SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door muzas op 11-09-2015 11:14:25 ]
Oja nu zie ik 't pas, ze heeft een fiets vast.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:05 schreef Patroon het volgende:
Kan trouwens even die pauper Defy even uit de OP? Zitten niet eens normale pendalen onder.
Sprekend Patroon!quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo ziet een stomme toerder er volgens Google uit...![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, sorry, ik zal even ter zake komen.quote:
Ik zie de wielen niet eens, laat staan of ik kan zien of er wel of geen ventieldopjes aanwezig zijn...quote:
toen lag ik nog op 1 oor denk ikquote:
Nu nog ff wachten tot mn ultegra set binnen is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Tommeke het volgende:
Mooi fietsje hoor! Tikt toch wel lekker aan die km's zo! Helaas woon ik maar op 3km van m'n werk
Herkenbaar.. Ik helaas ook maar 3km.. Zou graag 20 of 25km hebben... Ze praten hier al 4jr over lokaties verhuizen, komt er helaas nog steeds niet van :-(quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Tommeke het volgende:
Mooi fietsje hoor! Tikt toch wel lekker aan die km's zo! Helaas woon ik maar op 3km van m'n werk
Ik zie het probleem niet, je bent vrij om met een omweg van 25km naar je werk te fietsen...quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef the_critic het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Ik helaas ook maar 3km.. Zou graag 20 of 25km hebben... Ze praten hier al 4jr over lokaties verhuizen, komt er helaas nog steeds niet van :-(
Ik zie ze er niet tussen hoor?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://labs.strava.com
Leuk, die realtime activities.
Uiteraard en toch snap ik heel goed dat je dat niet doet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, je bent vrij om met een omweg van 25km naar je werk te fietsen...
Ik was ook flink aan het zoeken, maar ging hem om plaatje bovenop de homepage.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie ze er niet tussen hoor?
Die staat er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik was ook flink aan het zoeken, maar ging hem om plaatje bovenop de homepage.
Weinig leuks te zien helaas.
Laad bij mij direct op de hoofdpagina.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie ze er niet tussen hoor?
Je kunt altijd zelf iets leuks maken op basis van de API.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:02 schreef ddx het volgende:
Ja ik dacht ook dat er wat nieuws online stond.
Blijft wel jammer dat ze weinig nieuws bij strava ontwikkelen.
Schitterend om te zien, maar wel een 10-42 cassettequote:Op vrijdag 11 september 2015 23:35 schreef very het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar wat een apart, maar lekker ding:
[ afbeelding ]
x1 he?quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Schitterend om te zien, maar wel een 10-42 cassette
Strava is al een hele ontwikkeling tov 10 jaar terug. Toen fietste je gewoon om het fietsen en niemand die het wist, puur voor jezelf. Eigenlijk heb je tegenwoordig veel meer fietsers die het ook doen voor strava en andere mensen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:02 schreef ddx het volgende:
Ja ik dacht ook dat er wat nieuws online stond.
Blijft wel jammer dat ze weinig nieuws bij strava ontwikkelen.
Niet erg effectief voor toerders. Veel te grote gaten tussen de versnellingen. Ik moet ook nog zien of 50 x 42 wel klein genoeg is. (Geen zin om het uit te rekenen) En die linker shifter moet ook nog ff opnieuw gedesignd worden, want gewicht is heilig bij Sram. Verder een aardig fietsje maar dan wel voor Amerikaanse mooiboys. Hier rij je onder de 40 dus gewoon voor lul met dat ding.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Schitterend om te zien, maar wel een 10-42 cassette
Wat? Dertig jaar geleden reed je LBL met een opgevouwen A-viertje in een plasticzakje in je achterzak om de weg niet kwijt te raken als er weer eens een zeldzame pijl omgedraaid of weg was.quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Strava is al een hele ontwikkeling tov 10 jaar terug. Toen fietste je gewoon om het fietsen en niemand die het wist, puur voor jezelf. Eigenlijk heb je tegenwoordig veel meer fietsers die het ook doen voor strava en andere mensen.
Beide wel leuk ja.quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:24 schreef MarcoD het volgende:
http://labs.strava.com/roster/ Dit en dit http://labs.strava.com/clusterer is dan wel weer grappig.
Vind ik niet heel gek eigenlijk. Ronde hoep is een snel rondje wat je even na/voor het eten/werk kan doen. Ringvaart is toch weer iets minder handig om 'snel' te doen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Beide wel leuk ja.
Rondje ronde hoep is populairder dan rondje ringvaart
Ja, ik zeg niet dat het fout is he, maar het is wel een aparte drijfveer, iig heel anders dan vroegah.quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:21 schreef MarcoD het volgende:
Beter dan op de bank blijven zitten.
Misschien is het iets veranderd maar vroeger had je toch ook dit soort dingen alleen dan niet op internet en dus niet zo algemeen gebruikt. Tuurlijk zijn er mensen die fietsen voor andere mensen of strava maar persoonlijk denk ik dat de reden voor de meeste mensen om te fietsen hetzelfde is.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niet dat het fout is he, maar het is wel een aparte drijfveer, iig heel anders dan vroegah.
Ik fiets eigenlijk nog steeds voor mezelf. Ik heb wel een strava-account, maar de helft van wat ik fiets zet ik er niet eens op.quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Strava is al een hele ontwikkeling tov 10 jaar terug. Toen fietste je gewoon om het fietsen en niemand die het wist, puur voor jezelf. Eigenlijk heb je tegenwoordig veel meer fietsers die het ook doen voor strava en andere mensen.
De huchiestocht van vtt zeker?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik fiets eigenlijk nog steeds voor mezelf. Ik heb wel een strava-account, maar de helft van wat ik fiets zet ik er niet eens op.
Vandaag lekker de toerder uitgehangen (eigenlijk net als vorige week dus)Toertochtje gefietst in Veenendaal, 160 km. Lekker getrapt, wel een beetje moe op het einde.
Ondanks dat ploegenspel had Aru Tom ook op minuten gereden. Blauw en geel geïrriteerd aan dat commentaar vandaag. Wel belachelijk mooie koers vandaag jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een etappe in de vuelta vandaag. Wat sneu voor Tom maar wat een perfect ploegspel van Astana en Movistar die moeten gezien hebben dat Tom een slecht moment had en daar handig gebruik van gemaakt hebben. Vooral omdat ze nog allebei mannen vooruit hadden. Echt schitterend om te zien. Maar balen voor Dumoulin. Zo zie je maar weer dat een paar minuten in een lange klim helemaal niks is.
Nou zonder Landa en L.L. Sanchez was het voor Aru heel zo gemakkelijk niet geweest misschien. In ieder geval perfecte coupe door de lichtblauwen. Had ook achteraf niet anders verwacht mja je blijft toch ook een beetje hollander.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:56 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ondanks dat ploegenspel had Aru Tom ook op minuten gereden. Blauw en geel geïrriteerd aan dat commentaar vandaag. Wel belachelijk mooie koers vandaag ja
Ja, die.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:14 schreef foetre het volgende:
[..]
De huchiestocht van vtt zeker?
Ik kwam aardig wat oranje bordjes tegen ,zelf de 110 van 1-kride gedaan ging volgens mij aardig dezelfde route.
Het waren 19 fantastische dagen. En zou er nog driftig uit de snoeppot geconsumeerd worden dan hadden we dit nooit meegemaakt. Overigens perfect ploegenspel van die blauwe boefjes. Dumoulin houdt er waarschijnlijk wel een BMC of Sky contract aan over. Het zij hem gegund.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou zonder Landa en L.L. Sanchez was het voor Aru heel zo gemakkelijk niet geweest misschien. In ieder geval perfecte coupe door de lichtblauwen. Had ook achteraf niet anders verwacht mja je blijft toch ook een beetje hollander.
Inderdaad. Het was te mooi om waar te zijn, maar de uitgangspunten waren te mooi om niet even te dromen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou zonder Landa en L.L. Sanchez was het voor Aru heel zo gemakkelijk niet geweest misschien. In ieder geval perfecte coupe door de lichtblauwen. Had ook achteraf niet anders verwacht mja je blijft toch ook een beetje hollander.
Ik denk dat hij altijd te kort zou schieten in de bergen tov de echte klimmers. Die pakken in zo'n bergetappe vaak meer tijd dan je goed kan maken in wat tijdritten.quote:Op zondag 13 september 2015 09:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Tom kan een grote tour winnen. Maar alleen als het een grote tour is waar behoorlijk wat tijdritten inzitten. Dus dat wordt niet blind voor de Tour de France kiezen maar voor de grote tour die een parcours heeft dat hem ligt.
gefeliciteerd manquote:Op zondag 13 september 2015 09:32 schreef the_critic het volgende:
In het kader van nog meer wielernieuws voor de toekomst... Gister is de winnaar van de ronde van Vlaanderen en Parijs Roubaix 2040 geboren! Pim!
Gefeliciteerd, veel geluk met elkaarquote:Op zondag 13 september 2015 09:32 schreef the_critic het volgende:
In het kader van nog meer wielernieuws voor de toekomst... Gister is de winnaar van de ronde van Vlaanderen en Parijs Roubaix 2040 geboren! Pim!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 september 2015 09:32 schreef the_critic het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2015 09:32 schreef the_critic het volgende:
Ik heb al sinds mijn vakantie een fietsdipje en dacht er zelfs aan om even te gaan hardlopenquote:Op zondag 13 september 2015 09:36 schreef Patroon het volgende:
Ik heb vanavond weer een 80km koers, maar mijn benen voelen nog erg stroef na de klassieker van 120km gisteren...laatste 10km zo doodgegaan, moest 3x op de kant lossen uit de 1e groep van 25 man, en ben 3x toch steeds weer kunnen aansluiten...afzien!
Je kan beter stoppen met die woon-werk ritjes, ik zou het ook niet trekken om naast die woon-werk ellende nog te fietsen, wat een gedoe steeds.quote:Op zondag 13 september 2015 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn vakantie een fietsdipje en dacht er zelfs aan om even te gaan hardlopen
Dan zit ik ongelukkig in de trein en daar word ik helemaal depresief vanquote:Op zondag 13 september 2015 09:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan beter stoppen met die woon-werk ritjes, ik zou het ook niet trekken om naast die woon-werk ellende nog te fietsen, wat een gedoe steeds.
Dan moet je niet zeiken en rije met je kutjequote:Op zondag 13 september 2015 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zit ik ongelukkig in de trein en daar word ik helemaal depresief van
Heb je zeker gelijk in.quote:Op zondag 13 september 2015 09:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken en rije met je kutje
Ja ga ook hardlopen!!quote:Op zondag 13 september 2015 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn vakantie een fietsdipje en dacht er zelfs aan om even te gaan hardlopen
Oja, dan kunnen jij en critic elkaar wel vindenquote:Op zondag 13 september 2015 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in.
Het stomme is alleen, daar had ik het met critic ook over, ik heb op dit moment niet echt een doel om voor te trainen/fietsen.
Misschien moet ik toch maar een crosser kopen voor de afwisseling
Uiteraardquote:Op zondag 13 september 2015 09:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oja, dan kunnen jij en critic elkaar wel vinden![]()
Nou hardlopen vind ik suf dus dat ga ik niet te vaak doen.quote:Op zondag 13 september 2015 09:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ga ook hardlopen!!Ik begin steeds meer hardloper te worden dan fietser
Maar een beetje doelen is idd wel nodig...quote:Op zondag 13 september 2015 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Nou hardlopen vind ik suf dus dat ga ik niet te vaak doen.
Dat vond ik eerst ook, tot ik er wat serieuzer mee bezig ging samen met wat vrienden. Toen begon het toch wel erg leuk te worden. Zeker als je je dan ook nog inschrijft voor wat loopjes.quote:Op zondag 13 september 2015 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Nou hardlopen vind ik suf dus dat ga ik niet te vaak doen.
Nu zou ik natuurlijk kunnen gaan trainen voor volgend jaar, maar daar heb ik ook niet zo'n zin in.quote:Op zondag 13 september 2015 10:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar een beetje doelen is idd wel nodig...
Met al het respect maar die loopjes vind ik al net zo suf als al die toertochtjesquote:Op zondag 13 september 2015 10:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook, tot ik er wat serieuzer mee bezig ging samen met wat vrienden. Toen begon het toch wel erg leuk te worden. Zeker als je je dan ook nog inschrijft voor wat loopjes.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 september 2015 09:32 schreef the_critic het volgende:
Proficiat.quote:Op zondag 13 september 2015 09:32 schreef the_critic het volgende:
Daarom moet je je ook gerichte doelen stellen zodat ook wanneer het plezier in fietsen eens wat minder is, je toch op dat ding stapt om je trainingsrondje te maken. Maar zoals Patroon al zegt, die w-w ritten iedere dag zijn geen motivatie om in het weekend nog eens wat extra te doen.quote:Op zondag 13 september 2015 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu zou ik natuurlijk kunnen gaan trainen voor volgend jaar, maar daar heb ik ook niet zo'n zin in.
Moraal van het verhaal, ik stel me aan
[..]
Met al het respect maar die loopjes vind ik al net zo suf als al die toertochtjes
Gelukkig kunnen sommige mensen ook andere mensen vinden, zonder dat daarbij een verplichting is van gelijk fiets niveau of aantal kilometers ;-)quote:Op zondag 13 september 2015 09:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oja, dan kunnen jij en critic elkaar wel vinden![]()
Gefeliciteerd alvast danquote:Op zondag 13 september 2015 09:32 schreef the_critic het volgende:
Je heb toch een MTB?quote:Op zondag 13 september 2015 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in.
Het stomme is alleen, daar had ik het met critic ook over, ik heb op dit moment niet echt een doel om voor te trainen/fietsen.
Misschien moet ik toch maar een crosser kopen voor de afwisseling
Gelukkig wel, ik kan alleen praten met mensen van mijn eigen niveau en aantal kilometers. Geeft veel rust in je levenquote:Op zondag 13 september 2015 11:21 schreef the_critic het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen sommige mensen ook andere mensen vinden, zonder dat daarbij een verplichting is van gelijk fiets niveau of aantal kilometers ;-)
Er staat hier een ouwe mtb met lege banden, nietwerkende remmen etc, maar die is eigenlijk iets te klein voor me.quote:Op zondag 13 september 2015 12:08 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Je heb toch een MTB?
Ik ga snel ook wat doelen met een rode pen in de agenda knallen. Koersjes, paar cyclo's paar kilo's waarvoor ik ook echt moet trainen. Dus inclusief de nodige aandacht voor de core.
Ik heb afgelopen jaar eigenlijk wel gemerkt dat ik die doelen toch ook wel nodig heb, als ik het vergelijk met het jaar van de 3 joekels en La Marmotte is het echt een wereld van verschil. Kan me alleen maar herinneren dat ik toen goed gemotiveerd was en dat is nu af en toe een pak minder.
Nu ook weer wat aan het crossen door de bossen en dat is toch ook wel weer leuk om te doen.
Afwisseling doet dus inderdaad wel goed
Wijze woorden van opaquote:Op zondag 13 september 2015 10:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daarom moet je je ook gerichte doelen stellen zodat ook wanneer het plezier in fietsen eens wat minder is, je toch op dat ding stapt om je trainingsrondje te maken. Maar zoals Patroon al zegt, die w-w ritten iedere dag zijn geen motivatie om in het weekend nog eens wat extra te doen.
Plan nu b.v. eens een echte +200 km tocht voor april 2016, RVV bijvoorbeeld, en dan moet je in december wel gaan trainen, weer of geen weer. De AIDS van al die tochten is tegenwoordig wel dat je ook voor kortere afstanden kunt inschrijven.
Dus nu gewoon dat ding aan de kant zetten, #viesdik worden van het bieren, en in november aan de slag. Prik een datum en dan nu 2 maanden lang leve de lol en geen w-w ritjes meer. Wedden dat je al voor de geplande datum alweer naar die fiets loopt te hunkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |