Was wel leuk, maar je doet maar 1 ding eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 20:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
C9DD-0000-0023-9096
Pittig level
1C2F-0000-002A-BF5C
1 fout en je bent dood level.
Heb nog een derde level die alom geprezen word, maar heb de code niet bij se hand
Wist ook niet hoe ik het het beste kon doen, ik ben inspiratieloos ahhaquote:Op zondag 13 september 2015 22:36 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar je doet maar 1 ding eigenlijk.
Alle 3 gespeeld.quote:Op zondag 13 september 2015 23:01 schreef s0ul1991 het volgende:
3 levels die ik gemaakt hebKritiek is meer dan welkom!
1 Go for Gold!
88AF-0000-0015-0A76
2 Water Maze (schijnt moeilijk te zijn)
CDA5-0000-001F-5FE0
3 Nightmare Castle (ook lastig)
44C2-0000-002F-8C52
Dat met level 3 klopt inderdaad nietquote:Op zondag 13 september 2015 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle 3 gespeeld.1 is tof, iets te makkelijk misschien maar ik vind dat eigenlijk nooit zo erg. Die levels moeten er ook zijn.
2. is vooral aan het begin lastig, omdat alles direct op je af komt. Die paddestoel is heel lastig te bereiken daardoor. Wel een tof level.
3. snapte ik niet helemaal. Je kan niks met dat schild of wel? En als die hamer bro op dat muziek-blok op je springt dan zak je blijkbaar door de lift heen![]()
Wel een tof level verder.
Fuck jouw koekjes.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.quote:Op maandag 14 september 2015 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal nu 3,5 uur gespeeld, level (meer een aantal test cases) geüpload, veel levels gespeeld, maar ik heb nog geen nieuwe features om in m'n levels te verwerken. Hoe werkt dat nou precies?
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!quote:
Oh je moet echt alles gebruiken? Duidelijkquote:Op maandag 14 september 2015 17:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar meequote:Op maandag 14 september 2015 17:51 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!
Nog best knap. Er zit trouwens een shortcut waarmee je de eerste ondergrondse gedeelte volledig kunt skippen. Helemaal bij het begin, bij de fireflower in de buurt.quote:Op maandag 14 september 2015 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar mee
Nee.quote:Op maandag 14 september 2015 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh je moet echt alles gebruiken?
Nou vooruit.quote:Op maandag 14 september 2015 19:08 schreef thedeedster het volgende:
Nieuw level.
C28E-0000-0037-D19A
Redelijk pittig, maar slimme spelers kunnen dit wel verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |