Ze zijn te flex voor al die amateurkampeerdersquote:Op donderdag 10 september 2015 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is dat toch met die rappers.
Die hebben pech. Niks moet.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:26 schreef Moira. het volgende:
Als Ronnie daadwerkelijk naar huis gaat moet de TT even veranderd worden, dat is niet leuk voor mensen die later terugkijken.
Doei.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Als Ronnie er als eerste uit gaat kap ik met kijken.
Da's gewoon een beetje een algehele regel, geen spoilers in de TT omdat je die niet makkelijk kan ontwijken. De inhoud van het topic wel, maar de TT niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die hebben pech. Niks moet.
Is altijd zo met rappers, grote mond alles, op zon eiland ineens lafaards.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme wat een slapzever Ronnie. Doe dan niet mee.
Elk jaar weer hequote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme wat een slapzever Ronnie. Doe dan niet mee.
Dit onthoud ik.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Als Ronnie er als eerste uit gaat kap ik met kijken.
De regel is geen spoilers in de TT. Dus ik ben het eens met Moira mocht de TT waarheid worden.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die hebben pech. Niks moet.
Rond 21:55 (de uitslag) is er vast al een nieuw topicquote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's gewoon een beetje een algehele regel, geen spoilers in de TT omdat je die niet makkelijk kan ontwijken. De inhoud van het topic wel, maar de TT niet.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef zoem het volgende:
[..]
De regel is geen spoilers in de TT. Dus ik ben het eens met Moira mocht de TT waarheid worden.
In VBL wordt daar ook niet echt aan gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef zoem het volgende:
[..]
De regel is geen spoilers in de TT. Dus ik ben het eens met Moira mocht de TT waarheid worden.
Dan nog is het wel handig om de volgende keer rekening te houden qua TT's met de mensen die de aflevering niet live meekijkenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Rond 21:55 (de uitslag) is er vast al een nieuw topic
Die hit vind ik niet echt passend bij hem.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hoorde in het vliegtuig geloof ik dat hij een hitje aan het scoren was.
GGMMquote:
Vorig jaar negative. Vijf minuten op t eiland en hij wilde terug naar de Bijlmerquote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef Momo... het volgende:
[..]
Is altijd zo met rappers, grote mond alles, op zon eiland ineens lafaards.
Dan zou ik ook naar weggaanquote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hoorde 'in het vliegtuig' geloof ik dat hij een hitje aan het scoren was.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In VBL wordt daar ook niet echt aan gedaan volgens mij.
Ohja negative ja, die was ik letterlijk alweer vergeten dusquote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vorig jaar negative. Vijf minuten op t eiland en hij wilde terug naar de Bijlmer
Wel heel raar dat je eerst de TTs afgaat voor je kijkt.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan nog is het wel handig om de volgende keer rekening te houden qua TT's met de mensen die de aflevering niet live meekijken
Ken de regels van dat subforum nietquote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In VBL wordt daar ook niet echt aan gedaan volgens mij.
Mwah het toont maar weer aan dat het FOK!breed geen regel is. Ik vind geen spoilers in de TT wel een terechte regel hoor.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vorig jaar negative. Vijf minuten op t eiland en hij wilde terug naar de Bijlmer
Zo'n topic staat in de MyAT van mensen. Dat ze ER niet live mee kunnen kijken mag natuurlijk niet betekenen dat ze heel FOK! maar niet moeten openen. Lijkt me logisch. Niet echt een punt van discussie iig, spoilers doen we gewoon niet in TT's.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wel heel raar dat je eerst de TTs afgaat voor je kijkt.
Haal het weg dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo'n topic staat in de MyAT van mensen. Dat ze ER niet live mee kunnen kijken mag natuurlijk niet betekenen dat ze heel FOK! maar niet moeten openen. Lijkt me logisch. Niet echt een punt van discussie iig, spoilers doen we gewoon niet in TT's.
In de provincie waar ik woon is er geen KFC. Dan moet ik de trein naar Groningen nemen voor dichtstbijzijnde.quote:
Drenthe?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In de provincie waar ik woon is er geen KFC. Dan moet ik de trein naar Groningen nemen voor dichtstbijzijnde..
Enzo Knol mag niet meedoenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef Roguee het volgende:
[..]
Volgend jaar een editie met alleen maar youtubers![]()
Ik ga ook vaker niet op social media of nieuwssites als ik uitslagen niet wil zien, maar dan wil ik wel in de TV SC kunnen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Haal het weg dan.
Die mensen moeten trouwens ook maar niet op social media gaan.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga ook vaker niet op social media of nieuwssites als ik uitslagen niet wil zien, maar dan wil ik wel in de TV SC kunnen.
Dat wordt lachen.quote:
Ik wacht wat dat betreft even op antwoord van de huismods, ga niet zelf voorbarig TT's changen. Als Ronnie er daadwerkelijk uit gaat en de huismods zijn (nog) niet online, dan zal ik dat wel ff doen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Haal het weg dan.
Die mensen moeten trouwens ook maar niet op social media gaan.
Hier zijn er vier in de stadquote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In de provincie waar ik woon is er geen KFC. Dan moet ik de trein naar Groningen nemen voor dichtstbijzijnde..
Bewuste sabotagequote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Bewust sabotage van Ronnie?
Voor die eerste pakte de hele reis wel erg onhandig uit, want net toen hij aan de opnames begon, werd zijn Drank & Drugs met Lil Kleine ineens een wereldhit in Nederland.
Dat was enigszins cynisch, maar ik vind social media en nieuwssites wel net effe iets anders.quote:
Heerenveen weet ik niet. Leeuwarden sowieso niet. Alleen double FF, Snack Time, Subway, McDonalds en wat snackbars.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Leeuwarden of Heerenveen niet eens?
Je mag het ook niet veranderen als ik je bij dezen toestemming geef om het te doen?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wacht wat dat betreft even op antwoord van de huismods, ga niet zelf voorbarig TT's changen. Als Ronnie er daadwerkelijk uit gaat en de huismods zijn (nog) niet online, dan zal ik dat wel ff doen.
Social media doen ze dan vaak ook niet nee, maar om maar te zeggen dat ze dan óók niet meer op FOK! mogen kijken omdat jij zo nodig een dergelijke TT wilde maken is natuurlijk een beetje onzinnig
Dat worden veel TRs dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was enigszins cynisch, maar ik vind social media en nieuwssites wel net effe iets anders.
In SPT is het ook gewoon een regel.
Ik ga elke keer als er een spoiler in een VBL TT staat even een TR zetten.
Haha, is niet de bedoeling neequote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je mag het ook niet veranderen als ik je bij dezen toestemming geef om het te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |