Dan hebben ze het bij die xxl ook welquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
Online bij de APpie zie ik
http://www.ah.nl/producte(...)wpie-yama-mayonnaise
Ik maak sowieso eerst mijn huidige voorraad op voordat ik iets nieuws ga proberenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hebben ze het bij die xxl ook wel
Ik word een beetje nerveus van xxl AH. Ik raak de weg kwijtquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak sowieso eerst mijn huidige voorraad op voordat ik iets nieuws ga proberen
Ik kom er nooit..quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word een beetje nerveus van xxl AH. Ik raak de weg kwijt
Ik ook niet meerquote:
Ik was na het werk zo'n ding ingelopen. Ik moest wat dingen hebben. Mijn god zeg. Ik raakte in paniek.quote:
Er loopt toch wel personeel rond waar je iets aan kunt vragen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was na het werk zo'n ding ingelopen. Ik moest wat dingen hebben. Mijn god zeg. Ik raakte in paniek.Te veel te groot en wat ik moest hebben kon ik niet vinden. Ik word oud
Vast welquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Er loopt toch wel personeel rond waar je iets aan kunt vragen?
En dat is ? Iets over dansen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:11 schreef sacha het volgende:
m'n moedah kijkt naar dance dance dance
Nee mayonaisequote:
Zeker nog nooit in een Carrefour of Mamouth, Wallmart geweest?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was na het werk zo'n ding ingelopen. Ik moest wat dingen hebben. Mijn god zeg. Ik raakte in paniek.Te veel te groot en wat ik moest hebben kon ik niet vinden. Ik word oud
Ja Carrefour wel, maar op mijn gemak (op vakantie), en dan is het leuk. Ik vind het dan ook een feestjequote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in een Carrefour of Mamouth, Wallmart geweest?
Heb je die in Amsterdam? Carrefour in Rio ben ik wel eens geweest.. dat was een hele tocht op zich idd..quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in een Carrefour of Mamouth, Wallmart geweest?
Nee niet in NLquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die in Amsterdam? Carrefour in Rio ben ik wel eens geweest.. dat was een hele tocht op zich idd..
Dat wat ik zag was vage specials met close ups... Zonde van al die moeitequote:Op zaterdag 12 september 2015 23:49 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik heb nog wel de hele tijd zitten zwaaien
En iets opgegraven?quote:Op zondag 13 september 2015 03:46 schreef chufi het volgende:
Weer eens in ouwe muziek zitten spitten...
Dat zijn dingen die je bij sommige auto-immuunziekte's of chronische ontstekingsziekte'squote:
Volgens mij voelen veel mensen zich een stuk beter als ze al die alternatieve genees sites zouden mijdenquote:Op zondag 13 september 2015 09:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je bij sommige auto-immuunziekte's of chronische ontstekingsziekte's
beter kunt vermijden.![]()
Lachen man die TT
Spijker op zijn kop.quote:Op zondag 13 september 2015 09:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij voelen veel mensen zich een stuk beter als ze al die alternatieve genees sites zouden mijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 13 september 2015 20:39 schreef Soury het volgende:
Gefeliciteerd[ afbeelding ]
Oké ik was pissigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik heb het recept opgeslagen
![]()
Heb je een leuke verjaardag gehad? Is de boel al aan kant of ga je dat morgen doen?quote:Op zondag 13 september 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
Dank jullie wel!
[..]
Oké ik was pissigmaar ik heb het recept opgeslagen
Is gluten vrij, al ben ik het met Piet eens. Dr. Googlequote:Op zondag 13 september 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
Dank jullie wel!
[..]
Oké ik was pissigmaar ik heb het recept opgeslagen
Beste verjaardag ooitquote:Op zondag 13 september 2015 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een leuke verjaardag gehad? Is de boel al aan kant of ga je dat morgen doen?
Heb ik gezien ik moest googelen op rijstmeelquote:Op zondag 13 september 2015 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Is gluten vrij, al ben ik het met Piet eens. Dr. Google
Dat is altijd goedquote:Op zondag 13 september 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste verjaardag ooitdaarna was ik even gaan pitten en die Griek had zo goed
als alles opgeruimd, morgen doe ik de rest wel ...
[..]
Heb ik gezien ik moest googelen op rijstmeelen het kan geen kwaad om het een maandje
te proberen... dokters zijn uitgedokterd...
maar goed, nu zit ik aan de koffie, was een béétje te veel wijn vanmiddag
Was het zo wild?quote:Op zondag 13 september 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
Beste verjaardag ooitdaarna was ik even gaan pitten en die Griek had zo goed
als alles opgeruimd, morgen doe ik de rest wel ...
Koriander vind ik ook vies.. En snert zal ik zelf nooit maken, maar ik lust het welquote:Op zondag 13 september 2015 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lust alles maar hou niet van erwtensoep en koriander
Nah, dat was geen slecht idee, ik heb graag erwtensoep.quote:Op zondag 13 september 2015 23:55 schreef schvvmert het volgende:
Ik snap nog steeds niet welke gek bedacht heeft om van erwten soep te maken?
Niet te vreten dat spul.quote:Op maandag 14 september 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, dat was geen slecht idee, ik heb graag erwtensoep.
Alleen de kleur al.quote:Op maandag 14 september 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het moet vreten...
Ach, gelukkig is het eten ervan geen verplichting. Maar ik hou sowieso wel van soep.quote:
Ja daar zit alleen maar zand in en weinig smaak.. Garnale, krab of kreeft vind ik dan wel weer lekkerquote:Op maandag 14 september 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is het eten ervan geen verplichting. Maar ik hou sowieso wel van soep.
Als bedenkt wat ik echt smerig vind, dan kom ik bij schaaldieren uit, snap niet dat iemand ooit bedacht heeft om zulke beesten te gaan eten.
Ik vreet die beesten niet, ze zien er ook goor uit, en die Fransen sporen ook niet, wie gaat nou in hemelsnaam slakken eten, het idee alleen al.quote:Op maandag 14 september 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar zit alleen maar zand in en weinig smaak.. Garnale, krab of kreeft vind ik dan wel weer lekker
Da's nog erger.quote:Op maandag 14 september 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar schvvmert, nu ben ik toch benieuwd wat je dan van bruine bonensoep vindt.
Slakken vind ik ook niks... Smaken ook nergens naar, maar omdat je er van alles opsmeert vinden mensen het lekker...quote:Op maandag 14 september 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vreet die beesten niet, ze zien er ook goor uit, en die Fransen sporen ook niet, wie gaat nou in hemelsnaam slakken eten, het idee alleen al.
Als dat de truc is kan je net zo goed mosterd op een drol smeren en dan zeggen dat het heerlijk is.quote:Op maandag 14 september 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Slakken vind ik ook niks... Smaken ook nergens naar, maar omdat je er van alles opsmeert vinden mensen het lekker...
Ja dat voorrecht hebben we gelukkig welquote:Op maandag 14 september 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dat de truc is kan je net zo goed mosterd op een drol smeren en dan zeggen dat het heerlijk is.
Maar wat hebben wij het toch eigenlijk goed hč, wij hoeven eigenlijk nooit iets te eten waar je niet van houdt.
Maar dat doen de meeste kinderenquote:Op maandag 14 september 2015 00:25 schreef schvvmert het volgende:
Kleine Piet pleurt het gelijk weg wanneer het niet in de smaak valt.
Dat vind ik best bijdehand.quote:Op maandag 14 september 2015 00:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Deze voelt eerst met zijn vinger aan het brood of het wel vers is.
Slim joch tochquote:Op maandag 14 september 2015 00:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Deze voelt eerst met zijn vinger aan het brood of het wel vers is.
Ze zal het graag doen mag ik hopen.quote:Op maandag 14 september 2015 00:38 schreef schvvmert het volgende:
Mijn dochter krijgt nog de handen vol.
Die krijgt flashbacks.quote:Op maandag 14 september 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal het graag doen mag ik hopen.
Nu ik daar zo even over nadenk is het antwoord Ja.quote:Op maandag 14 september 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
Check jij ook nog steeds alles eerst met je vingers
Ah kijk dan ben jij kleine Piets grote voorbeeldquote:Op maandag 14 september 2015 01:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nu ik daar zo even over nadenk is het antwoord Ja.
Hij luistert voor geen meter naar me,quote:Op maandag 14 september 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kijk dan ben jij kleine Piets grote voorbeeld
Je zou mijn zoon eens bezig moeten zien, die gek is net zijn vader.quote:Op maandag 14 september 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kijk dan ben jij kleine Piets grote voorbeeld
Dat doe jij toch ook nietquote:Op maandag 14 september 2015 01:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij luistert voor geen meter naar me,
Ja, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 14 september 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij doet toch meestal waar je zin in hebt...
Waarom zou je doen wat anderen willen?quote:Op maandag 14 september 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij doet toch meestal waar je zin in hebt...
Als ik gluten wil eten dan eet ik ook gluten, godverdomme!quote:
Weten we nu al wat het zijn en waaar we ze kunnen kopen?quote:Op maandag 14 september 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik gluten wil eten dan eet ik ook gluten, godverdomme!
Ik was toch benieuwd nu.quote:Op maandag 14 september 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Weten we nu al wat het zijn en waaar we ze kunnen kopen?
quote:Gluten (van het Latijnse gluten, lijm) is de naam van een groep eiwitten die, net zoals zetmeel, wordt aangetroffen in het endosperm van sommige granen (tarwesoorten als gewone tarwe, durum en spelt, evenals rogge en gerst) en de producten die ervan worden gemaakt.
Wat hoe en waar?quote:Op maandag 14 september 2015 01:47 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Gaat 1 van jullie straks (uurtje) naar Sunday Night Football kijken?
[ afbeelding ]
Ik heb er wel "zin an" vanavond!
Wat zijn dat voor beesten?quote:Op maandag 14 september 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik gluten wil eten dan eet ik ook gluten, godverdomme!
Zie boven, het schijnt een soort lijm te zijn.quote:
Heb nog ooit lijm en gelantine gemaakt van varkenshuiden en koeienkoppen.quote:Op maandag 14 september 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie boven, het schijnt een soort lijm te zijn.
Ik gok dat er dus gluten in gelatine zitten.quote:Op maandag 14 september 2015 01:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb nog ooit lijm en gelantine gemaakt van varkenshuiden en koeienkoppen.
Dat is sowieso vaag spul.quote:Op maandag 14 september 2015 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gok dat er dus gluten in gelatine zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |