abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2015 @ 19:25:35 #202
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156149452
quote:
5s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst stilstaan bij het verschil tussen de Koerden en de PKK?
Als nationalistische Turken dat zouden doen komt het helemaal goed ;)
pi_156149539
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Als nationalistische Turken dat zouden doen komt het helemaal goed ;)
Doen ze al, je gaat bijna flinke klappen krijgen als je zegt dat Koerden verraders zijn, nu krijgen massaal de Armenen de schuld. :')
  Forum Admin woensdag 16 september 2015 @ 20:45:14 #204
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156152285
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Doen ze al, je gaat bijna flinke klappen krijgen als je zegt dat Koerden verraders zijn, nu krijgen massaal de Armenen de schuld. :')
Niet veel beter.. Hoewel, armenen hebben nog een eigen land :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156160701
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:59 schreef Infection het volgende:

[..]

IS is tenslotte een groter gevaar dan de Koerden.
volgens mij heeft PKK terreur 100en levens geëist aan turkse kant en niet ISIS

maar ik kan me vergissen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:22:17 #207
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_156195139
Enge figuren hier. :')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_156196040
Dit topic begint idd meer een uiting te worden van Turken en Koerden die elkaar over en weer lijken te prikken met foto's van dooie soldaten / strijders en zulks. Kunnen ze beide natuurlijk op fappen.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_156196261
Opposition Journalists Under Assault in Turkey

quote:
ISTANBUL — Hours after President Recep Tayyip Erdogan lashed out against a prominent newspaper here, an angry mob of his supporters descended on the publication’s headquarters, smashing windows, chanting profanities and trying to storm the building.

Two days later, while the government kept silent over the episode, Mr. Erdogan bashed the newspaper for a second time, criticizing its staff for distorting his words in a Twitter post. That attack ignited a second wave of violent protest, prompting the newspaper’s editor to flee the building and make a live plea on television for police intervention.

“I’ve been a journalist for 40 years and it’s the first time I’ve been subjected to an attack involving sticks and stones,” said Sedat Ergin, the editor in chief of Hurriyet, one of Turkey’s most influential newspapers. “If our paper is being physically attacked twice in 48 hours by violent mobs, then we must accept that this is now an issue about our life safety.”

The attacks are part of a growing campaign of intimidation against the opposition news media here. Over the last two weeks, three foreign journalists have been deported from Turkey; scores of people have been investigated on accusations of insulting the president; and a magazine and opposition news media organization have been raided, with some of their executives being investigated on terrorism charges.

Photo

Riot police officers stood guard outside the offices of the Hurriyet newspaper in Istanbul this month after an angry mob attacked the headquarters. Credit Reuters
Even for Turkey, which is known as a hostile environment for journalists and ranks 149th out of 180 countries on the Reporters Without Borders news media freedom index, the wave of crackdowns has been fierce, with a new trend of violent attacks inspired by Turkish politicians.

“Turkey’s steady backslide on press freedom has gone into high gear over the past month,” Nina Ognianova, the Europe and Central Asia program coordinator for the Committee to Protect Journalists, wrote in an email.

One of the leaders of the first protest against Hurriyet, on Sept. 6, was Abdurrahim Boynukalin, a deputy for the governing Justice and Development Party. He delivered a speech outside of the newspaper’s offices vowing to make Mr. Erdogan an all-powerful president by ensuring that his party wins an absolute majority in a November election.

In video footage that surfaced after the episode, Mr. Boynukalin is seen addressing a group of Justice and Development supporters expressing regret for not having assaulted Hurriyet journalists before. “Our mistake was that we never beat them in the past,” he said.

A week later, Mr. Boynukalin was promoted to the high council of his party.

“The attacks terrorized me,” said Emre Kizilkaya, the managing editor of Hurriyet Daily News, the English-language version of the newspaper. “It’s hard to feel safe at work. Hurriyet’s management is doing everything to ensure our safety, but the Turkish authorities have failed to bring the attackers to justice, and the president is yet to condemn the attack.”

Pro-government journalists have participated in the smear campaign against the newspaper. In a column last week, Cem Kucuk of the Star Newspaper accused the veteran Hurriyet columnist Ahmet Hakan of backing Kurdish rebels of the Kurdistan Workers’ Party.

“We could crush you like a fly if we want,” Mr. Kucuk wrote in his Sept. 9 column. “We have been merciful until today, and you are still alive.”

Prime Minister Ahmet Davutoglu expressed his disapproval of the assault on Hurriyet on Tuesday, a week after the second attack.

Media rights groups criticized the government for lagging in its response to the attacks.

“The government should make every effort to ensure acts of violence are fully investigated and those responsible brought to justice,” said Emma Sinclair-Webb, senior Turkey researcher for Human Rights Watch. “They must send out a strong message that lynch mobs should not be part of Turkey’s political culture.”

The clampdown against opposition news media outlets and their journalists is unfolding against the backdrop of a renewed conflict between Kurdish militants and Turkish security forces in the country’s volatile southeast. That, in turn, comes ahead of the critical election in November where Justice and Development aims to regain the parliamentary majority it lost in the June 7 election after more than a decade of single-party governance.

Analysts say the intimidation tactics seem to be working, with news outlets censoring their coverage of the escalating violence in the Kurdish southeast for fear of being prosecuted on terrorism charges.

Late last month, the Turkish authorities arrested two British journalists and one Iraqi journalist working for Vice News while they were covering clashes between Turkish police forces and Kurdish militants in the southeast. The Britons were deported, but their colleague remains in jail. A Dutch journalist was deported last week after being detained on suspicion of aiding the Kurdish militants.

Ms. Ognianova says the ongoing detention of the Iraqi journalist, Mohammed Ismael Rasool; the deportation of the Dutch freelancer, Frederike Geerdink; and the prosecution of journalists and news media outlets — all on broad terrorism charges — once again show that unless Turkey carries out a meaningful legal reform, the government will continue to use “archaic, vaguely worded laws” to intimidate journalists.

The Turkish police raided a weekly newsmagazine, Nokta, on Monday and banned its latest edition from distribution because of its cover, which depicted a mocked-up selfie of Mr. Erdogan grinning in front of the coffin of a fallen soldier. The magazine has been charged with “insulting the president” and “making terrorist propaganda.”

A couple of days after the attacks on Hurriyet, the newspaper’s chairwoman, Vuslat Dogan Sabanci, gathered staff members outside the vandalized building and vowed to keep producing independent journalism.

“I strongly condemn this violence that shattered the door that opens to our peace and freedoms, attacking our unity and fraternity,” she said, addressing her staff and a gathering of reporters from other publications. “The reason is our independent publishing stance, under very hard conditions. Our readers and viewers should know something well: Being targeted in attacks of intimidation by club-swinging and stone-throwing groups cannot and will not scare us.”

Almost a week later, after the newspaper replaced its shattered windows and things seemed to be back to normal — except for the presence of riot police officers in the building — Turkish prosecutors said they were investigating the newspaper for spreading “terrorist propaganda,” the semiofficial Anadolu News Agency reported.

According to the report, the office of Istanbul’s chief prosecutor accepted the front page of a pro-government tabloid newspaper as evidence to support a criminal charge.
Eerlijke Recep en de AKP hebben hier natuurlijk niets mee te maken. Dit zijn gewoon randverschijnselen die toevallig goed uitkomen.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_156196558
Wanneer ik de nieuwsberichten in Turkije volg, over hoe ver sommige journalisten kunnen gaan met hun leugens verspreiden, denk ik dat het goed is dat deze vastzitten.
Dat is niets anders dan opruien.
Kom het zelf ook vaak tegen op sociale media.
Bijvoorbeeld foto's plaatsen van slachtoffers in Syrië , met een onderschrift alsof deze in Turkije gevallen zijn.

Gisteren is in Israel een wet aangenomen in het parlement dat de soldaten/politie of whatever toestemming geeft om met scherp te schieten op stenen gooiende vreedzaam demonstrerende Palestijnen.NL media lees ik niets erover.
Hoorde het zelf op de Turkse radio.
Ik denk dat dit een goed idee is om het in Turkije ook te doen.

Laatst zag ik molotof gooiende terroristen sympathisanten alleen natgespoten worden.Ik vind dat veel te soft.
Goed dat ik zelf geen politie of soldaat ben, anders had ik ze gewoon neergemaaid, ook al zouden de orders van mijn meerdere niet schieten zijn.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156196771
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wanneer ik de nieuwsberichten in Turkije volg, over hoe ver sommige journalisten kunnen gaan met hun leugens verspreiden, denk ik dat het goed is dat deze vastzitten.
Bijvoorbeeld foto's plaatsen van slachtoffers in Syrië , met een onderschrift alsof deze in Turkije gevallen zijn.

Gisteren is in Israel een wet aangenomen in het parlement dat de soldaten/politie of whatever toestemming geeft om met scherp te schieten op stenen gooiende vreedzaam demonstrerende Palestijnen.NL media lees ik niets erover.

Laatst zag ik molotof gooiende terroristen sympathisanten alleen natgespoten worden.Ik vind dat veel te soft.
Goed dat ik zelf geen politie of soldaat ben, anders had ik ze gewoon neergemaaid, ook al zouden de orders van mijn meerdere niet schieten zijn.
Wat goed toch van de Turkse media dat je dat soort berichten daar wel ziet, maar niet in de Nederlandse media. Komt natuurlijk omdat we hier zo biased zijn, hulde aan de Turkse media!
pi_156196812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:48 schreef primakov het volgende:

[..]

Wat goed toch van de Turkse media dat je dat soort berichten daar wel ziet, maar niet in de Nederlandse media. Komt natuurlijk omdat we hier zo biased zijn, hulde aan de Turkse media!
Ken je die ene van NOS met Poetin?
Ja, we zijn biased. Toch? Of alleen als het je uitkomt?
Ik ben geen robot.
pi_156196885
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Ken je die ene van NOS met Poetin?
Ja, we zijn biased. Toch? Of alleen als het je uitkomt?
Is de Turkse media objectiever dan de Nederlandse?
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:57:25 #214
396550 Richestorags
pi_156197001
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

Ja en met het neermaaien van mensen wordt de lieve vrede bewaard.
pi_156197064
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:52 schreef primakov het volgende:

[..]

Is de Turkse media objectiever dan de Nederlandse?
Ja, ik lees geen anti-NL nieuws op NL media.
In Turkije barst het met anti-Turkije(overheid) nieuws. 90% is niet waar, en toch lopen deze journalisten vrij rond.Dat enkele banden hebben met terroristische organisaties klopt gewoon.
En daarvoor zitten ze vast, en niet omdat ze de regering bekritiseren ofzo.

Dat kan ik zelf ook.
Iets slechts schrijven over Rutte, en dan iets crimineels gaan doen. En wanneer ik opgepakt word over dat crimineels, dan zeggen dat ze mij moesten hebben, omdat ik iets slechts had gezegd over Rutte, en dat de vrijheid van mening uiten naar de klote is in NL.
Ik ben geen robot.
pi_156197078
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja en met het neermaaien van mensen wordt de lieve vrede bewaard.
Denk jij ook zo over IS?
Ik ben geen robot.
pi_156197175
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Ja, ik lees geen anti-NL nieuws op NL media.
In Turkije barst het met anti-Turkije(overheid) nieuws. 90% is niet waar, en toch lopen deze journalisten vrij rond.Dat enkele banden hebben met terroristische organisaties klopt gewoon.
En daarvoor zitten ze vast, en niet omdat ze de regering bekritiseren ofzo.

Dat kan ik zelf ook.
Iets slechts schrijven over Rutte, en dan iets crimineels gaan doen. En wanneer ik opgepakt word over dat crimineels, dan zeggen dat ze mij moesten hebben, omdat ik iets slechts had gezegd over Rutte, en dat de vrijheid van mening uiten naar de klote is in NL.
Wat een argumentatie van lik m'n vestje zeg. Anti-x land nieuws laten zien als graadmeter nemen voor objectiviteit. Jij bent hier degene die voor het vastzetten van journalisten is als ze leugens verspreiden, volgens mij dient er nog een eerlijk proces aan vooraf te gaan.

Dat ze banden hebben met terroristische organisaties dient bewezen te worden in een onafhankelijk proces, niet gebaseerd op de verdenkingen van iemand. Voor de rest ga ik niet eens meer in op je stuk als je durft te stellen dat de vrijheid van meningsuiting in Nederland naar de klote is, in vergelijking met Turkije. Dan ben je mijns inziens te geïnternaliseerd door de ideeën en idioterie die Recep uitkraamt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 18-09-2015 14:09:16 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:07:57 #218
396550 Richestorags
pi_156197222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Denk jij ook zo over IS?
Nee, maar IS staat niet gelijk aan de PKK.
pi_156197254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:05 schreef primakov het volgende:

[..]

Wat een argumentatie van lik m'n vestje zeg. Anti-x land nieuws laten zien als graadmeter nemen voor objectiviteit. Jij bent hier degene die voor het vastzetten van journalisten is als ze leugens verspreiden, volgens mij dient er nog een eerlijk proces aan vooraf te gaan.

Dat ze banden hebben met terroristische organisaties dient bewezen te worden in een onafhankelijk proces, niet gebaseerd op de verdenkingen van iemand. Voor de rest ga ik niet eens meer in op je stuk als je durft te stellen dat de vrijheid van meningsuiting in Nederland naar de klote is, in vergelijking met Turkije. Dan ben je mijns inziens te geïnternaliseerd door de ideeën en idioterie die Recep uitkraamt. Ook wel eng om figuren als jij hier te hebben, soort verlengde arm van de AKP geïndoctrineerd door de belachelijke wereldvisie van Recep.
en jij bent zeker pro-Poetin.
Toch?
Ik ben geen robot.
pi_156197262
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Beide zijn terreurorganisaties
pi_156197266
quote:

[..]

Klopt, pkk heeft meer slachtoffers gemaakt dan IS.
Vooral onder de Turken.
Ik ben geen robot.
pi_156197287
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

en jij bent zeker pro-Poetin.
Toch?
Waaruit leid je dat af? En nee, ik ben niet pro Poetin, voor zover dat een kamp is waar je me onder wilt scharen.
pi_156197329
quote:

[..]

Volgens wie? Volgens de een is Turkije erger dan de PKK, volgens de ander is de PKK erger dan IS, volgens weer anderen is IS 'beter' dan allemaal.
pi_156197333
akp islamitisch?
Voordat de akp kwam was Turkije zo seculier als ik weet niet wat.
Alsof Turkije toen zo succesvol was.
Alsof Turken toen op handen werden gedragen.
stfu please
Ik ben geen robot.
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:12:36 #225
396550 Richestorags
pi_156197341
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Klopt, pkk heeft meer slachtoffers gemaakt dan IS.
Vooral onder de Turken.
Het zit diep he? Niemand maakt zich druk om de PKK behalve wat butthurt Kemalisten terwijl de hele wereld zich bezig houdt met IS _O-
pi_156197370
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het zit diep he? Niemand maakt zich druk om de PKK behalve wat butthurt Kemalisten terwijl de hele wereld zich bezig houdt met IS _O-
En Turkije boeit het niet dat IS een terreurdreiging in Europa is. Wat is je punt?
pi_156197384
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De kemalisten maken zich druk om de pkk, ja?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2015 14:14:29 ]
pi_156197389
www.haberler.com/tugrul-t(...)oldu-7704579-haberi/

Turkes overgestapt naar de AKP. Ben benieuwd hoeveel stemmen hij van de MHP naar AKP zal brengen...
pi_156197442
Het maakt dit topic er niet overzichtelijker op voor de niet-Turks lezenden door steeds maar Turkse artikelen neer te plempen. Vertaal het of geef een engelse link?
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:16:54 #230
396550 Richestorags
pi_156197445
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En Turkije boeit het niet dat IS een terreurdreiging in Europa is. Wat is je punt?
Daarom heeft Turkije ook heel wat matties verloren. Bovendien is IS lang niet zo'n groot gevaar voor Europa als voor Syrië of Irak. Feit blijft dat heel de wereld zich druk om hen maakt en de PKK nooit de wereld heeft kunnen boeien.
pi_156197488
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
www.haberler.com/tugrul-t(...)oldu-7704579-haberi/

Turkes overgestapt naar de AKP. Ben benieuwd hoeveel stemmen hij van de MHP naar AKP zal brengen...
Dat is eigenlijk best wel groot :o
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_156197496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef primakov het volgende:
Het maakt dit topic er niet overzichtelijker op voor de niet-Turks lezenden door steeds maar Turkse artikelen neer te plempen. Vertaal het of geef een engelse link?
Post #228, de zoon van de oprichter van de MHP is lid geworden van de AKP na zijn vertrek van de MHP
pi_156197560
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daarom heeft Turkije ook heel wat matties verloren. Bovendien is IS lang niet zo'n groot gevaar voor Europa als voor Syrië of Irak. Feit blijft dat heel de wereld zich druk om hen maakt en de PKK nooit de wereld heeft kunnen boeien.
Aan Europese 'matties' heb je niet zoveel gezien de steun aan de PKK.

Europa kan laag of hoog springen maar de PKK is prio 1 in Turkije.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 14:22:29 #234
8781 crew  Frutsel
pi_156197582
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef primakov het volgende:
Goed idee!

en Turkse Politiek kan denk ik in POL... of gaat het ook nog een klein beetje over de titel?
pi_156197608
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Goed idee!

en Turkse Politiek kan denk ik in POL... of gaat het ook nog een klein beetje over de titel?
De komende verkiezingen zullen flink wat invloed hebben op de situatie rondom Syrië, PKK etc.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 14:24:01 #236
8781 crew  Frutsel
pi_156197633
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De komende verkiezingen zullen flink wat invloed hebben op de situatie rondom Syrië, PKK etc.
Oh dan kunnen die verkiezingen dus wel in POL en dat wat er daarna komt krijgen we vanzelf wel een nieuw topic in NWS ?
pi_156197775
www.haberler.com/mus-ta-pkk-ya-agir-darbe-7704373-haberi/

4 PKK ratten afgemaakt in Mus en 1 ton aan TNT en een aantal wapens onderschept in Tunceli door het Turkse leger
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 14:31:24 #238
8781 crew  Frutsel
pi_156197854
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
www.haberler.com/mus-ta-pkk-ya-agir-darbe-7704373-haberi/

4 PKK ratten afgemaakt in Mus en 1 ton aan TNT en een aantal wapens onderschept in Tunceli door het Turkse leger
Ik kan het niet lezen. Kom eens met Nederlandse of Engelse bronnen aub
pi_156197932
Analyst: Both PKK and AKP want HDP to be weakened

Interessante analyse van Cengiz Candar
pi_156197933
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik kan het niet lezen. Kom eens met Nederlandse of Engelse bronnen aub
We posten al een maand dit soort bronnen en opeens is het niet genoeg? Engelse en Nederlandse nieuwsbronnen komen niet met dit soort nieuws. We geven altijd gewoon een samenvatting in het Nederlands mee.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 14:41:40 #241
8781 crew  Frutsel
pi_156198111
Even in het algemeen

Ik begin me dan ook meer en meer aan de beide Syrietopics te irriteren. Het begint gewoon weer ouderwetse vormen aan te nemen. Een wilde greep uit beide topics:

Bronvermelding ontbreekt
Bronvermelding is kut
Nee jouw bron is kut
jij dit
nee jij dat
Plaatjes zonder bron gepost, gewoon omdat het kan, van een dode vrouw
Plaatjes gepost, zonder bron, omdat ik het ook kan, van een dode vent
Jij post ratten, nee jij steunt terrorist Erdogan
jij dit
nee jij dat
jij steunt de ratten, nee jij steunt fijne mensen
jij :')
dit bericht :')
#fail :')
Tweet van onbekende man in onbekende taal _O_
Wat een tweetfail :') vage bron

en dan kan ik nog ff honderd keer doorgaan.

Volgens mij hebben jullie half niet door hoeveel tijd/modwerk er in deze twee topics alleen al zitten.

en als je dan ook nog eens alleen Turkse teksten gaat laten zien.. waarom zouden we dan uberhaupt die topics nog willen. Er is gewoon geen nieuwswaarde op deze manier en zo gaat dit topic in rap tempo het andere topic achterna. Ik had echt op dit topic hoger ingezet.
Maar misschien is het dan maar beter om de politiek in POL te bespreken en de vete tussen Koerden, Turken, Syriers en weet ik wie er nog meer tussen zitten weer ergens anders.

Let wel: Als er Turkse berichten tussen zitten vind ik dat niet zo erg zeker omdat er wel onderbouwd/vertaald kan worden als mensen dat vragen, maar laat AUB dat andere gesneer en gekleuter eens achterwege.
pi_156198195
Het Syrië topic is gevuld met twitteraars als bronnen. Dit topic komt met nieuwsberichten van News Agencies uit Turkije. Op de operaties na is er momenteel vrij weinig informatie dus dat is het enige wat er momenteel te posten is.

Ik weet niet wat jij verder verwacht van nieuws mbt een anti-terreur operatie, maar goed.
pi_156198239
En dan mogen we niet eens nieuws mbt de politiek in Turkije posten, iets wat juist interessant is gezien de huidige situatie in Turkije.
pi_156198262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:41 schreef Frutsel het volgende:
Even in het algemeen

Ik begin me dan ook meer en meer aan de beide Syrietopics te irriteren. Het begint gewoon weer ouderwetse vormen aan te nemen. Een wilde greep uit beide topics:

Bronvermelding ontbreekt
Bronvermelding is kut
Nee jouw bron is kut
jij dit
nee jij dat
Plaatjes zonder bron gepost, gewoon omdat het kan, van een dode vrouw
Plaatjes gepost, zonder bron, omdat ik het ook kan, van een dode vent
Jij post ratten, nee jij steunt terrorist Erdogan
jij dit
nee jij dat
jij steunt de ratten, nee jij steunt fijne mensen
jij :')
dit bericht :')
#fail :')
Tweet van onbekende man in onbekende taal _O_
Wat een tweetfail :') vage bron

en dan kan ik nog ff honderd keer doorgaan.

Volgens mij hebben jullie half niet door hoeveel tijd/modwerk er in deze twee topics alleen al zitten.

en als je dan ook nog eens alleen Turkse teksten gaat laten zien.. waarom zouden we dan uberhaupt die topics nog willen. Er is gewoon geen nieuwswaarde op deze manier en zo gaat dit topic in rap tempo het andere topic achterna. Ik had echt op dit topic hoger ingezet.
Maar misschien is het dan maar beter om de politiek in POL te bespreken en de vete tussen Koerden, Turken, Syriers en weet ik wie er nog meer tussen zitten weer ergens anders.

Let wel: Als er Turkse berichten tussen zitten vind ik dat niet zo erg zeker omdat er wel onderbouwd/vertaald kan worden als mensen dat vragen, maar laat AUB dat andere gesneer en gekleuter eens achterwege.
Hey Erdogan!
pi_156198287
Als jullie graag Turkse bronnen willen posten prima, dan een gehele vertaling erbij. Anders verwordt dit topic tot een doorgeefluik van Turkse nieuwsberichten die anderen niet op waarde kunnen schatten en steeds maar af moeten gaan op samenvattingen, al dan niet objectief, van veelal Turkse gebruikers. Dat lijkt me niet de bedoeling voor een ordentelijke discussie.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 14:49:31 #246
8781 crew  Frutsel
pi_156198322
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En dan mogen we niet eens nieuws mbt de politiek in Turkije posten, iets wat juist interessant is gezien de huidige situatie in Turkije.
Je hebt dus duidelijk mijn post niet gelezen of begrepen, jammer.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 14:50:57 #247
8781 crew  Frutsel
pi_156198360
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hey Erdogan!
hey Bibi !
pi_156198369
Maar goed, ik zal voortaan alleen nieuw posten als er een Nederlandse bron is. Tot na de verkiezingen :W
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 14:52:47 #249
8781 crew  Frutsel
pi_156198400
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, ik zal voortaan alleen nieuw posten als er een Nederlandse bron is. Tot na de verkiezingen :W
Ik zou zeggen: Lees de laatste alinea van post 241 nog eens goed

en anders, tot later :W
pi_156198532
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

hey Bibi !
Mijn haar is heul nie vergrijsd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: