Dan hebben ze het bij die xxl ook welquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
Online bij de APpie zie ik
http://www.ah.nl/producte(...)wpie-yama-mayonnaise
Ik maak sowieso eerst mijn huidige voorraad op voordat ik iets nieuws ga proberenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hebben ze het bij die xxl ook wel
Ik word een beetje nerveus van xxl AH. Ik raak de weg kwijtquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak sowieso eerst mijn huidige voorraad op voordat ik iets nieuws ga proberen
Ik kom er nooit..quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word een beetje nerveus van xxl AH. Ik raak de weg kwijt
Ik ook niet meerquote:
Ik was na het werk zo'n ding ingelopen. Ik moest wat dingen hebben. Mijn god zeg. Ik raakte in paniek.quote:
Er loopt toch wel personeel rond waar je iets aan kunt vragen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was na het werk zo'n ding ingelopen. Ik moest wat dingen hebben. Mijn god zeg. Ik raakte in paniek.Te veel te groot en wat ik moest hebben kon ik niet vinden. Ik word oud
Vast welquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Er loopt toch wel personeel rond waar je iets aan kunt vragen?
En dat is ? Iets over dansen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:11 schreef sacha het volgende:
m'n moedah kijkt naar dance dance dance
Nee mayonaisequote:
Zeker nog nooit in een Carrefour of Mamouth, Wallmart geweest?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was na het werk zo'n ding ingelopen. Ik moest wat dingen hebben. Mijn god zeg. Ik raakte in paniek.Te veel te groot en wat ik moest hebben kon ik niet vinden. Ik word oud
Ja Carrefour wel, maar op mijn gemak (op vakantie), en dan is het leuk. Ik vind het dan ook een feestjequote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in een Carrefour of Mamouth, Wallmart geweest?
Heb je die in Amsterdam? Carrefour in Rio ben ik wel eens geweest.. dat was een hele tocht op zich idd..quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in een Carrefour of Mamouth, Wallmart geweest?
Nee niet in NLquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die in Amsterdam? Carrefour in Rio ben ik wel eens geweest.. dat was een hele tocht op zich idd..
Dat wat ik zag was vage specials met close ups... Zonde van al die moeitequote:Op zaterdag 12 september 2015 23:49 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik heb nog wel de hele tijd zitten zwaaien
En iets opgegraven?quote:Op zondag 13 september 2015 03:46 schreef chufi het volgende:
Weer eens in ouwe muziek zitten spitten...
Dat zijn dingen die je bij sommige auto-immuunziekte's of chronische ontstekingsziekte'squote:
Volgens mij voelen veel mensen zich een stuk beter als ze al die alternatieve genees sites zouden mijdenquote:Op zondag 13 september 2015 09:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je bij sommige auto-immuunziekte's of chronische ontstekingsziekte's
beter kunt vermijden.![]()
Lachen man die TT
Spijker op zijn kop.quote:Op zondag 13 september 2015 09:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij voelen veel mensen zich een stuk beter als ze al die alternatieve genees sites zouden mijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 13 september 2015 20:39 schreef Soury het volgende:
Gefeliciteerd[ afbeelding ]
Oké ik was pissigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik heb het recept opgeslagen
![]()
Heb je een leuke verjaardag gehad? Is de boel al aan kant of ga je dat morgen doen?quote:Op zondag 13 september 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
Dank jullie wel!
[..]
Oké ik was pissigmaar ik heb het recept opgeslagen
Is gluten vrij, al ben ik het met Piet eens. Dr. Googlequote:Op zondag 13 september 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
Dank jullie wel!
[..]
Oké ik was pissigmaar ik heb het recept opgeslagen
Beste verjaardag ooitquote:Op zondag 13 september 2015 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een leuke verjaardag gehad? Is de boel al aan kant of ga je dat morgen doen?
Heb ik gezien ik moest googelen op rijstmeelquote:Op zondag 13 september 2015 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Is gluten vrij, al ben ik het met Piet eens. Dr. Google
Dat is altijd goedquote:Op zondag 13 september 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste verjaardag ooitdaarna was ik even gaan pitten en die Griek had zo goed
als alles opgeruimd, morgen doe ik de rest wel ...
[..]
Heb ik gezien ik moest googelen op rijstmeelen het kan geen kwaad om het een maandje
te proberen... dokters zijn uitgedokterd...
maar goed, nu zit ik aan de koffie, was een béétje te veel wijn vanmiddag
Was het zo wild?quote:Op zondag 13 september 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
Beste verjaardag ooitdaarna was ik even gaan pitten en die Griek had zo goed
als alles opgeruimd, morgen doe ik de rest wel ...
Koriander vind ik ook vies.. En snert zal ik zelf nooit maken, maar ik lust het welquote:Op zondag 13 september 2015 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lust alles maar hou niet van erwtensoep en koriander
Nah, dat was geen slecht idee, ik heb graag erwtensoep.quote:Op zondag 13 september 2015 23:55 schreef schvvmert het volgende:
Ik snap nog steeds niet welke gek bedacht heeft om van erwten soep te maken?
Niet te vreten dat spul.quote:Op maandag 14 september 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, dat was geen slecht idee, ik heb graag erwtensoep.
Alleen de kleur al.quote:Op maandag 14 september 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het moet vreten...
Ach, gelukkig is het eten ervan geen verplichting. Maar ik hou sowieso wel van soep.quote:
Ja daar zit alleen maar zand in en weinig smaak.. Garnale, krab of kreeft vind ik dan wel weer lekkerquote:Op maandag 14 september 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is het eten ervan geen verplichting. Maar ik hou sowieso wel van soep.
Als bedenkt wat ik echt smerig vind, dan kom ik bij schaaldieren uit, snap niet dat iemand ooit bedacht heeft om zulke beesten te gaan eten.
Ik vreet die beesten niet, ze zien er ook goor uit, en die Fransen sporen ook niet, wie gaat nou in hemelsnaam slakken eten, het idee alleen al.quote:Op maandag 14 september 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar zit alleen maar zand in en weinig smaak.. Garnale, krab of kreeft vind ik dan wel weer lekker
Da's nog erger.quote:Op maandag 14 september 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar schvvmert, nu ben ik toch benieuwd wat je dan van bruine bonensoep vindt.
Slakken vind ik ook niks... Smaken ook nergens naar, maar omdat je er van alles opsmeert vinden mensen het lekker...quote:Op maandag 14 september 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vreet die beesten niet, ze zien er ook goor uit, en die Fransen sporen ook niet, wie gaat nou in hemelsnaam slakken eten, het idee alleen al.
Als dat de truc is kan je net zo goed mosterd op een drol smeren en dan zeggen dat het heerlijk is.quote:Op maandag 14 september 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Slakken vind ik ook niks... Smaken ook nergens naar, maar omdat je er van alles opsmeert vinden mensen het lekker...
Ja dat voorrecht hebben we gelukkig welquote:Op maandag 14 september 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dat de truc is kan je net zo goed mosterd op een drol smeren en dan zeggen dat het heerlijk is.
Maar wat hebben wij het toch eigenlijk goed hč, wij hoeven eigenlijk nooit iets te eten waar je niet van houdt.
Maar dat doen de meeste kinderenquote:Op maandag 14 september 2015 00:25 schreef schvvmert het volgende:
Kleine Piet pleurt het gelijk weg wanneer het niet in de smaak valt.
Dat vind ik best bijdehand.quote:Op maandag 14 september 2015 00:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Deze voelt eerst met zijn vinger aan het brood of het wel vers is.
Slim joch tochquote:Op maandag 14 september 2015 00:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Deze voelt eerst met zijn vinger aan het brood of het wel vers is.
Ze zal het graag doen mag ik hopen.quote:Op maandag 14 september 2015 00:38 schreef schvvmert het volgende:
Mijn dochter krijgt nog de handen vol.
Die krijgt flashbacks.quote:Op maandag 14 september 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal het graag doen mag ik hopen.
Nu ik daar zo even over nadenk is het antwoord Ja.quote:Op maandag 14 september 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
Check jij ook nog steeds alles eerst met je vingers
Ah kijk dan ben jij kleine Piets grote voorbeeldquote:Op maandag 14 september 2015 01:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nu ik daar zo even over nadenk is het antwoord Ja.
Hij luistert voor geen meter naar me,quote:Op maandag 14 september 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kijk dan ben jij kleine Piets grote voorbeeld
Je zou mijn zoon eens bezig moeten zien, die gek is net zijn vader.quote:Op maandag 14 september 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kijk dan ben jij kleine Piets grote voorbeeld
Dat doe jij toch ook nietquote:Op maandag 14 september 2015 01:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij luistert voor geen meter naar me,
Ja, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 14 september 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij doet toch meestal waar je zin in hebt...
Waarom zou je doen wat anderen willen?quote:Op maandag 14 september 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij doet toch meestal waar je zin in hebt...
Als ik gluten wil eten dan eet ik ook gluten, godverdomme!quote:
Weten we nu al wat het zijn en waaar we ze kunnen kopen?quote:Op maandag 14 september 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik gluten wil eten dan eet ik ook gluten, godverdomme!
Ik was toch benieuwd nu.quote:Op maandag 14 september 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Weten we nu al wat het zijn en waaar we ze kunnen kopen?
quote:Gluten (van het Latijnse gluten, lijm) is de naam van een groep eiwitten die, net zoals zetmeel, wordt aangetroffen in het endosperm van sommige granen (tarwesoorten als gewone tarwe, durum en spelt, evenals rogge en gerst) en de producten die ervan worden gemaakt.
Wat hoe en waar?quote:Op maandag 14 september 2015 01:47 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Gaat 1 van jullie straks (uurtje) naar Sunday Night Football kijken?
[ afbeelding ]
Ik heb er wel "zin an" vanavond!
Wat zijn dat voor beesten?quote:Op maandag 14 september 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik gluten wil eten dan eet ik ook gluten, godverdomme!
Zie boven, het schijnt een soort lijm te zijn.quote:
Heb nog ooit lijm en gelantine gemaakt van varkenshuiden en koeienkoppen.quote:Op maandag 14 september 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie boven, het schijnt een soort lijm te zijn.
Ik gok dat er dus gluten in gelatine zitten.quote:Op maandag 14 september 2015 01:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb nog ooit lijm en gelantine gemaakt van varkenshuiden en koeienkoppen.
Dat is sowieso vaag spul.quote:Op maandag 14 september 2015 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gok dat er dus gluten in gelatine zitten.
OK misschien.. Kijk nu US Open finale Djoke - Fedjequote:Op maandag 14 september 2015 02:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Op FOXSPORTS 2 = 02:30 uur NFL: Cowboys vs NYC Giants
Is dat ijshockey?quote:Op maandag 14 september 2015 02:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Op FOXSPORTS 2 = 02:30 uur NFL: Cowboys vs NYC Giants
Nee dat is met die rugby bal rennen gooien en vangen met een heleboel lijntje op het veld en veel dansende meisjes ...quote:
Da's kut.quote:Op maandag 14 september 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is met die rugby bal rennen gooien en vangen met een heleboel lijntje op het veld en veel dansende meisjes ...
Was ook een goede keus ...quote:Op maandag 14 september 2015 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan begin je gelijk met de Rastaman voor schvvmrt
Me too.quote:Op maandag 14 september 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dansende meisjes stel ik me hier bij voor
Nope, maar ik gooi er zo wel wat Afrikaans in.quote:
Sorry was in de war met NHLquote:Op maandag 14 september 2015 02:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee,natuurlijk niet:
NFL = american football!
Daar vertrouw ik ook op.quote:
Spreek je dat ook?quote:Op maandag 14 september 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar vertrouw ik ook op.
Ik vul de tijd wel met Afrikaans.
Nope, maar ik denk dat ik wel tot op bepaalde hoogte met die mensen kan communiceren, gewoon beginnen met samen een jonko te roken, daar wordt je lekker rustig van.quote:
Dat doen ze de hele dag al.. Maar in veel landen spreken ze wel wat Engels of frans volgens mijquote:Op maandag 14 september 2015 02:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, maar ik denk dat ik wel tot op bepaalde hoogte met die mensen kan communiceren, gewoon beginnen met samen een jonko te roken, daar wordt je lekker rustig van.
Dat is net als met ToT en zijn Filipijnse meid en haar moeder.quote:Op maandag 14 september 2015 02:28 schreef schvvmert het volgende:
Heb ooit Afrikaanse mokkel geregeld voor kameraad, dat was niet zo'n succes, hij had de hele familie op bezoek.
Dan kende jij dat mokkel ook niet goed blijkbaarquote:Op maandag 14 september 2015 02:28 schreef schvvmert het volgende:
Heb ooit Afrikaanse mokkel geregeld voor kameraad, dat was niet zo'n succes, hij had de hele familie op bezoek.
Toevallig tegengekomen en zag er goed uit, hij was er blij mee in begin.quote:Op maandag 14 september 2015 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kende jij dat mokkel ook niet goed blijkbaar
Wat ? Fela Kuti? Dat was ook 80's volgens mij of eerderquote:Op maandag 14 september 2015 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is weer eens wat anders dan de vage 80's.
Je wordt oud Sjoef.quote:Op maandag 14 september 2015 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ? Fela Kuti? Dat was ook 80's volgens mij of eerder
Ik maak me nooit zo druk, ik red me al langer dan een halve eeuw, dan zullen de laatste loodjes ook wel lukken.quote:Op maandag 14 september 2015 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga vervroegd met pensioen bij mn dochter had ik me zo bedacht..
Eigenlijk kan ik nog heleboel maar op mijn leeftijd is het no go.quote:Op maandag 14 september 2015 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga vervroegd met pensioen bij mn dochter had ik me zo bedacht..
Links en rechts, maar dat is meer een doel in de lucht... Een soort in de grond gestoken stemvork... Keepers hebben ze niet en de meeste punten worden achter dat doel gemaaktquote:
Ik snap er nu al niets van.quote:Op maandag 14 september 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Links en rechts, maar dat is meer een doel in de lucht... Een soort in de grond gestoken stemvork... Keepers hebben ze niet en de meeste punten worden achter dat doel gemaakt
Het is een raar spel, maar goed, ik ben sowieso absoluut geen sportliefhebber.quote:
Ja zoiets.... Dat achter de goal hebben ze nu ook al voor de goal geplaatst... Dus eigelijk maakt het niet uit waar die goal staatquote:
Ik wel, ben dol op ijshockey.quote:Op maandag 14 september 2015 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een raar spel, maar goed, ik ben sowieso absoluut geen sportliefhebber.
Ik blijf het vaag vinden.quote:Op maandag 14 september 2015 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets.... Dat achter de goal hebben ze nu ook al voor de goal geplaatst... Dus eigelijk maakt het niet uit waar die goal staat
Ik was te licht, wel handig maar na 1 flinke bodycheck was het gedaan.quote:Op maandag 14 september 2015 03:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar was je de held bij de Tilburg Trappers?
quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dansende meisjes stel ik me hier bij voor
Gewoon links in het menu op "Nu luisteren klikken"quote:Op maandag 14 september 2015 03:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik probeer het (Radio49) te openen maar ben zo digibeet als wat, ik krijg hem niet aan.![]()
Je zit op een tablet of telefoon te kloten gok ik?quote:Op maandag 14 september 2015 03:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik probeer het (Radio49) te openen maar ben zo digibeet als wat, ik krijg hem niet aan.![]()
Ja maar als ik daar op klik komen die tekens er te staan?quote:Op maandag 14 september 2015 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon links in het menu op "Nu luisteren klikken"
[ afbeelding ]
Nee gewoon op m'n laptop.quote:Op maandag 14 september 2015 03:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je zit op een tablet of telefoon te kloten gok ik?
Staat er iets van VLC op?quote:Op maandag 14 september 2015 03:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee gewoon op m'n laptop.
Heb je VLC als player voor media?quote:Op maandag 14 september 2015 03:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee gewoon op m'n laptop.
Check.quote:Op maandag 14 september 2015 03:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik duik de Boilerroom weer in.
Verder ook alles ok?quote:Op maandag 14 september 2015 03:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jaaa nu heb ik wel geluid, eindelijk!
Goed lezen is vaak het halve werk..quote:Op maandag 14 september 2015 03:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Was gewoon blij dat ik als digibeet eens iets voor elkaar kreeg.
Je kunt meer dan je denktquote:Op maandag 14 september 2015 03:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Was gewoon blij dat ik als digibeet eens iets voor elkaar kreeg.
Ik gebruik mn Ihone niet meerquote:Op maandag 14 september 2015 03:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
GC / Jongere ziet cassettespeler aan als iPhone-lader...
Leuk verhaaltje in de OP.
Tering.
[ afbeelding ]![]()
Hmmm Ja kan er weinig aan doen.. Wel Jammer te horen.. Met een beetje hippe phone heb je er ook al vaak navigatie bij...quote:Op maandag 14 september 2015 03:54 schreef schvvmert het volgende:
Ik was vergeten mijn raam dicht te doen mijn TomTom is geschoept.
Ja waar zie je die voorop lopen... Ja bij Kwakoe festival..quote:Op maandag 14 september 2015 03:57 schreef schvvmert het volgende:
Nu moet ik het weer doen met een Surinaamse die hopeloos achterloopt.
Hij vraagt steeds of ik een snoepje wilquote:Op maandag 14 september 2015 04:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar zie je die voorop lopen... Ja bij Kwakoe festival..
Is zij nu opeens een hij ?quote:Op maandag 14 september 2015 04:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij vraagt steeds of ik een snoepje wil
Het heeft wel wat om op zijn tijd in een weiland te rijden.quote:Op maandag 14 september 2015 04:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dan geef je dr toch een pimpbeurt
Blijken die Suris gewoon van vlaaien te houenquote:Op maandag 14 september 2015 04:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het heeft wel wat om op zijn tijd in een weiland te rijden.
Slechte woordkeus.quote:Op maandag 14 september 2015 04:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijken die Suris gewoon van vlaaien te houen
Die roept dan steeds omdraaien.quote:Op maandag 14 september 2015 04:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijken die Suris gewoon van vlaaien te houen
Yeps, was wel lekker.quote:Op maandag 14 september 2015 04:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je Adrian Sherwood overleefd?
Alles voor de holy girls ...quote:Op maandag 14 september 2015 04:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de kerk nu.
Ja jaquote:Op maandag 14 september 2015 04:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze komen vanzelf op me af, kan er niets aan doen.
Ja ik ook Mo..quote:
OK Dealquote:Op maandag 14 september 2015 05:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Prima,laat weten wanneer ik in de buurt draai.
Ik wil je ook wel eens zien draaienquote:Op maandag 14 september 2015 05:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Prima,laat weten wanneer ik in de buurt draai.
Misschien kan jij dan wel bijstaan om de jonko's te draaien en bier te halen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel eens zien draaien
Wordt het nog druk ookquote:Op maandag 14 september 2015 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel eens zien draaien
ik kan heul geen jonko's draaien, nog nooit gedaanquote:Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien kan jij dan wel bijstaan om de jonko's te draaien en bier te halen.
Dat is een heel belangrijke taak die je niet over het hoofd mag zien.![]()
Als je een fatsoenlijk shaggie kan draaien dan lukt een jonko van lange vloei en een tipje ook wel.quote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan heul geen jonko's draaien, nog nooit gedaan![]()
bier halen is mij wel toevertrouwd
Shag kan ik wel draaienquote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijk shaggie kan draaien dan lukt een jonko van lange vloei en een tipje ook wel.
Dat heb ik jááren gedaan en toen was het op.quote:
Eén keer zal de laatste sigaret zijn.quote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal maar verzwijgen dat ik al van voor ik 10 jaar was rook.
Dat duurt nog wel een tijdje....voel me nog prima.quote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Eén keer zal de laatste sigaret zijn.
Had je vast veel zakgeldquote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal maar verzwijgen dat ik al van voor ik 10 jaar was rook.
Laat ik zeggen dat ik creatief was.quote:
Klinkt goedkoop, maar ik heb echt geen idee meer wat dat vroeger kosttequote:Op maandag 14 september 2015 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik creatief was.
Je kreeg destijds een pakje 'Gold Coast' sigaretten van 20 st voor fl. 1,-.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
misschien wordt je wel 122 jaar zoals deze damequote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een tijdje....voel me nog prima.
Moet je nog een nacht bij je moeder blijven slapen?quote:
Waarom ze dat ding zo noemen is me een raadselquote:
Je hebt echt geen idee?quote:Op maandag 14 september 2015 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ze dat ding zo noemen is me een raadsel
quote:
Ik denk altijd maar zo, dat ik blij ben dat ik er niet bij betrokken ben. En steek een peukie op in de filequote:
Dr moedahquote:Op maandag 14 september 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
Wel een dooie...
Wie betaalt nu het hotel?
Zo zie ja maar weer. Iemand heeft enorme pechquote:Op maandag 14 september 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
Wel een dooie...
Wie betaalt nu het hotel?
preciesquote:Op maandag 14 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zie ja maar weer. Iemand heeft enorme pech
Zeer praktisch daar waar er vaak gebraakt wordt dunkt me en dat niemand eerder op het idee gekomen is...quote:
Waar is ditquote:
Ik ga datenquote:
Wie was het ook al weerquote:Op maandag 14 september 2015 21:07 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Lijkt me een goede match.
Niks mis meequote:Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je 's avonds wel vroeg je bed in
Had gekundquote:
Zo is datquote:
Andersom vind ik ook wel een strak planquote:Op maandag 14 september 2015 21:31 schreef kraakschandaal het volgende:
Eerst shoarma met veel knoflooksaus en daarna met grote dorst de kroeg in.
Uit praktijk ervaring kan ik vertellen dat je weer dorst krijgt dan.quote:Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Andersom vind ik ook wel een strak plan
En zo kom je in een vicieuze cirkel terechtquote:Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Uit praktijk ervaring kan ik vertellen dat je weer dorst krijgt dan.
Ik ben te oud voor die shitquote:Op maandag 14 september 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo kom je in een vicieuze cirkel terecht
Welnee, dat is gewoon een kwestie van trainenquote:
Nee ik wil het ook niet meer. Goed zoquote:Op maandag 14 september 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, dat is gewoon een kwestie van trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |