Ja dat gepiep over die lapo altijdquote:
Nou geef dat plaatje prop ik het in de OPquote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
<- Normaal zou ik zo reageren als ik net een plaatje voor het volgende topic zit te zoeken.
Maar het is Yvonne!
Nee, laat maar. Het was sowieso erg slecht. Ik wilde iets doen met "dagelijkse soap" en dan een plaatje van zeep in OP.quote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou geef dat plaatje prop ik het in de OP
Dat was geen kaapquote:
quote:
Ja hoor, ik zag ze piepen en ik was ze voor.quote:
Good.quote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zag ze piepen en ik was ze voor.
Alweer? Hoeveel mensen ken jij wel niet?quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik moet zo weg, een verjaardag vieren.
We hebben hier een heuse realitysoap.quote:Op zondag 13 september 2015 13:58 schreef GGMM het volgende:
yvonne in een sc.
Wat hebben jullie uitgespookt?
Een kringverjaardag? Dat is mijn grootste nachtmerrie.quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik moet zo weg, een verjaardag vieren.
Lekker met een slap gebakje op schoot naar de verhalen van de oma van de vriendin van de buurman luisteren.quote:Op zondag 13 september 2015 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een kringverjaardag? Dat is mijn grootste nachtmerrie.
het is louter een kaap als de TS geen lapo hadquote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zag ze piepen en ik was ze voor.
Wat is het geworden?quote:Op zondag 13 september 2015 14:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Dank voor de tips over mijn avondeten! Ik ga ermee aan de slag.
Heb je nou alweer een rare UI?quote:
Waar?quote:
inclusief keiharde neuksex?quote:
Nee tochquote:
Ik ben gewoon xenofoob hoor, net als de rest.quote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee tochDat zijn van die aardige jongens.
Ohquote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon xenofoob hoor, net als de rest.
Over jou wil ik nog best praten, maar die smurf?quote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee tochDat zijn van die aardige jongens.
Die heeft gewoon een beetje liefde nodig, dan valt het allemaal best wel mee.quote:Op zondag 13 september 2015 14:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over jou wil ik nog best praten, maar die smurf?
Alleen het 'lekkere' eten ja.quote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhIk ben wel van een beetje cultuurverrijking eigenlijk.
Ik ben niet van de mannenliefde.quote:Op zondag 13 september 2015 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een beetje liefde nodig, dan valt het allemaal best wel mee.
En de vrouwen.quote:Op zondag 13 september 2015 14:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen het 'lekkere' eten ja.
Wat een sukkelquote:Op zondag 13 september 2015 14:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
US / Userfoto's #349 FC Mooiboys
quote:Op zondag 13 september 2015 14:32 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gelukszoeker is dit?
quote:Op zondag 13 september 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Turken betogen in Rotterdam tegen PKK
Lekker toeteren in Roffa
Wat doe jij hier nog, ga erheen dan.quote:
Reporting live.quote:Op zondag 13 september 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog, ga erheen dan.
Na de Rooie Reporter dus ook de Bebaarde Berichtgever?quote:
misschienquote:Op zondag 13 september 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na de Rooie Reporter dus ook de Bebaarde Berichtgever?
Picsquote:Op zondag 13 september 2015 17:19 schreef anonymoussie het volgende:
Wie is nog meer breed hier, behalve Yoki en ik?
Nooit een foto van jou gezien geloof ikquote:Op zondag 13 september 2015 17:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je die gemist? Die van de zij/achterkant?
Was een soort culturele sensatie op het het huwelijk van mij schoonzusje.quote:Op zondag 13 september 2015 17:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nooit een foto van jou gezien geloof ik
Keurig onder de plak bij dictator Erdogan.quote:Op zondag 13 september 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Turken betogen in Rotterdam tegen PKK
Lekker toeteren in Roffa
quote:Op zondag 13 september 2015 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is vooral breed inzetbaar.
Dat heb jij nooit gepost hier.quote:Op zondag 13 september 2015 17:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je die gemist? Die van de zij/achterkant?
Jawel hoor.quote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb jij nooit gepost hier.
Alleen miniwibi.
Dan moet ik even zoeken, maar je ziet niet veel. Alleen zijn linkerschouder en de achterkant van zijn kale schedel.quote:
O wacht, bovenstaande post neem ik terug, deze had ik niet gelezen. grgrquote:Op zondag 13 september 2015 14:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Dank voor de tips over mijn avondeten! Ik ga ermee aan de slag.
Matig weer, zoals Wibi zelf.quote:Op zondag 13 september 2015 19:01 schreef YokiKater het volgende:
Hmmm, Wibi heeft die foto verwijderd.
Wel.quote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb jij nooit gepost hier.
Alleen miniwibi.
Klöpt.quote:Op zondag 13 september 2015 19:01 schreef YokiKater het volgende:
Hmmm, Wibi heeft die foto verwijderd.
Ah okeequote:Op zondag 13 september 2015 18:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was een soort culturele sensatie op het het huwelijk van mij schoonzusje.
Dus jij hebt niet eens het fatsoen even de moeite te nemen serieus te typen als je tegen me praat maar ik moet wel mijn levensverhaal gaan delen?quote:Op zondag 13 september 2015 19:06 schreef Fylax het volgende:
Hoe is het met je en je oma, timmmmm?
(srs vraag)
Wat heb ik gezien?quote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef anonymoussie het volgende:
En Timmmmm heeft dat ook gezien.
En Njos natuurlijk.![]()
En Corrie.![]()
En LTVDK.
Ik bedoel het toch juist serieus?quote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij hebt niet eens het fatsoen even de moeite te nemen serieus te typen als je tegen me praat maar ik moet wel mijn levensverhaal gaan delen?
Dan betekent dat dat ik posts heb gemist hierquote:Op zondag 13 september 2015 19:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel.![]()
Toen ging Fatima mij nog verhoren.
Dat zeg ik, Corrie uhm Harry.quote:Op zondag 13 september 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan betekent dat dat ik posts heb gemist hier.
Of ik ben het gewoon vergeten.
quote:Op zondag 13 september 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'Serieus' typen is al teveel moeite, jij doet me af met een srs
Excuses.quote:
NWS / [SC] Kaasquote:Op zondag 13 september 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan betekent dat dat ik posts heb gemist hier.
Of ik ben het gewoon vergeten.
Waarom denk jij aan mijn oma?quote:Op zondag 13 september 2015 19:30 schreef Fylax het volgende:
Hey timmmmm, ik zou graag even willen weten hoe het op dit moment gaat met jou en met je oma. Ik zat er vandaag aan te denken.
Ik geef om je.quote:Op zondag 13 september 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom denk jij aan mijn oma?Ik vind het een beetje vies worden dit jongens
Ik had het niet geregistreerd, die foto.quote:
Jammer hè.quote:Op zondag 13 september 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het niet geregistreerd, die foto.
Waarschijnlijk de teleurstelling dat je nog leefde en ik geen tranentrekkemd FP bericht over je overlijden kon maken, goed voor 15000 views
Enkel dat ik hoop dat je dood zo dramatisch mogelijk is, zodat ik er maximaal van kan profiteren.quote:
Ik ga mezelf voor de Gouden Koets gooien. Best suicide everrrquote:Op zondag 13 september 2015 19:53 schreef anonymoussie het volgende:
Godsamme Timmmmm, je hoeft jouw zelfmoordgedachten niet op mij te projecteren.
Dan ga ik voor het torentjequote:Op zondag 13 september 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Enkel dat ik hoop dat je dood zo dramatisch mogelijk is, zodat ik er maximaal van kan profiteren.
Ik heb ook nog steeds hoop dat Yoki met een set kalashnikovs een supermarkt binnenloopt en alles met de grond gelijk maakt of een drone met een bom erop het torentje laat binnenvliegen. Dan wel een manifest op FOK! achter latend
Voor een dramatisch effect wel.quote:Op zondag 13 september 2015 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga mezelf voor de Gouden Koets gooien. Best suicide everrr
Word je eerst nog gearresteerd voor je crematie.quote:Op zondag 13 september 2015 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga mezelf voor de Gouden Koets gooien. Best suicide everrr
Denk het ook.quote:Op zondag 13 september 2015 20:05 schreef anonymoussie het volgende:
Dit is een raar gesprek.
Komt natuurlijk door Timmmmm.
Het is zelfdoding.quote:Op zondag 13 september 2015 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Doodsbedreigingen, gesprekken over zelfmoord, de ander een gruwelijke dood toewensen...
... het is weer gezellig in deze SC.![]()
Misschien moeten we dit onderwerp eens schrappen of zo? Als je niks hebt te melden, meld dan niks.
Je snapt best wat ik bedoel. En hoewel je prima modt, mag je hier ook best een beetje op sturen. Het komt de sfeer in deze SC niet ten goede.quote:Op zondag 13 september 2015 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is zelfdoding.
Je kunt jezelf niet vermoorden.
'SUP GURRRRLquote:Op zondag 13 september 2015 20:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee praat eens wat harder, slechte verbinding
Nee. Ik ook niet.quote:Op zondag 13 september 2015 20:15 schreef moemoe het volgende:
Ik heb Fokker al heel de dag niet gezien hier.
Omdat er een streepje door zijn naam staat.quote:Op zondag 13 september 2015 20:15 schreef moemoe het volgende:
Ik heb Fokker al heel de dag niet gezien hier.
Laat ik dan een ander problesm met je delen. Ik lig nu in bad.quote:Op zondag 13 september 2015 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Doodsbedreigingen, gesprekken over zelfmoord, de ander een gruwelijke dood toewensen...
... het is weer gezellig in deze SC.![]()
Misschien moeten we dit onderwerp eens schrappen of zo? Als je niks hebt te melden, meld dan niks.
Huh ik zie het, hoezo dat danquote:Op zondag 13 september 2015 20:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat er een streepje door zijn naam staat.
Het gaat.quote:Op zondag 13 september 2015 20:17 schreef Kauai het volgende:
[..]
BETER
Gaat wel goed enzo, maar beetje ziek aan het worden. Met jou?
Ah, ik ben mobiel online, maar dat verklaart.quote:Op zondag 13 september 2015 20:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat er een streepje door zijn naam staat.
Ja beetje wel, denk beginnende griep maar jaquote:
Je bent net begonnenquote:Op zondag 13 september 2015 20:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja beetje wel, denk beginnende griep maar ja
Ben ook alweer helemaal klaar met schoolZoals gebruikelijk
I knowquote:Op zondag 13 september 2015 20:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je bent net begonnen
Maar ja af en toe is het leven kut met peren.
Ik ook. Ze hebben op school allerlei dingen veranderd dit jaar en er is echt geen reet meer aan zoquote:Op zondag 13 september 2015 20:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja beetje wel, denk beginnende griep maar ja
Ben ook alweer helemaal klaar met schoolZoals gebruikelijk
Wat voor studie doe je?quote:Op zondag 13 september 2015 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook. Ze hebben op school allerlei dingen veranderd dit jaar en er is echt geen reet meer aan zo
Open er een KLB-topic over.quote:Op zondag 13 september 2015 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat ik dan een ander problesm met je delen. Ik lig nu in bad.
Ik masturbeer graag in bad. Spuit je zo het putje in, geeft niet zo'n zooi en je ligt er lekker bij.
Graag pak ik dan voor extra stimulatie mijn telefoon erbij, maar hier komt het probleem. Vaak blijf ik in bad liggen tot mijn telefoon op is, zoals nu. Ik heb nog maar 3%, dat is natuurlijk niet genoeg.
En dit vind ik heel vervelend
Speciaal voor jouquote:Op zondag 13 september 2015 21:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kom dan met een mooie afbeelding.
Er moet nog wat vanaf.quote:Op zondag 13 september 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
Yoki heeft een goeie buik.
#TeamRTL7
pics van je zusjequote:Op zondag 13 september 2015 21:55 schreef d4v1d het volgende:
M'n zusje is een IKEA ding in elkaar aan het zetten.
Zou er bijna naast gaan zitten met een bak popcorn en toekijken
Lachen geblazen zeker?quote:Op zondag 13 september 2015 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Paul de Leeuw gaat verder waar hij de vorige keer ophield: in een amusementsprogramma praten over ziektes.
Niet bepaald. Het is nogal matig. Was misschien wel te verwachten, maar je hoopt toch dat Paul de Leeuw na een pauze met wat nieuws, wat beters komt.quote:
Verdrietige show over zielige vluchtelingen, Ajouad die zeurt dat de media geen nieuws uit de moslimwereld brengt(kraanongeluk) en een vals zingende mikaquote:
Ik zag laatst een voorstukje van iets dat hij Kim Jong-un imiteerde, toen moest ik wel lachenquote:Op zondag 13 september 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bepaald. Het is nogal matig. Was misschien wel te verwachten, maar je hoopt toch dat Paul de Leeuw na een pauze met wat nieuws, wat beters komt.
Toen wilde ik hem dus doodmaken.quote:Op zondag 13 september 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zag laatst een voorstukje van iets dat hij Kim Jong-un imiteerde, toen moest ik wel lachen
Dan kan ik het dus wel even uitcontroleren.quote:Op maandag 14 september 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
Het is geen programma waar ik voortaan elke zondagavond voor ga zitten.
Ik ken jou een beetje. Je zult je niet vermaken.quote:Op maandag 14 september 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kan ik het dus wel even uitcontroleren.
quote:Op zondag 13 september 2015 23:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Verdrietige show over zielige vluchtelingen, Ajouad die zeurt dat de media geen nieuws uit de moslimwereld brengt(kraanongeluk) en een vals zingende mika
Wat een Uniek Talent is het ook.quote:Op zondag 13 september 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Wat we tot dusver hebben gehad:
- Pompoenen kweken
- Geneuzel over Tom Dumoulin
- Geneuzel over de weinige media-aandacht voor de omgevallen kraan in Mekka
- Geneuzel over het Koningslied opdragen aan vluchtelingen
- Optreden van Mika
Tja...
quote:Op maandag 14 september 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
FB / De Fok facebook pagina.
Je zou maar zo'n splitsquote van Elflettering op je Facebook krijgen.
Ik ben meer van de vrolijke juichsmileys.quote:Op maandag 14 september 2015 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze smiley zien we jou maar weinig gebruiken, trouwens.
Haha, ja.quote:Op maandag 14 september 2015 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vrolijke juichsmileys.
Wat was er nu niet leuk dan? Het citaat van timmmmm?quote:Op maandag 14 september 2015 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vrolijke juichsmileys.
Ik reageer op LTKDV.quote:Op maandag 14 september 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat was er nu niet leuk dan? Het citaat van timmmmm?
Juichsmileys zijn altijd leukquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dit:
[ afbeelding ]
Ow heyquote:Op maandag 14 september 2015 06:38 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat een kutleven. Ik heb wat spieren in mn rug verrekt en nu heb ik bij ales wat ik doe helse pijnen
Altijd als ik in bad ligquote:Op maandag 14 september 2015 06:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow hey
Ook bij het typen zie ik?
Gewoon een pijnstiller innemen Timmmmm.quote:Op maandag 14 september 2015 06:38 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat een kutleven. Ik heb wat spieren in mn rug verrekt en nu heb ik bij ales wat ik doe helse pijnen
Ik heb gister gewoon al twee valium naar binnen gewerkt om te slapen natuurlijk. Maar dat kan je kastig ook een hele daf volhoudenquote:Op maandag 14 september 2015 06:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon een pijnstiller innemen Timmmmm.
Ja, dit wist ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 september 2015 07:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gister gewoon al twee valium naar binnen gewerkt om te slapen natuurlijk. Maar dat kan je kastig ook een hele daf volhouden
Hangt denk ik een beetje van de kwaliteit af.quote:Op maandag 14 september 2015 09:26 schreef Specularium het volgende:
Zijn die rc helikopters een beetje bestuurbaar?
Of weet weer niemand dat hier?
quote:Op maandag 14 september 2015 10:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Er zal wel verschil zitten tussen eentje van ¤200 en eentje van ¤20.
Daarom altijd dit hieronder in je handtasquote:Op maandag 14 september 2015 10:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk door de bacteriën van andere mensen.
Thnx. Ik ga het even uitprinten.quote:Op maandag 14 september 2015 10:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daarom altijd onderstaand plaatje in je handtas.
[ afbeelding ]
Ninja edit failed..quote:Op maandag 14 september 2015 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga het even uitprinten.
Yasminlettering, dames en heren!quote:Op maandag 14 september 2015 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga het even uitprinten.
Dat is teveel eerquote:Op maandag 14 september 2015 10:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yasminlettering, dames en heren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HA!quote:Op maandag 14 september 2015 11:01 schreef anonymoussie het volgende:
Ja zijn dope.
Je hebt ze ook met water guns.
[ afbeelding ]
Ik schiet dat zo uit de lucht.quote:Op maandag 14 september 2015 11:01 schreef anonymoussie het volgende:
Ja zijn dope.
Je hebt ze ook met water guns.
[ afbeelding ]
Nice! Ook om het geluid te horen.quote:
Hehquote:Op maandag 14 september 2015 11:27 schreef Viro het volgende:
ONZ / Dildo's en duivelse grappen
Kom eens met suggesties/ideeen
Volgens mij krijg je in het topic wel voldoende goede adviezen.quote:Op maandag 14 september 2015 11:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij zal wel ervaring hebben met gemene grappen, help me
Zitten wel een paar goede tussen.quote:Op maandag 14 september 2015 11:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in het topic wel voldoende goede adviezen.
Deze man wenst je veel sterkte toequote:Op maandag 14 september 2015 06:38 schreef timmmmm het volgende:
Wie is dit ook alweer?quote:Op maandag 14 september 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze man wenst je veel sterkte toe
[ afbeelding ]
Tim's grootste vriend Martin van Rijn, daar kan hij altijd zo lovend over praten.quote:
Op die foto heeft hij echt een grappig hoofdquote:Op maandag 14 september 2015 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim's grootste vriend Martin van Rijn, daar kan hij altijd zo lovend over praten.
Is Tupac doodquote:Op maandag 14 september 2015 18:45 schreef anonymoussie het volgende:
Dit interesseert waarschijnlijk niemand.
Maar RIP Tupac.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2015 18:45 schreef anonymoussie het volgende:
Dit interesseert waarschijnlijk niemand.
Maar RIP Tupac.
[ afbeelding ]
Netjes opgemerkt.quote:Op maandag 14 september 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
13 september 1996
https://www.google.nl/web(...)9Lfvx_mkA3IARfkoAAAA
Je bent een dag te laat
Ja klopt, daarom houden we ook wel een beetje van hemquote:Op maandag 14 september 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
Wibi is vaak altijd een beetje te laat met dingen, zo is hij gewoon.
Dit klopt wel, bro.quote:Op maandag 14 september 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
Wibi is vaak altijd een beetje te laat met dingen, zo is hij gewoon.
Ja anders was het weer zo'n zooitje geworden.quote:
Van Iglo? Zag laatst reclame met nieuwe maaltijden van hun.quote:Op maandag 14 september 2015 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was wel oké. Diepvriesmaaltijd. Japanse noodles of zoiets. Is wel te doen.
Geen idee, zou best eens kunnen ja. Donkere verpakking, bijna zwart.quote:Op maandag 14 september 2015 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van Iglo? Zag laatst reclame met nieuwe maaltijden van hun.
Alleen een beetje water.quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het ja. Moest je er nog iets bij doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |