Ze zijn te flex voor al die amateurkampeerdersquote:Op donderdag 10 september 2015 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is dat toch met die rappers.
Die hebben pech. Niks moet.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:26 schreef Moira. het volgende:
Als Ronnie daadwerkelijk naar huis gaat moet de TT even veranderd worden, dat is niet leuk voor mensen die later terugkijken.
Doei.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Als Ronnie er als eerste uit gaat kap ik met kijken.
Da's gewoon een beetje een algehele regel, geen spoilers in de TT omdat je die niet makkelijk kan ontwijken. De inhoud van het topic wel, maar de TT niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die hebben pech. Niks moet.
Is altijd zo met rappers, grote mond alles, op zon eiland ineens lafaards.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme wat een slapzever Ronnie. Doe dan niet mee.
Elk jaar weer hequote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme wat een slapzever Ronnie. Doe dan niet mee.
Dit onthoud ik.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Als Ronnie er als eerste uit gaat kap ik met kijken.
De regel is geen spoilers in de TT. Dus ik ben het eens met Moira mocht de TT waarheid worden.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die hebben pech. Niks moet.
Rond 21:55 (de uitslag) is er vast al een nieuw topicquote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's gewoon een beetje een algehele regel, geen spoilers in de TT omdat je die niet makkelijk kan ontwijken. De inhoud van het topic wel, maar de TT niet.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef zoem het volgende:
[..]
De regel is geen spoilers in de TT. Dus ik ben het eens met Moira mocht de TT waarheid worden.
In VBL wordt daar ook niet echt aan gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef zoem het volgende:
[..]
De regel is geen spoilers in de TT. Dus ik ben het eens met Moira mocht de TT waarheid worden.
Dan nog is het wel handig om de volgende keer rekening te houden qua TT's met de mensen die de aflevering niet live meekijkenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Rond 21:55 (de uitslag) is er vast al een nieuw topic
Die hit vind ik niet echt passend bij hem.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hoorde in het vliegtuig geloof ik dat hij een hitje aan het scoren was.
GGMMquote:
Vorig jaar negative. Vijf minuten op t eiland en hij wilde terug naar de Bijlmerquote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef Momo... het volgende:
[..]
Is altijd zo met rappers, grote mond alles, op zon eiland ineens lafaards.
Dan zou ik ook naar weggaanquote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hoorde 'in het vliegtuig' geloof ik dat hij een hitje aan het scoren was.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In VBL wordt daar ook niet echt aan gedaan volgens mij.
Ohja negative ja, die was ik letterlijk alweer vergeten dusquote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vorig jaar negative. Vijf minuten op t eiland en hij wilde terug naar de Bijlmer
Wel heel raar dat je eerst de TTs afgaat voor je kijkt.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan nog is het wel handig om de volgende keer rekening te houden qua TT's met de mensen die de aflevering niet live meekijken
Ken de regels van dat subforum nietquote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In VBL wordt daar ook niet echt aan gedaan volgens mij.
Mwah het toont maar weer aan dat het FOK!breed geen regel is. Ik vind geen spoilers in de TT wel een terechte regel hoor.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vorig jaar negative. Vijf minuten op t eiland en hij wilde terug naar de Bijlmer
Zo'n topic staat in de MyAT van mensen. Dat ze ER niet live mee kunnen kijken mag natuurlijk niet betekenen dat ze heel FOK! maar niet moeten openen. Lijkt me logisch. Niet echt een punt van discussie iig, spoilers doen we gewoon niet in TT's.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wel heel raar dat je eerst de TTs afgaat voor je kijkt.
Haal het weg dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo'n topic staat in de MyAT van mensen. Dat ze ER niet live mee kunnen kijken mag natuurlijk niet betekenen dat ze heel FOK! maar niet moeten openen. Lijkt me logisch. Niet echt een punt van discussie iig, spoilers doen we gewoon niet in TT's.
In de provincie waar ik woon is er geen KFC. Dan moet ik de trein naar Groningen nemen voor dichtstbijzijnde.quote:
Drenthe?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In de provincie waar ik woon is er geen KFC. Dan moet ik de trein naar Groningen nemen voor dichtstbijzijnde..
Enzo Knol mag niet meedoenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef Roguee het volgende:
[..]
Volgend jaar een editie met alleen maar youtubers![]()
Ik ga ook vaker niet op social media of nieuwssites als ik uitslagen niet wil zien, maar dan wil ik wel in de TV SC kunnen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Haal het weg dan.
Die mensen moeten trouwens ook maar niet op social media gaan.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga ook vaker niet op social media of nieuwssites als ik uitslagen niet wil zien, maar dan wil ik wel in de TV SC kunnen.
Dat wordt lachen.quote:
Ik wacht wat dat betreft even op antwoord van de huismods, ga niet zelf voorbarig TT's changen. Als Ronnie er daadwerkelijk uit gaat en de huismods zijn (nog) niet online, dan zal ik dat wel ff doen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Haal het weg dan.
Die mensen moeten trouwens ook maar niet op social media gaan.
Hier zijn er vier in de stadquote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In de provincie waar ik woon is er geen KFC. Dan moet ik de trein naar Groningen nemen voor dichtstbijzijnde..
Bewuste sabotagequote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Bewust sabotage van Ronnie?
Voor die eerste pakte de hele reis wel erg onhandig uit, want net toen hij aan de opnames begon, werd zijn Drank & Drugs met Lil Kleine ineens een wereldhit in Nederland.
Dat was enigszins cynisch, maar ik vind social media en nieuwssites wel net effe iets anders.quote:
Heerenveen weet ik niet. Leeuwarden sowieso niet. Alleen double FF, Snack Time, Subway, McDonalds en wat snackbars.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Leeuwarden of Heerenveen niet eens?
Je mag het ook niet veranderen als ik je bij dezen toestemming geef om het te doen?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wacht wat dat betreft even op antwoord van de huismods, ga niet zelf voorbarig TT's changen. Als Ronnie er daadwerkelijk uit gaat en de huismods zijn (nog) niet online, dan zal ik dat wel ff doen.
Social media doen ze dan vaak ook niet nee, maar om maar te zeggen dat ze dan óók niet meer op FOK! mogen kijken omdat jij zo nodig een dergelijke TT wilde maken is natuurlijk een beetje onzinnig
Dat worden veel TRs dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was enigszins cynisch, maar ik vind social media en nieuwssites wel net effe iets anders.
In SPT is het ook gewoon een regel.
Ik ga elke keer als er een spoiler in een VBL TT staat even een TR zetten.
Haha, is niet de bedoeling neequote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je mag het ook niet veranderen als ik je bij dezen toestemming geef om het te doen?
mja dus Ronnie blijft wss wel, tenzij iemand uit de winnaarsgroep wat compassie heeft.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Momo... het volgende:
Laatste en alles beslissend dus wel close dan
Elk uur is er in totaal een kwartier pauze, vaak opgedeeld in 2 reclames. Dus om ~21:40 begint het weer.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Moira. het volgende:
WEER RECLAME? WAT IS DIT? KUT COMMERCIËLE ZENDERS.
Ieder fucking kwartier, wat?
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, is niet de bedoeling neeMaar ik wacht de uitslag wel ff af. Als 't dan alsnog moet dan zullen de TV-mods me dat vast vergeven
Zeven stemmen voor Ronnie, Acht voor Kees.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Momo... het volgende:
Laatste en alles beslissend dus wel close dan
Klopt.quote:
Wilde ze graagquote:Op donderdag 10 september 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Maar waarom zit die vrouw uit Baantjer alleen op dat eiland dan?
Wolven in camouflaazj.quote:
Omdat ze een emotioneel onstabiel is.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Maar waarom zit die vrouw uit Baantjer alleen op dat eiland dan?
quote:
Maar er was om 21:15 een reclame en om 21:30 ook weer?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Elk uur is er in totaal een kwartier pauze, vaak opgedeeld in 2 reclames. Dus om ~21:40 begint het weer.
quote:
Ik snap er niks van.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Omdat ze een emotioneel onstabiel is.
Mijn laatste TR is al weer tijden geleden.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Jij weet daar alles van.
Ik vind nog niks aan haar niet-vervelendquote:Op donderdag 10 september 2015 21:36 schreef Rucola het volgende:
Ik vind die Teske niet zo vervelend eigenlij. Tot nu toe)
Extreem labiel en vervelend in groepenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dekt de lading wel inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Net even opgezocht: max 12min reclame per uur volgens rijksoverheid.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar er was om 21:15 een reclame en om 21:30 ook weer?
Dit. Ben daardoor afgeleid en zit maar half te kijkenquote:
Toch wel een leuke proef voor zo'n eerste afleveringquote:
"Ik moet kotsen"quote:Op donderdag 10 september 2015 21:36 schreef Rucola het volgende:
Ik vind die Teske niet zo vervelend eigenlij. Tot nu toe)
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb plots onverklaarbare drang om naar RTL Z te gaan kijken.
Of Dance Dance Dancequote:Op donderdag 10 september 2015 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb plots onverklaarbare drang om naar RTL Z te gaan kijken.
van het ESF?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen
Ja prima proef maar de rest van de aflevering vrij nietszeggend.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch wel een leuke proef voor zo'n eerste afleveringDat begon ieder jaar steeds slapper te worden maar dit is wel weer veelbelovend.
Alleen jammer dat 't uiteindelijk toch op vuurmaken aan kwam, da's meer mazzel dan vaardigheid. Was beter geweest als men daarna nog een kans had om in te halen ofzo.
Frank de Boerquote:
Ja ik snap aansluitend dat volgende programma niet. Waarom niet de reclame door het programma doen, en niet tussen de programma's door?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Net even opgezocht: max 12min reclame per uur volgens rijksoverheid.
Klopt toch verder? Tussen 21:00 en 22:00 is er dan 2x reclame: om 21:15 en 21:30. Doen ze wss met opzet zodat ze de stemming in één ruk uit kunnen zenden en aansluitend het begin van het volgende programma. Reclame tussen programma's door zal wel minder interessant zijn omdat dan minder mensen blijven hangen.
Ja, ik heb een vooruitziende blikquote:Op donderdag 10 september 2015 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik snap aansluitend dat volgende programma niet. Waarom niet de reclame door het programma doen, en niet tussen de programma's door?
Ik vind dat zo fijn aan NL1,2 en 3. Programma lang geen reclame, alleen tussen de programma's door. Commerciële zenders
Ho, ninja-edit van jou waarin je al antwoord gaf op mijn vraag![]()
Dat is pure zendtijdvervuilingquote:Op donderdag 10 september 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden hier mensen naar kijken, naar de vijftien vetste video's van vandaag?
14 op het hoogtepunt van de uitzendingquote:Op donderdag 10 september 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gister 57.000 man. Niemand dus.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Wat sneuquote:Op donderdag 10 september 2015 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gister 57.000 man. Niemand dus.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt hequote:
Dat zijn louter mensen die standaard rtl5 aan laten staanquote:Op donderdag 10 september 2015 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan?:pquote:
Volgens mij heeft SBS ook nog een programma met de leukste websnacks. Er is dus concurrentie!quote:Op donderdag 10 september 2015 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat sneu
RTL vergeet dat mensen internet hebben?
Vuurmaken is puur skill. Minder gelukquote:Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch wel een leuke proef voor zo'n eerste afleveringDat begon ieder jaar steeds slapper te worden maar dit is wel weer veelbelovend.
Alleen jammer dat 't uiteindelijk toch op vuurmaken aan kwam, da's meer mazzel dan vaardigheid. Was beter geweest als men daarna nog een kans had om in te halen ofzo.
Super ironisch dat ze hem vervolgens hebben laten presenteren jaquote:Op donderdag 10 september 2015 21:42 schreef zoem het volgende:
Ja Dennis, jij zat ook nog geen 48 uur op een eiland en jij gaf gelijk op
My gawdquote:Op donderdag 10 september 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heeft SBS ook nog een programma met de leukste websnacks. Er is dus concurrentie!
Iemand die het niet kan kan het niet, maar iemand die het wel kan moet er geluk bij hebbenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vuurmaken is puur skill. Minder geluk
Nouja, bij al die mensen bij robinson die 0% vuurmaakskill hebben is het gewoon geluk welk vonkje de droge takjes in de hens zet.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vuurmaken is puur skill. Minder geluk
Yup. Oerigens heeft SBS ook zo'n offline-Youtube programma, die anderhalf uur later wordt uitgezonden. Die behaalde gister een aantal van 262.000 kijkers.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn louter mensen die standaard rtl5 aan laten staan
Ja, ik vind dat wel flexquote:Op donderdag 10 september 2015 21:43 schreef Buitendam het volgende:
Ronnie is echt een eerlijke gast.
dankquote:Op donderdag 10 september 2015 21:43 schreef zoem het volgende:
[..]
topic report, maar hieronder wordt dat vast nog een paar keer uitgelegd
Heerenveen ook niet. Friesland heeft idd geen KFC.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heerenveen weet ik niet. Leeuwarden sowieso niet. Alleen double FF, Snack Time, Subway, McDonalds en wat snackbars.
Blijkt maar weer dat er 4x zoveel mensen de hele dag SBS aanzetten.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Oerigens heeft SBS ook zo'n offline-Youtube programma, die anderhalf uur later wordt uitgezonden. Die behaalde gister een aantal van 262.000 kijkers.
Je bent te simpel voor woorden als je WEET dat je mee gaat doen met robinson, en je niet gaat oefenen met een magnesiumstick en mesje. In ELK seizoen kwam dat gekke spel / kunde terug..quote:Op donderdag 10 september 2015 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, bij al die mensen bij robinson die 0% vuurmaakskill hebben is het gewoon geluk welk vonkje de droge takjes in de hens zet.
En ik heb er nog nooit iemand in zien excellerenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent te simpel voor woorden als je WEET dat je mee gaat doen met robinson, en je niet gaat oefenen met een magnesiumstick en mesje. In ELK seizoen kwam dat gekke spel / kunde terug..
dit jaquote:Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent te simpel voor woorden als je WEET dat je mee gaat doen met robinson, en je niet gaat oefenen met een magnesiumstick en mesje. In ELK seizoen kwam dat gekke spel / kunde terug..
tis sowieso zelden boeiendquote:Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef DKUp het volgende:
Dat gelul bij de eilandraad is nog niet boeiend.
Nee en dit stuk dat ze met z'n 16en allemaal naar dat stemhoekje gaan lopen ook allerminst.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef DKUp het volgende:
Ik mis Evi op dit vlak. Nicolette en Dennis maken zo saai en ze hebben irritante stemmenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef DKUp het volgende:
zoh nee. Zou me niet verbazen als hij daar onder invloed is. Bang om op te treden wssquote:Op donderdag 10 september 2015 21:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Ronnie Flex een schatje?
http://www.dumpert.nl/med(...)t_na_zandhappen.html
k
Er staat al iemand naar huis hoor.quote:
Soms ook pure spelvervalsing, omdat ze daarmee het stemgedrag kunnen beinvloeden.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef DKUp het volgende:
Ze oogt niet sympathiekquote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Inderdaad, die Nicolette doet me niks
kun je ze in VBL ook even aanpassen Cnor?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze ookSpoilers in de TT is niet zo aardig rickert, weet je best.
Tja. Zet mij neer op zo een eiland en ik laat wel ff zien hoe het moet.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ik heb er nog nooit iemand in zien excelleren
Nee. Gebeurt in VBL zo vaak.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet je Roland even vragen dan. Ik kijk nu gewoon Hoe Heurt Hetquote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kun je ze in VBL ook even aanpassen Cnor?
Dennis is in principe een prima presentator maar niet voor deze show.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef Roguee het volgende:
Wat een daverend presentatie duo is het toch.
Thanksquote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders natuurlijk. Iig klopt deze ook gewoon, iemand is naar huis (denk ik, ik kijk niet).quote:Op donderdag 10 september 2015 21:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee. Gebeurt in VBL zo vaak.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
als een malle gaan masturberen met zo een staafje en mesje.
Ze doen mensen na.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dennis is in principe een prima presentator maar niet voor deze show.
Nog niet, ze stemmen momenteel.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders natuurlijk. Iig klopt deze ook gewoon, iemand is naar huis (denk ik, ik kijk niet).
Nee hoor.quote:
Wat niet is kan nog komen.quote:
Ronnie heeft Danny gestemd denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:50 schreef DKUp het volgende:
Er zijn toch een aantal die Kees en Danny eruit willen
Oh ik kan er nog een vraagteken bij zettenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nog niet, ze stemmen momenteel.
Prima muzikant wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kan er nog een vraagteken bij zetten
Ik zag trouwens een stukje met die Ella Bandita of hoe heet ze, wat een raar mens is dat.
Klopt. Vieze emo.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kan er nog een vraagteken bij zetten
Ik zag trouwens een stukje met die Ella Bandita of hoe heet ze, wat een raar mens is dat.
Hij heeft zelf de fout gemaakt door ergens te mentionen dat hij twijfelde/zich wel wou opofferen ofzo toch? Dat is echt het domste wat je kunt doen, mensen onthouden dat als ze nog geen alternatieven hebben om weg te stemmen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:51 schreef DjinN het volgende:
Sneu voor Ronnie...vind dat hij nog helemaal geen echte kans heeft gehad...
Hij wil zelf naar huis, hij wil geen kans. Laat dat jong lekker gaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:51 schreef DjinN het volgende:
Sneu voor Ronnie...vind dat hij nog helemaal geen echte kans heeft gehad...
1tje is op een ander eiland en stemt niet mee. Er zijn 16 stemmen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoezo, 17 man en met 9 stemmen is er een meerderheidOf ik heb niet goed geteld
Bij Whipe-Out zekerquote:Op donderdag 10 september 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dennis is in principe een prima presentator maar niet voor deze show.
We houden iemand die niet wil blijven en stemmen iemand weg die het te gek vindt op het eiland.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een aidsshow is dit toch ook.
Hij wil ook gewoon weg.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft zelf de fout gemaakt door ergens te mentionen dat hij twijfelde/zich wel wou opofferen ofzo toch? Dat is echt het domste wat je kunt doen, mensen onthouden dat als ze nog geen alternatieven hebben om weg te stemmen.
Dat doettie samen met Klaas toch? Wel grappig dat ze nu allebei in ER zitten dan hehe.quote:
Niets tegen haar persoonlijk maar amai als dat Robinson kan worden.quote:
Klaas en Dennis jaquote:Op donderdag 10 september 2015 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doettie samen met Klaas toch? Wel grappig dat ze nu allebei in ER zitten dan hehe.
Klaas is leuk. Dennis meh.
Hij is wel slim en waarschijnlijk sterk.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:52 schreef Moira. het volgende:
Ooooh plottwist.
Maar Kees was toch ook wel een potentiele Robinson of niet dan?
Nee dáár wordt je blij van.. 1 dag met dat wijf en ik zou opgeven..quote:Op donderdag 10 september 2015 21:53 schreef 44rdbei het volgende:
En nu naar het eiland met Marian, boeie.
Ja met Marian op losereilandquote:Op donderdag 10 september 2015 21:53 schreef DonnaRush het volgende:
Mag Kees nog stiekem ergens Robinsonnen?
huisquote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij gaat nu naar losereiland toch?
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee dáár wordt je blij van.. 1 dag met dat wijf en ik zou opgeven..
Zou wel lachen zijn, want ze is niet sterk denk ik. Fysiek. Maar zijn vaak de minder sterken die winnen denk ik?quote:
Hoezo is hij een lul? Wat mis ik?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kees is een lul, blij dat hij eruit is.
Ronnie is wat dom, die redt het ook niet ver.
Dat is helemaal geen team. Die sufkutten schijnen niet te begrijpen dat ze volgende week misschien wel in drie groepen de proef moeten doen. Of in een totaal andere samenstelling.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:53 schreef zoem het volgende:
Het team van Jaap is ook meteen een stuk zwakker dan het andere team. Of komt alles zo weer bij elkaar? Verwarrend...
Denk je?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef Rucola het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn, want ze is niet sterk denk ik. Fysiek. Maar zijn vaak de minder sterken die winnen denk ik?
Anders had Remy vorig jaar in eerste aflevering al gewonnenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef Rucola het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn, want ze is niet sterk denk ik. Fysiek. Maar zijn vaak de minder sterken die winnen denk ik?
Volgend jaar nieuwe naam voor deze show.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef Buitendam het volgende:
Blijven er vloggers, homosensuele radio-dj's en soapsterren over.
Voordat ze moet poepenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Denk je?
Ze weegt misschien net 50 kilo op een zware dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |