SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door muzas op 11-09-2015 11:14:25 ]
Oja nu zie ik 't pas, ze heeft een fiets vast.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:05 schreef Patroon het volgende:
Kan trouwens even die pauper Defy even uit de OP? Zitten niet eens normale pendalen onder.
Sprekend Patroon!quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo ziet een stomme toerder er volgens Google uit...![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, sorry, ik zal even ter zake komen.quote:
Ik zie de wielen niet eens, laat staan of ik kan zien of er wel of geen ventieldopjes aanwezig zijn...quote:
toen lag ik nog op 1 oor denk ikquote:
Nu nog ff wachten tot mn ultegra set binnen is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Tommeke het volgende:
Mooi fietsje hoor! Tikt toch wel lekker aan die km's zo! Helaas woon ik maar op 3km van m'n werk
Herkenbaar.. Ik helaas ook maar 3km.. Zou graag 20 of 25km hebben... Ze praten hier al 4jr over lokaties verhuizen, komt er helaas nog steeds niet van :-(quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Tommeke het volgende:
Mooi fietsje hoor! Tikt toch wel lekker aan die km's zo! Helaas woon ik maar op 3km van m'n werk
Ik zie het probleem niet, je bent vrij om met een omweg van 25km naar je werk te fietsen...quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef the_critic het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Ik helaas ook maar 3km.. Zou graag 20 of 25km hebben... Ze praten hier al 4jr over lokaties verhuizen, komt er helaas nog steeds niet van :-(
Ik zie ze er niet tussen hoor?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://labs.strava.com
Leuk, die realtime activities.
Uiteraard en toch snap ik heel goed dat je dat niet doet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, je bent vrij om met een omweg van 25km naar je werk te fietsen...
Ik was ook flink aan het zoeken, maar ging hem om plaatje bovenop de homepage.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie ze er niet tussen hoor?
Die staat er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik was ook flink aan het zoeken, maar ging hem om plaatje bovenop de homepage.
Weinig leuks te zien helaas.
Laad bij mij direct op de hoofdpagina.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie ze er niet tussen hoor?
Je kunt altijd zelf iets leuks maken op basis van de API.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:02 schreef ddx het volgende:
Ja ik dacht ook dat er wat nieuws online stond.
Blijft wel jammer dat ze weinig nieuws bij strava ontwikkelen.
Schitterend om te zien, maar wel een 10-42 cassettequote:Op vrijdag 11 september 2015 23:35 schreef very het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar wat een apart, maar lekker ding:
[ afbeelding ]
x1 he?quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Schitterend om te zien, maar wel een 10-42 cassette
Strava is al een hele ontwikkeling tov 10 jaar terug. Toen fietste je gewoon om het fietsen en niemand die het wist, puur voor jezelf. Eigenlijk heb je tegenwoordig veel meer fietsers die het ook doen voor strava en andere mensen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:02 schreef ddx het volgende:
Ja ik dacht ook dat er wat nieuws online stond.
Blijft wel jammer dat ze weinig nieuws bij strava ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |