abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156028083


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting Goals 31-12-2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mensen die in de 2015 doelstellingen willen worden toegevoegd kunnen tot 30 maart Snakey DM-en
  zaterdag 12 september 2015 @ 18:43:12 #2
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156029595
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Netjes netjs, gister ook weer eens wezen deadliften bij een sportschool voor het eerst in anderhalf maand. Viel niet tegen. 130 kilo squat met pause voor 3x3 reps, 100kg bench voor 3 reps en 170kg Deadlift voor 1 rep. Nu spierpijn in de rug als een mofo. Zal bij jou ook wel het geval zijn.

P.s. @ 66kg nu :D
Netjes kerel! :D
Het staat allemaal flink strak nu ja, maar niet op een slechte manier.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_156035079
Ben nu ongeveer een jaartje bezig met het trainen en ben wel tevreden met de resultaten dusver. Maar ik vraag me ook al een geruime tijd af hoe ver m'n lichaam zich nog gaat ontwikkelen en of zoiets zonder steroïden/supps mogelijk is :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet, wat zou dan ongeveer het maximale zijn? Ik besef wel dat dat voor iedereen anders ligt :P
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  zondag 13 september 2015 @ 00:26:23 #4
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156039635
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:35 schreef Nelvalhil het volgende:
Ben nu ongeveer een jaartje bezig met het trainen en ben wel tevreden met de resultaten dusver. Maar ik vraag me ook al een geruime tijd af hoe ver m'n lichaam zich nog gaat ontwikkelen en of zoiets zonder steroïden/supps mogelijk is :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet, wat zou dan ongeveer het maximale zijn? Ik besef wel dat dat voor iedereen anders ligt :P
Jahoor. Kerel van BroScienceLife toch? Heeft wel geluk met z'n lat-insertions en chest, maar daar doe je zelf niet zoveel aan.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_156040466
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 00:26 schreef VASND het volgende:

[..]

Jahoor. Kerel van BroScienceLife toch? Heeft wel geluk met z'n lat-insertions en chest, maar daar doe je zelf niet zoveel aan.
Oh, oké tof :D Als ik iemand zie die heul groot is neem ik meteen aan dat het door de naalden oid. komt :@

Is trouwens inderdaad wel die kerel van BroScienceLife, grappig kanaal. Hoop alleen wel dat de meeste mensen hem niet zo serieus nemen :P
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_156044423
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:35 schreef Nelvalhil het volgende:
Ben nu ongeveer een jaartje bezig met het trainen en ben wel tevreden met de resultaten dusver. Maar ik vraag me ook al een geruime tijd af hoe ver m'n lichaam zich nog gaat ontwikkelen en of zoiets zonder steroïden/supps mogelijk is :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet, wat zou dan ongeveer het maximale zijn? Ik besef wel dat dat voor iedereen anders ligt :P
pff, dit is niks man :?
ik ben veel breder, gespierder en sterker dan deze gast, veel meer zelfs.
Nee, ik gebruik geen naalden.
supps zijn ook niks vergeleken met eieren, kogelbiefstuk e.d. waar je veel meer aan hebt om sterker/gespierder te worden.
Maar ik train ook jaren.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156045178
Volgende situatie:

Ik ben door de weeks pas half 7 thuis. Nu wil ik direct na werk sporten (zonder eerst naar huis te gaan). Dit houdt in dat ik op werk moet eten of tijdens het reizen. Ik heb geen oven/magnetron tot mijn beschikking. Wat zijn goede maaltijden welke ik toch kan eten om een uur later te kunnen sporten? Dus feitelijk de rijst, kip broccoli variant.

Iemand enig idee? :)
pi_156045334
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:17 schreef MrGuma het volgende:
Volgende situatie:

Ik ben door de weeks pas half 7 thuis. Nu wil ik direct na werk sporten (zonder eerst naar huis te gaan). Dit houdt in dat ik op werk moet eten of tijdens het reizen. Ik heb geen oven/magnetron tot mijn beschikking. Wat zijn goede maaltijden welke ik toch kan eten om een uur later te kunnen sporten? Dus feitelijk de rijst, kip broccoli variant.

Iemand enig idee? :)
Havermout, vitargo, noten, chocolademelk. Je hebt echt niets bijzonders nodig om een training te zetten, paar koolhydraten erin en klaar. Na je training gewoon avondeten maken.
  zondag 13 september 2015 @ 12:27:37 #9
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156045392
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

pff, dit is niks man :?
ik ben veel breder, gespierder en sterker dan deze gast, veel meer zelfs.
Nee, ik gebruik geen naalden.
supps zijn ook niks vergeleken met eieren, kogelbiefstuk e.d. waar je veel meer aan hebt om sterker/gespierder te worden.
Maar ik train ook jaren.
Het is niet helemaal niks natuurlijk. :) Je zegt het in je laatste zinnetje al, je traint al jaren. Consistent zijn in je training en je voedig op zijn minst redelijk op orde hebben en na jaren ben je makkelijk groter dan deze jongen.
pi_156045436
Is er een sup die je Vetaanmaak in de bulktijd beperkt?
AJ
  zondag 13 september 2015 @ 12:52:58 #11
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_156045878
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 12:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is er een sup die je Vetaanmaak in de bulktijd beperkt?
xls medical vetbinder
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_156049282
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 12:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is er een sup die je Vetaanmaak in de bulktijd beperkt?
Tren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 september 2015 @ 18:25:43 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 13 september 2015 @ 21:56:12 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156062094
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 12:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is er een sup die je Vetaanmaak in de bulktijd beperkt?
Dreft drijft vet af
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156065294
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Tren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, ook met Tren zet je vet aan in de bulk
  zondag 13 september 2015 @ 22:50:39 #16
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156065351
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:49 schreef Henrys het volgende:

[..]

Onzin, ook met Tren zet je vet aan in de bulk
Beperkt, dat was het sleutelwoordje.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_156067628
Dikke gainz maak je zo:
http://i.imgur.com/NJAuCkv.webm
pi_156067660
En dan doen ze alsof het door hun black genetics komt.
pi_156070444
Iemand tips voor calorierijke gezonde snacks voor tijdens een bulk? Ik heb moeite om aan mijn dagelijkse 3400 calorieen te komen.
pi_156070572
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 08:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Iemand tips voor calorierijke gezonde snacks voor tijdens een bulk? Ik heb moeite om aan mijn dagelijkse 3400 calorieen te komen.
Chocomelk
  maandag 14 september 2015 @ 08:55:38 #21
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_156070602
Noten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 14 september 2015 @ 10:14:12 #22
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_156071953
Knabbelspek
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_156071997
snickers
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156072014
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:55 schreef stinkie het volgende:
Noten
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_156072180
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:13 schreef 1299 het volgende:
Dikke gainz maak je zo:
http://i.imgur.com/NJAuCkv.webm
die neemt superset heel erg serieus
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')