Ja dat gepiep over die lapo altijdquote:
Nou geef dat plaatje prop ik het in de OPquote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
<- Normaal zou ik zo reageren als ik net een plaatje voor het volgende topic zit te zoeken.
Maar het is Yvonne!
Nee, laat maar. Het was sowieso erg slecht. Ik wilde iets doen met "dagelijkse soap" en dan een plaatje van zeep in OP.quote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou geef dat plaatje prop ik het in de OP
Dat was geen kaapquote:
quote:
Ja hoor, ik zag ze piepen en ik was ze voor.quote:
Good.quote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zag ze piepen en ik was ze voor.
Alweer? Hoeveel mensen ken jij wel niet?quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik moet zo weg, een verjaardag vieren.
We hebben hier een heuse realitysoap.quote:Op zondag 13 september 2015 13:58 schreef GGMM het volgende:
yvonne in een sc.
Wat hebben jullie uitgespookt?
Een kringverjaardag? Dat is mijn grootste nachtmerrie.quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik moet zo weg, een verjaardag vieren.
Lekker met een slap gebakje op schoot naar de verhalen van de oma van de vriendin van de buurman luisteren.quote:Op zondag 13 september 2015 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een kringverjaardag? Dat is mijn grootste nachtmerrie.
het is louter een kaap als de TS geen lapo hadquote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zag ze piepen en ik was ze voor.
Wat is het geworden?quote:Op zondag 13 september 2015 14:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Dank voor de tips over mijn avondeten! Ik ga ermee aan de slag.
Heb je nou alweer een rare UI?quote:
Waar?quote:
inclusief keiharde neuksex?quote:
Nee tochquote:
Ik ben gewoon xenofoob hoor, net als de rest.quote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee tochDat zijn van die aardige jongens.
Ohquote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon xenofoob hoor, net als de rest.
Over jou wil ik nog best praten, maar die smurf?quote:Op zondag 13 september 2015 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee tochDat zijn van die aardige jongens.
Die heeft gewoon een beetje liefde nodig, dan valt het allemaal best wel mee.quote:Op zondag 13 september 2015 14:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over jou wil ik nog best praten, maar die smurf?
Alleen het 'lekkere' eten ja.quote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhIk ben wel van een beetje cultuurverrijking eigenlijk.
Ik ben niet van de mannenliefde.quote:Op zondag 13 september 2015 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een beetje liefde nodig, dan valt het allemaal best wel mee.
En de vrouwen.quote:Op zondag 13 september 2015 14:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen het 'lekkere' eten ja.
Wat een sukkelquote:Op zondag 13 september 2015 14:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
US / Userfoto's #349 FC Mooiboys
quote:Op zondag 13 september 2015 14:32 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gelukszoeker is dit?
quote:Op zondag 13 september 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Turken betogen in Rotterdam tegen PKK
Lekker toeteren in Roffa
Wat doe jij hier nog, ga erheen dan.quote:
Reporting live.quote:Op zondag 13 september 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog, ga erheen dan.
Na de Rooie Reporter dus ook de Bebaarde Berichtgever?quote:
misschienquote:Op zondag 13 september 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na de Rooie Reporter dus ook de Bebaarde Berichtgever?
Picsquote:Op zondag 13 september 2015 17:19 schreef anonymoussie het volgende:
Wie is nog meer breed hier, behalve Yoki en ik?
Nooit een foto van jou gezien geloof ikquote:Op zondag 13 september 2015 17:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je die gemist? Die van de zij/achterkant?
Was een soort culturele sensatie op het het huwelijk van mij schoonzusje.quote:Op zondag 13 september 2015 17:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nooit een foto van jou gezien geloof ik
Keurig onder de plak bij dictator Erdogan.quote:Op zondag 13 september 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Turken betogen in Rotterdam tegen PKK
Lekker toeteren in Roffa
quote:Op zondag 13 september 2015 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is vooral breed inzetbaar.
Dat heb jij nooit gepost hier.quote:Op zondag 13 september 2015 17:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je die gemist? Die van de zij/achterkant?
Jawel hoor.quote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb jij nooit gepost hier.
Alleen miniwibi.
Dan moet ik even zoeken, maar je ziet niet veel. Alleen zijn linkerschouder en de achterkant van zijn kale schedel.quote:
O wacht, bovenstaande post neem ik terug, deze had ik niet gelezen. grgrquote:Op zondag 13 september 2015 14:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Dank voor de tips over mijn avondeten! Ik ga ermee aan de slag.
Matig weer, zoals Wibi zelf.quote:Op zondag 13 september 2015 19:01 schreef YokiKater het volgende:
Hmmm, Wibi heeft die foto verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |