Ja, dat ging per ongeluk, maar daar verwarde ik het inderdaad meequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is veel leuker natuurlijk om zijn achternaam te veranderen naar een gemeente in de buurt van Tilburg
quote:Het Wateringse bedrijf @Inet Technology Consultancy BV gaat de opname's voor zijn rekening nemen. Men gaat de proef starten met 1 camera en gedurende het seizoen gaan er evaluatie's volgens om te kijken waar eventueel veranderingen cq verbeteringen kunnen worden doorgevoerd.
Hierbij is de input van de kijkers ook van groot belang. Deze input kan men mailen naar PR@hijshokij.nl.
Niet meer het belangrijkste voor TT? Zie ook bij Eaters; bij 1e divisie komt ook geen hond kijken en is ook de bar dicht. Zo zal TT het nu ook zien denk ik. Eerste bron van inkomst = oberliga wedstrijden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Trappers site meldt inderdaad dat tijdens BeNeliga/beker wedstrijden de helft van de tribunes dicht is. Iemand die daar de logica van inziet?
Zal niet altijd kunnen maar eigenlijk moet je gewoon de 2 wedstrijden achter elkaar spelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:02 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk dat er in Tilburg nog best wat geïnteresseerden zijn voor het BeNeliga team maar Stappegoor zal dan idd niet snel vol zitten.
Je moet onderin eventjes op 'live' drukken dan, hij blijft soms ook hangen. Want ik heb de sheet er ook bij en wat je op het beeld ziet, verschijnt wel even later op de sheet. En ze zijn een kwartier later begonnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
De stream bij Hys is niet liveZe lopen zeker 10 min achter.
Zo werden ze wel bestempeld door velen, ook op ijshockey.com. Zeker in de poule waarin ze zitten werden ze vaak als tweede achter Geleen genoemd. En als je twee jaar op rij in de finale van de eerste divisie staat mag je toch wel verwachten dat je van Belgische clubs kan winnen of in ieder geval niet zo ruim verliezen. Okee, Luik uit is lastig, maar daar kun je ook gewoon winnen. Herentals thuis is een verlies wat zou kunnen. Maar dan thuis weer zo ruim verliezen van een team als Leuven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:01 schreef sp3c het volgende:
nijmegen is toch niet 1 van de topploegen?
was middenmoot vorig jaar en ze zijn niet echt versterkt
mjah ik weet niet of die verwachting realistisch wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef 020man het volgende:
[..]
Zo werden ze wel bestempeld door velen, ook op ijshockey.com. Zeker in de poule waarin ze zitten werden ze vaak als tweede achter Geleen genoemd. En als je twee jaar op rij in de finale van de eerste divisie staat mag je toch wel verwachten dat je van Belgische clubs kan winnen of in ieder geval niet zo ruim verliezen. Okee, Luik uit is lastig, maar daar kun je ook gewoon winnen. Herentals thuis is een verlies wat zou kunnen. Maar dan thuis weer zo ruim verliezen van een team als Leuven.
En ze zijn niet echt versterkt, dat klopt, maar met Willy Schut en Nick de Jong bij de selectie van vorig jaar had ik wel meer van ze verwacht. Ik vind het trouwens niet eens zo heel erg na de halve finale wedstrijd tegen Amsterdam vorig seizoen
Ritme op doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:30 schreef Gezicht het volgende:
Oosterwijk keepte trouwens gisteren voor het BeNeliga team van Tilburg, ik dacht dat 'ie gehaald was om in het Oberliga te keepen naast Meierdres?
Bijna iedereen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah ik weet niet of die verwachting realistisch was
iedereen (jij incl.) riep al dat de Belgen kanonnenvoer zouden worden terwijl die teams tot een week nauwelijks 3 spelers hadden aangekondigd ... Turnhout wat meer maar daarvan is de helft vertrokken
ze hebben vorig jaar iig een leuk seizoen gedraaid dus ik ben niet heel erg verbaasd dat ze met de Nederlandse eerste divisie mee kunnen komen tbh
Edit: Snap je bijna iedereen niet goed, maar ik neem nu aan dat je bedoelt dat bijna iedereen vond dat de BeNe - Liga tot een leuke competitie zou leidenquote:
Hij zei dat 'iedereen' dacht dat de belgen kanonnenvoer zouden worden. Ik heb een aantal keer aangegeven dat een aantal van de belgische teams best zouden kunnen verrassen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Edit: Snap je bijna iedereen niet goed, maar ik neem nu aan dat je bedoelt dat bijna iedereen vond dat de BeNe - Liga tot een leuke competitie zou leiden
Vraag me af waar dat dan op gebaseerd is. Turnhout, Leuven en Herentals vielen ook niet uit de toon, en de eredivisie met maar 2 imports(En volgens mij alleen Pippo, Kathan en Don als 'Nederlanders') is een stuk minder.
Vind 2 imports wel erg weinig overigens voor 6 Belgische teams, maar dat zal nog wel duidelijk worden
Nice! Ben benieuwd of het bij Geleen dit seizoen ook eens wat drukker wordt, bij de oefenwedstrijden die tot nu toe in Glanerbrook zijn gespeeld zij er niet meer dan 400-500 man geweest. Seizoen 2011 - 2012 was de standaard 800-900 man, met uitschieters naar 1300-1400quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:06 schreef sp3c het volgende:
750 toeschouwers is dan wel weer een topshow
[ afbeelding ]
Dat en wat ik al eerder zei, ik ben niet zo gecharmeerd van goalie van Duin. Ik had graag een betere speler gezien als eerste man. Nu blijkt maar weer dat een goede keeper wedstrijden kan beslissen. Toch is 7 tegengoals veel te veel, zeker met de verdediging zoals die versterkt is. Ik zou Fons van Hoorn er nog graag bij zien, ook al is hij nog geblesseerd. Daarnaast toch proberen om Josh Prudden te porren om bij Amsterdam te komen spelen. Heeft nog geen club en woont in de stad. En zoals gezegd toch kijken voor nog een goalie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:00 schreef Karina het volgende:
Veel kansen van Amstel Tijgers vooral in de 2e periode maar daar koop je niks voor, ze moeten er wel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |