Ja wel heel genantquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:51 schreef Confetti het volgende:
De commentator denkt nog steeds dat Fernandinho hem gemaakt heeft.Echt zwaar onprofessioneel die gast.
Mongool.
Van Dijk houdt de 0quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Southampton speelt kleurloos 0-0 bij SLAVENGOD.
Hoe speelde van Dijk?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Southampton speelt kleurloos 0-0 bij SLAVENGOD.
Hij miste net nog een grotere kans hoorquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:55 schreef KingRoland het volgende:
hoe kan je die nou missen net als Navaszeer matige speler.
Fluitend kampioenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:55 schreef Sked het volgende:
5 wedstrijden, 15 punten, 11 voor, 0 tegen koekoek
Soms is het een kunst om zulke kansen te verpesten.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij miste net nog een grotere kans hoor
Het trieste is ook dat buiten die Martial er gewoon geen alternatief isquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:55 schreef Joezi het volgende:
Lachwekkend dat de afroman in de spits staat. Een slechtere spits hebben we tijden niet gehad. Dat krijg je ervan als je er een transferbeleid op na houdt wat nergens op slaat. Het wordt weer een zaadpot voorspel ik.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Soms is het een kunst om zulke kansen te verpesten.
"Ik heb Martial ook niet voor mezelf, maar voor de volgende manager van Manchester United gekocht."quote:
Moet je niet studeren?! Ik ook trouwens, hekel aan MUFCquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:01 schreef Blistering het volgende:
Ik ben voor Liverpool straks.
En dat gebeurt niet vaak als Arsenal fan.
Morgen weer. Zo pizza en voetbal.quote:
Lekker bezig jongenquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Morgen weer. Zo pizza en voetbal.
Dagje hard gewerkt vandaag (8 tot 5), dus wel verdiend.
Ik heb op City gezet, goeie oddsquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:17 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben gvd nog steeds boos op swansea, hoe kan je nou verliezen van fucking watford5 keer mn inzet kunnen krijgen maar nee hoor swansea moet t weer verpesten
Ja ik ook, maar had een combination. Ik had zelfs everton goed maar omdat swansea verliest krijg ik niks...quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb op City gezet, goeie odds
Beter dan jouw belastingcenten naar Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:23 schreef Joezi het volgende:
Kijken jullie wel uit met dat gokken met onze belastingcenten?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn dat voor rare namen achterop?
Dat mag niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt kut dat FOX niet net als Sport1 engelse audio heeft.
Heeft Sport1 dat?quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eens. NL commentaar is sowieso dramatisch.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Omdat hij nog jong is en nu waarschijnlijk nog moet wennen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:49 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom 60 miljoen uitgeven voor Martial en hem vervolgens niet gebruiken?
Die gaat 'ziek' in bed kijken naar de Agüeroshow tegen Juventus.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Brenet meldt zich toch wel ziek. Ernstige diarree.
Die viel vandaag geblesseerd uitquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat 'ziek' in bed kijken naar de Agüeroshow tegen Juventus.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die viel vandaag geblesseerd uit
Al is het nog niet bekend wat ie precies heeft, ik lees wat geruchten iig dat ie Juve niet haaltquote:
FOXquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zag ik net een reclame van FOX over de BPL. Dat belooft nooit veel goeds, maar ze bestempelden dus Southampton - Manchester United als een topper.
2 Nederlandse trainers met wat Nederlandse spelers = automatisch een topper bij FOXquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zag ik net een reclame van FOX over de BPL. Dat belooft nooit veel goeds, maar ze bestempelden dus Southampton - Manchester United als een topper.
We weten nu wel dat je United niks vindt en Roda en NEC beter.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
NEDERLANDERS JAAAAAAquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet slecht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Bruyne goed of slecht debut?
Aardigquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je United niks vindt en Roda en NEC beter.
Matigjesquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Je spoiler werkt niet op mijn IpadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:59 schreef Rickertman96 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:13 schreef Joezi het volgende:
Quote if you think De Gea has a better first touch then Fellaini.
nec is beter swsquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze wedstrijd ontstijgt amper pakweg NEC-Cambuur qua niveau
Op papierquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Wat een treurig niveau. Jammer dat Rickert en Davy mij wijsmaakten dat dit een topshow zal zijn.
Slechte keuzes gemaaktquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan heb jij Everton vandaag niet zien spelen
Vuelta boven Everton-CFC kiezenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Slechte keuzes gemaaktMet de Vuelta als dieptepunt
Had maar zo een lelijk 0-1tje van chelsea kunnen hebben zouden wezenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Vuelta boven Everton-CFC kiezen
Niet in de huidige vorm van CFCquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had maar zo een lelijk 0-1tje van chelsea kunnen hebben zouden wezen
jawel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ga Roda-NEC kijken dan, niemand verplicht je
Messi op de bank, Rickert.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niet in de huidige vorm van CFC
Die zijn inderdaad nog slechter dan, pak-em-beet, Rapid Wien.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:10 schreef Bronson_ het volgende:
United is echt lachwekkend. Als PSV daar niet van wint laat ze zichzelf maar diskwalificeren en kapot schamen.
quote:
quote:
Ik denk te weten wat Enrique na afloop verklaart: ''Messi was niet volledig met zijn hoofd bij de wedstrijd nadat zijn vrouw gisteren is bevallen''.quote:
nog wel jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:41 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Blind heeft dit seizoen net zo veel gescoord als robben
Gelijk in de tegenaanvalquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad nog slechter dan, pak-em-beet, Rapid Wien.
Goede postquote:
da doe jij gutquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef Joezi het volgende:
Golla del united! Blind la mando a guardar[ afbeelding ]
Geen dank
wrong threadquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:04 schreef Joezi het volgende:
Viergever ging niet eens in discussie dat zegt al genoeg
Dat mag hij maken. Het is Schweinsteiger.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:00 schreef Brecht35 het volgende:
Ik vond die fout van Schweini bij de goal van Blind wel smerig, daarom kon ie zo vrij binnentrappen. Wel een lekkere pegel van Blind en ik vind het altijd wel leuk als ingestudeerde nummertjes zo aflopen.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:14 schreef dolf1010 het volgende:
Ze hebben te weinig betaald hoor. deze man is 100 miljoen waard
Oorzaak: Louis van Gaal. Duh.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:15 schreef Wicky15 het volgende:
Haha Liverpool is zo fucking slecht.
Memphisquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:17 schreef Rickertman96 het volgende:
wat een enorm verschil tussen de 1e en 2e helft
'quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Liverpool![]()
Blind![]()
Memphis![]()
Lowietje Army
Nee juist niet, gierig beleid en met hangen en wurgen handhaven. Volgend seizoen hetzelfde liedje. Sneu voor Wijnaldum, Krul en de Jong, Ze verdienen beter. Anita en Janmaat daarentegenquote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Wat een kansloze club is dat Newcastle toch. Binnenkort zal de trainer er wel weer uitvliegen en zullen ze wel weer een nieuwe buslading matige spelers aantrekken voor veel teveel geld.
De Jong is echt totaal niet beter dan Anita en Janmaatquote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nee juist niet, gierig beleid en met hangen en wurgen handhaven. Volgend seizoen hetzelfde liedje. Sneu voor Wijnaldum, Krul en de Jong, Ze verdienen beter. Anita en Janmaat daarentegen
Janmaat was gister(en is meestal als hij geen rode kaart krijg) een van de lichtpuntjes van Newcastle. Hij was de enige dreiging en had kansen, zegt wel weer genoeg. Enfin, als Schteve Cisse weer opstelt in de spits ipv Perez dan is Carver nog beter dan hem. Perez is een leuke speler en kan prima meedoen als spits, hij is in ieder geval beter dan Cisse. Watford gaat zaterdag wel bij Newcastle winnen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nee juist niet, gierig beleid en met hangen en wurgen handhaven. Volgend seizoen hetzelfde liedje. Sneu voor Wijnaldum, Krul en de Jong, Ze verdienen beter. Anita en Janmaat daarentegen
twitter:NUFC twitterde op woensdag 16-09-2015 om 12:12:42Happy 21st birthday to Aleksandar Mitrović! 🎂🎉 He's had lots of cards... #NUFC http://t.co/I3BkllX3Aa reageer retweet
De opstellingen voor Chelsea - Arsenalquote:@LFC captain @JHenderson out for around 6-8 weeks after breaking a bone in his right foot during training.
quote:Begovic; Ivanovic (c), Zouma, Cahill, Azpilicueta; Matic, Fabregas; Pedro, Oscar, Hazard; Diego Costa
Cech, Bellerin, Gabriel, Koscielny, Monreal, Coquelin, Cazorla, Ramsey, Ozil, Alexis, Walcott.
quote:Op woensdag 16 september 2015 15:14 schreef donroyco het volgende:
twitter:NUFC twitterde op woensdag 16-09-2015 om 12:12:42Happy 21st birthday to Aleksandar Mitrović! 🎂🎉 He's had lots of cards... #NUFC http://t.co/I3BkllX3Aa reageer retweet
baasquote:Op woensdag 16 september 2015 15:14 schreef donroyco het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:37 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lekker je eigen artikel promoten?
ja ik denk zal het nieuws ook ff delen. Kan wel hetzelfde nieuws ergens anders vandaan linken maar dat zou ook weer nergens op slaanquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:37 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lekker je eigen artikel promoten?
jij net, blijkbaarquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wie leest dat nou'fok nieuws'
Dat hoop ik dus ook, alleen was ik bang voor de voorliefde voor Mourinho in dit forum.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Arsenal, alleen al vanwege Mourinho.
Van wie?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook, alleen was ik bang voor de voorliefde voor Mourinho in dit forum.
Ja, dat heeft echt veel toegevoegde waarde voor de televisiequote:Op zaterdag 19 september 2015 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een echte supporter staat 90 minuten lang!
Ik zou mezelf geen supporter van een van beide clubs willen noemen. Als Ajax speelt sta ik ik de hele dag natuurlijkquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een echte supporter staat 90 minuten lang!
Vitesse wordt geen kampioenquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat heeft echt veel toegevoegde waarde voor de televisie
Jawel. Top team.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vitesse wordt geen kampioen
quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat jij een 'Wanneer rot Wenger op topic' opent
En met 'we' bedoel je jijzelf?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we een 'Wanneer rot Wenger op topic' openen
Waaromquote:
hahahaquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:21 schreef Brecht35 het volgende:
Nog eens de herhaling gezien van de strafschopfout, Gabriel klemt gewoon de rechterarm van Hazard, djeezes man. Blinde scheids.
Dit een penalty?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:20 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Waarom? Was gewoon een penalty. Kijk de herhaling maar, Gabriel haakt zich vast aan Hazard en duwt 'm dan gewoon de grond op.
Maakt niet uit, Hazard is beter dan Ronaldo en schiet er zometeen 6 inquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:21 schreef Brecht35 het volgende:
Nog eens de herhaling gezien van de strafschopfout, Gabriel klemt gewoon de rechterarm van Hazard, djeezes man. Blinde scheids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |