarbij laten ze de burger dan niet weten. Ik hoorde vanmiddag dat Dld zijn prognose voor dit jaar al omhoog geschroefd heeft van 800K naar 1 miljoen. Een onbekende overloop naar overige EU-landen. Je hoort van onze regering niet dat er plafond wordt gesteld aan het aantal vluchtelingen dat we kunnen opvangen, dus ik vrees het ernstigste... het zal ook bij ons blijven binnendruppelen nog voordat het winter is.
I´m back.
  maandag 14 september 2015 @ 21:12:26 #246
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156090063
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt idd, lijkt erop alsof er niet over nagedacht wordt. Of wel, maar de ideeën daarbij laten ze de burger dan niet weten. Ik hoorde vanmiddag dat Dld zijn prognose voor dit jaar al omhoog geschroefd heeft van 800K naar 1 miljoen. Een onbekende overloop naar overigen EU-landen. Je hoort van onze regering niet dat er plafond wordt gesteld aan het aantal vluchtelingen dat we kunnen opvangen, dus ik vrees het ernstigste... het zal ook bij ons blijven binnendruppelen nog voordat het winter is.
En met al dat gedoe wordt geen enkel probleem in Afrika opgelost. Noch enig signaal gegeven dat er toch ooit, zelfs in de EU, een grens bereikt zal worden.
The End Times are wild
  maandag 14 september 2015 @ 21:12:36 #247
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156090068
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt idd, lijkt erop alsof er niet over nagedacht wordt. Of wel, maar de ideeën daarbij laten ze de burger dan niet weten. Ik hoorde vanmiddag dat Dld zijn prognose voor dit jaar al omhoog geschroefd heeft van 800K naar 1 miljoen. Een onbekende overloop naar overigen EU-landen. Je hoort van onze regering niet dat er plafond wordt gesteld aan het aantal vluchtelingen dat we kunnen opvangen, dus ik vrees het ernstigste... het zal ook bij ons blijven binnendruppelen nog voordat het winter is.
Precies, zo kleden ze het in. Niet met duizenden tegelijk, maar gewoon mondjesmaat telkens groepjes van 50 of 100 man binnenlaten. Ongemerkt. En dat het hele najaar door. Elke dag.
pi_156092882
ADnl twitterde op maandag 14-09-2015 om 22:15:48 Dijkhoff: geen politiek akkoord over verdeling vluchtelingen http://t.co/W9Ux36zjTz reageer retweet
Dag verdeelplan :W
pi_156093719
quote:
4s.gif Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Houtenbeen het volgende:
ADnl twitterde op maandag 14-09-2015 om 22:15:48 Dijkhoff: geen politiek akkoord over verdeling vluchtelingen http://t.co/W9Ux36zjTz reageer retweet
Dag verdeelplan :W
Natuurlijk niet daar in oost europa zijn ze zo slim om om hun eigen hachje te denken plus dat de vluchtelingen niet blijven als ze ergens anders beter kunnen krijgen Maar er is ook een positieve kant ik hoor niets meer over Griekenland terwijl daar de verkiezingen voor de deur staan. Met de oxi van een paar maanden terug en dit vluchtelingen probleen vraag ik me af wat extreem rechts daar gaat doen. Er hoeven maar een paar landje in Europa niet meer zo verenigd zijn als ze ons doen voorkomen en POEF weg Europa.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 14 september 2015 @ 22:40:47 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156093873
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')