Het zegt gewoon vaak weinig.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Daar kun je voor kiezen, je hoeft het niet te geloven uit de mond van de man die erbij was.
Maar iemand die er was en het zag, is wat geloofwaardiger dan iemand die er niet bij was.
Hij zegt juist ontzettend veel, zowel vlakna de ramp met het puin nog op zijn gezicht, als dagen erna.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:10 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het zegt gewoon vaak weinig.
ja beetje goedkoop.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:10 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik je getuigen laat zien, mensen die erbij waren, en jij alleen flauw doet.
Iedereen zag iets anders. Daarom heb je gewoon onderzoek nodig. Ik heb in die tijd ENORM veel gelezen over deze aanslag.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:11 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Hij zegt juist ontzettend veel, zowel vlakna de ramp met het puin nog op zijn gezicht, als dagen erna.
Dan lees je wat iemand, ergens, erover schrijft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:15 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Iedereen zag iets anders. Daarom heb je gewoon onderzoek nodig. Ik heb in die tijd ENORM veel gelezen over deze aanslag.
Funnyquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:15 schreef Toefjes het volgende:
De Twin Towers zijn helemaal niet vernietigd. Ze staan er nog. Ze worden alleen door photoshoppers uit alle foto's verwijderd. Mijn oom was er laatst en die zei dat ze er gewoon nog stonden.
Onderzoek zegt meer. Wat mensen dachten te zien of te horen is vaak erg onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:19 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Dan lees je wat iemand, ergens, erover schrijft.
Deze mensen waren erbij, en vertellen je zelf hun verhaal.
Niet iedereen:quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:04 schreef Nintex het volgende:
Volgens mij weet iedereen wat hij/zij gezien heeft op die bewuste dag.
Dan zou je dit onderzoek toch moeten toejuichen? Het gebruik van explosieven is niet eens onderzocht door NIST.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:20 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Onderzoek zegt meer. Wat mensen dachten te zien of te horen is vaak erg onbetrouwbaar.
Daarom mag bewijsmatriaal bij een ramp ook nooit verplaatst worden tot de commandant van de brandweer er toestemming voor geeft, de commandanten hebben hard geprotesteed dat ze niet mochten onderzoeken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:20 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Onderzoek zegt meer. Wat mensen dachten te zien of te horen is vaak erg onbetrouwbaar.
Ik juich elk onderzoek toe. Als men maar echte experts inschakelt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:23 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Dan zou je dit onderzoek toch moeten toejuichen? Het gebruik van explosieven is niet eens onderzocht door NIST.
Ik denk dat men te druk was met het mensen redden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:23 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Daarom mag bewijsmatriaal bij een ramp ook nooit verplaatst worden tot de commandant van de brandweer er toestemming voor geeft, de commandanten hebben hard geprotesteed dat ze niet mochten onderzoeken.
Na het redden van wat er te redden was, wilden de commandanten van de brandweer starten met het onderzoek dat is hun werk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:24 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik denk dat men te druk was met het mensen redden.
Dat falen is natuurlijk iets geheel logisch bij iets dat je niet verwacht. Kijk naar de Bijlmerramp.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:27 schreef Nintex het volgende:
9/11 is een mooi voorbeeld van de wet van murphy. Veel Amerikanen kunnen echter moeilijk accepteren dat het leger faalde, de FBI/CIA faalde en het eigenlijk een chaotisch tafereel was.
Hoe kunnen 5 terroristen ons land plat leggen? Oplossing, dat kunnen ze niet het was allemaal een plot van onze eigen overheid, want alleen die is zo geniaal om dit uit te voeren en in de doofpot te stoppen. Vervolgens is alles wat de overheid goed doet, fout doet of gaat doen onderdeel van dat complot.
Dat geeft complotdenkers een zekere zin van 'veiligheid', want dan is er ten minste iemand met een plan die de touwtjes achter de schermen in handen heeft.
Barry Jennings' tijdlijn klopt alleen niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:19 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Dan lees je wat iemand, ergens, erover schrijft.
Deze mensen waren erbij, en vertellen je zelf hun verhaal.
2 weken voor 9/11 veranderde de "scramble" procedures voor de luchtmacht, in tegenstelling tot wat 60 jaar normaal was, moets er nu eerst toestemming komen van de president of vice president voordat er "gescrambled" mocht worden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:27 schreef Nintex het volgende:
9/11 is een mooi voorbeeld van de wet van murphy. Veel Amerikanen kunnen echter moeilijk accepteren dat het leger faalde, de FBI/CIA faalde en het eigenlijk een chaotisch tafereel was.
Hoe kunnen 5 terroristen ons land plat leggen? Oplossing, dat kunnen ze niet het was allemaal een plot van onze eigen overheid, want alleen die is zo geniaal om dit uit te voeren en in de doofpot te stoppen. Vervolgens is alles wat de overheid goed doet, fout doet of gaat doen onderdeel van dat complot.
Dat geeft complotdenkers een zekere zin van 'veiligheid', want dan is er ten minste iemand met een plan die de touwtjes achter de schermen in handen heeft.
Jij vindt dat, maar anderen zien het liever op de voorpagina van de krant. En kom niet aan met een foto van de fabeltjeskrantquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat moet je anders zeggen over zo'n topic dat in BNW thuis hoort
Want ?quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Barry Jennings' tijdlijn klopt alleen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |