En Turkije boeit het niet dat IS een terreurdreiging in Europa is. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het zit diep he? Niemand maakt zich druk om de PKK behalve wat butthurt Kemalisten terwijl de hele wereld zich bezig houdt met IS
De kemalisten maken zich druk om de pkk, ja?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het zit diep he? Niemand maakt zich druk om de PKK behalve wat butthurt Kemalisten terwijl de hele wereld zich bezig houdt met IS
Daarom heeft Turkije ook heel wat matties verloren. Bovendien is IS lang niet zo'n groot gevaar voor Europa als voor Syrië of Irak. Feit blijft dat heel de wereld zich druk om hen maakt en de PKK nooit de wereld heeft kunnen boeien.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En Turkije boeit het niet dat IS een terreurdreiging in Europa is. Wat is je punt?
Dat is eigenlijk best wel grootquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
www.haberler.com/tugrul-t(...)oldu-7704579-haberi/
Turkes overgestapt naar de AKP. Ben benieuwd hoeveel stemmen hij van de MHP naar AKP zal brengen...
Post #228, de zoon van de oprichter van de MHP is lid geworden van de AKP na zijn vertrek van de MHPquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef primakov het volgende:
Het maakt dit topic er niet overzichtelijker op voor de niet-Turks lezenden door steeds maar Turkse artikelen neer te plempen. Vertaal het of geef een engelse link?
Aan Europese 'matties' heb je niet zoveel gezien de steun aan de PKK.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom heeft Turkije ook heel wat matties verloren. Bovendien is IS lang niet zo'n groot gevaar voor Europa als voor Syrië of Irak. Feit blijft dat heel de wereld zich druk om hen maakt en de PKK nooit de wereld heeft kunnen boeien.
Goed idee!quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef primakov het volgende:
Het maakt dit topic er niet overzichtelijker op voor de niet-Turks lezenden door steeds maar Turkse artikelen neer te plempen. Vertaal het of geef een engelse link?
De komende verkiezingen zullen flink wat invloed hebben op de situatie rondom Syrië, PKK etc.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed idee!
en Turkse Politiek kan denk ik in POL... of gaat het ook nog een klein beetje over de titel?
Oh dan kunnen die verkiezingen dus wel in POL en dat wat er daarna komt krijgen we vanzelf wel een nieuw topic in NWS ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De komende verkiezingen zullen flink wat invloed hebben op de situatie rondom Syrië, PKK etc.
Ik kan het niet lezen. Kom eens met Nederlandse of Engelse bronnen aubquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
www.haberler.com/mus-ta-pkk-ya-agir-darbe-7704373-haberi/
4 PKK ratten afgemaakt in Mus en 1 ton aan TNT en een aantal wapens onderschept in Tunceli door het Turkse leger
We posten al een maand dit soort bronnen en opeens is het niet genoeg? Engelse en Nederlandse nieuwsbronnen komen niet met dit soort nieuws. We geven altijd gewoon een samenvatting in het Nederlands mee.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen. Kom eens met Nederlandse of Engelse bronnen aub
Hey Erdogan!quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:41 schreef Frutsel het volgende:
Even in het algemeen
Ik begin me dan ook meer en meer aan de beide Syrietopics te irriteren. Het begint gewoon weer ouderwetse vormen aan te nemen. Een wilde greep uit beide topics:
Bronvermelding ontbreekt
Bronvermelding is kut
Nee jouw bron is kut
jij dit
nee jij dat
Plaatjes zonder bron gepost, gewoon omdat het kan, van een dode vrouw
Plaatjes gepost, zonder bron, omdat ik het ook kan, van een dode vent
Jij post ratten, nee jij steunt terrorist Erdogan
jij dit
nee jij dat
jij steunt de ratten, nee jij steunt fijne mensen
jij![]()
dit bericht![]()
#fail
Tweet van onbekende man in onbekende taal
Wat een tweetfailvage bron
en dan kan ik nog ff honderd keer doorgaan.
Volgens mij hebben jullie half niet door hoeveel tijd/modwerk er in deze twee topics alleen al zitten.
en als je dan ook nog eens alleen Turkse teksten gaat laten zien.. waarom zouden we dan uberhaupt die topics nog willen. Er is gewoon geen nieuwswaarde op deze manier en zo gaat dit topic in rap tempo het andere topic achterna. Ik had echt op dit topic hoger ingezet.
Maar misschien is het dan maar beter om de politiek in POL te bespreken en de vete tussen Koerden, Turken, Syriers en weet ik wie er nog meer tussen zitten weer ergens anders.
Let wel: Als er Turkse berichten tussen zitten vind ik dat niet zo erg zeker omdat er wel onderbouwd/vertaald kan worden als mensen dat vragen, maar laat AUB dat andere gesneer en gekleuter eens achterwege.
Je hebt dus duidelijk mijn post niet gelezen of begrepen, jammer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En dan mogen we niet eens nieuws mbt de politiek in Turkije posten, iets wat juist interessant is gezien de huidige situatie in Turkije.
Ik zou zeggen: Lees de laatste alinea van post 241 nog eens goedquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, ik zal voortaan alleen nieuw posten als er een Nederlandse bron is. Tot na de verkiezingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |