Was zeker die nieuwe speler Jared Henderson. De speler met de beenbreuk was volgens info Angelo van Hulten. Turnhout is al niet zo sterk en nu valt ook nog eens 1 van hun beste spelers weg. Blijkt geen gelukkige combi Turnhout en de naam 'van Hulten'.quote:Op zondag 20 september 2015 22:31 schreef Gezicht het volgende: Smaakmaker bij Turnhout is de nummer 18, weet de naam niet maar een erg opvallende speler door zijn lange dreadlocks.
Gefeliciteerd, je hebt je wedstrijdaanwijzing binnen zag ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:01 schreef MutedFaith het volgende:
Daar ga ik zelf in elk geval wel vanuit..
In hoeverre ik dan ook op de Nederlandse ijsbanen ingezet ga worden, of hoe 't verder allemaal geregeld wordt moeten de komende weken nog uitwijzen. Maar logistiek gezien zou het natuurlijk vrij logisch zijn om mij (samen met mijn broertje) ook regelmatig in Geleen neer te zetten..
Angelo van Hulten is natuurlijk niet een van hun beste spelers, maar als je al weinig spelers hebt komt zon verlies erg hard aanquote:Op zondag 20 september 2015 23:04 schreef 020man het volgende:
[..]
Was zeker die nieuwe speler Jared Henderson. De speler met de beenbreuk was volgens info Angelo van Hulten. Turnhout is al niet zo sterk en nu valt ook nog eens 1 van hun beste spelers weg. Blijkt geen gelukkige combi Turnhout en de naam 'van Hulten'.
Overigens heeft HYC Herentals met 6-3 gewonnen van Oberliga club Neuwied. In een wedstrijd vol opstootjes en zelfs een flinke matpartij waarbij alle spelers betrokken waren, bleken de Belgen toch wel te sterk. Dit lijkt me de belangrijkste kandidaat voor het kampioenschap in de BeNe-league.
Neuh, de rest van de familie wel.quote:Op maandag 21 september 2015 16:35 schreef 020man het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt je wedstrijdaanwijzing binnen zag ik.
Tegenwoordig heten ze de Turnhout Tigers.quote:Op maandag 21 september 2015 17:11 schreef sararaats het volgende:
Welke ploeg van Turnhout wordt er bedoeld? Ik ken alleen de White Caps.
Aha okquote:Op maandag 21 september 2015 17:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze de Turnhout Tigers.
Defence Dylan Collard, Forward Toby Collard en derde goalie Kees Schellevis komen over van Utrechtquote:Op donderdag 24 september 2015 17:02 schreef 020man het volgende:
Team van Dordrecht is bijgewerkt op:
http://dordrechtlions.nl/teams/eerste-team-2
Ik zie sowieso een nieuwe Let: Edgars Fridrihsons
en ook Florian Nelemans is terug vanuit Amsterdam.
Opvallend: Willy Schut staat er (nog) niet bij
Gelukkig voor Dordrecht Fabian Schotel wel als goalie.
quote:
Inmiddels 0 - 4, veel straffen voor Tilburg zo te zien. Ter vergelijking: Eaters verloor van Nieuwied met 1 - 7. Herentals verloor uit van Nieuwied ook met 7 - 1 maar wist in de tent in Belgiė wel te winnen met 6 - 3.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef Guard het volgende:
Die link op ijshockey.com werkt niet, deze wel:
http://www.pointstreak.co(...)meid=2736208&lang=en
3-0 Neuweid inmiddels
Niet te zuinig ookquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knokken?
De Belgen hebben weer geen live-sheet, blijft jammer En idd jammer dat er geen sheet is in Heist op den Berg, zou toch eigenlijk verplicht moeten zijn.
Vind 't sowieso een onoverzichtelijke sheet zo. En jammer dat die duitsers alle straffen natuurlijk weer hebben moeten vertalen, je zou maar een kleiner strafe krijgen voor hohe stockquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef Guard het volgende:
Goeie boxscore ding ook, blijkbaar pas 4 shots on goals geweest de hele wedstrijd en allemaal een doelpunt, Somehow I find that hard to believe
Hier zijn toch ook niet alle straffen vertaald? Dan krijg je ook van die rare termen zoals hoog stick, kruischeck, struikelen. Sowieso Duitsers en taal, is er ook maar iets wat die mafkezen niet vertalen?quote:
De eerste keer dacht ik "keiner straffe" te lezen... "Waarom meldt je het danquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Niet te zuinig ook
[..]
Vind 't sowieso een onoverzichtelijke sheet zo. En jammer dat die duitsers alle straffen natuurlijk weer hebben moeten vertalen, je zou maar een kleiner strafe krijgen voor hohe stock
Hij is nu niet aan't streamen hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand de link van die video van Kurt?
Hier kan ik hem niet openen
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Met nog 2:52 te gaan wil Tilburg nog iets proberen te forceren door de goalie van het ijs te halen, tevergeefs want na 6 seconden loopt Hagemeijer een straf op en kan Leeuwesteijn terug het ijs op.
Dit is die video waar ik het over had
In de competitie wel. Alleen vriendschappelijk niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knokken?
De Belgen hebben weer geen live-sheet, blijft jammer
Sheet is live te volgen via RBIHF.be. Niet op de NIJB site, want heeft daar niks mee te maken. Wachten is op de beneleague site. (en dat die er nog niet is komt niet door de belgen..)quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Niet te zuinig ook
[..]
Vind 't sowieso een onoverzichtelijke sheet zo. En jammer dat die duitsers alle straffen natuurlijk weer hebben moeten vertalen, je zou maar een kleiner strafe krijgen voor hohe stock
120 man staat op de E-sheet :pquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:03 schreef Gezicht het volgende:
Houdt de RBIHF geen toeschouwersaantallen bij? Ben eens benieuwd hoeveel man nu op een wedstrijd in Heist op den Berg afkomen.
In Leuven ook.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Turnhout is alleen al de friet al de moeite om te gaan
Nog nooit geweest maar das in elk geval ook een leuke stad voor een vrijdag of zaterdagavondquote:
Ik gebruik de app voornamelijk om tussenstanden bij voetbal te bekijken. Eredivisie, CL en EL. En af en toe het weer of het nieuws.quote:Op maandag 28 september 2015 00:37 schreef nattermann het volgende:
Verbaas me elke keer weer dat daar anno 2015 nog altijd gebruik van wordt gemaakt.
Kijken of het deze keer wel doorgaat, kan me herinneren dat bij een vorige geplande uitzending er belangrijk nieuws tussendoor kwam en het ijshockey item werd gecancelled.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op maandag 28-09-2015 om 14:49:54Vanavond een reportage over de eerste avonturen van Tilburg #Trappers in de Duitse Liga in Nieuwsuur. Rond 22.45 uur @npo2 #ijshockey reageer retweet
Zat goed vol in elk geval, klein halletje maar 800-1500 schat ikquote:Op maandag 28 september 2015 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Hoeveel toeschouwers waren er gister in Herne? Geen idee waar ik dat kan vinden.
1012 Zuschauerquote:Op maandag 28 september 2015 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Hoeveel toeschouwers waren er gister in Herne? Geen idee waar ik dat kan vinden.
Is een Belgenmop hier gepast?quote:Op maandag 28 september 2015 19:47 schreef Gezicht het volgende:
De 5 - 0 winst van HYC op Zoetermeer is omgezet naar een reglentair verlies vanwege het opstellen van de geschorste Nils Vroemans. Dom dom dom.
quote:Op maandag 28 september 2015 20:36 schreef sp3c het volgende:
kwam een Belg op een Romafeestje
bleek geschorst
Zoek op youtube Kurt Vermeylen eens op. Die streamt altijd bij Herentals en de wedstrijd blijft terug te kijken.quote:Op maandag 28 september 2015 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Zijn er van de wedstrijden van afgelopen weekend wat goede filmpjes te vinden? Het zou leuk zijn om er 1 of 2 in het bericht op de site te zetten
quote:Op maandag 28 september 2015 22:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zoek op youtube Kurt Vermeylen eens op. Die streamt altijd bij Herentals en de wedstrijd blijft terug te kijken.
Er wordt doorgaans amper tot niet gefilmd bij de wedstrijden. Kurt is eigenlijk de enige die elke thuiswedstrijd van Herentals helemaal vastlegt. Bij Geleen komt zo nu en dan L1 langs die dan een korte rapportage maken. Bij Heerenveen werd afgelopen seizoen ook regelmatig live gestreamd maar of dat dit seizoen verder gaat weet ik niet. Omroep Brabant geeft meestal enkel aandacht aan Tilburg en maakt net zoals L1 af en toe een rapportage.quote:Op maandag 28 september 2015 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik zie dat er bij Eindhoven - Deurne nogal een opmerkelijk scoreverloop was, is daar toevallig ook iets van te zien op Youtube voordat ik in het wildeweg wat willekeurige zoektermen gebruik daar?
Zoetermeer heeft een vrij actief youtube kanaal maar verder is het eigenlijk overal een incidenteel bezoekje van de regionale tv (de een wat meer dan de ander)quote:Op maandag 28 september 2015 22:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Er wordt doorgaans amper tot niet gefilmd bij de wedstrijden. Kurt is eigenlijk de enige die elke thuiswedstrijd van Herentals helemaal vastlegt. Bij Geleen komt zo nu en dan L1 langs die dan een korte rapportage maken. Bij Heerenveen werd afgelopen seizoen ook regelmatig live gestreamd maar of dat dit seizoen verder gaat weet ik niet. Omroep Brabant geeft meestal enkel aandacht aan Tilburg en maakt net zoals L1 af en toe een rapportage.
Werd eens tijd. Jammer van Meierdres wel maar goed voor Oisterwijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:23 schreef Caws het volgende:
Meierdres is voor langere tijd uitgeschakeld, dus Tilburg heeft vandaag Oisterwijk verwelkomd.
Ik wist t ook even niet zeker, dacht ik neem het van Caws over die zal het wel goed hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oosterwijk heet hij, maar goed voor hem, flinke stap omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |