abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156077466
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:02 schreef Drieklank het volgende:
Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven. Als er wel wat te lezen valt: gaarne de link!
R&P / Vrouw, wat heb je te bieden aan een partner? Voor jou :*
pi_156078818
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:41 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dat zijn verdomd veel conclusies over een persoon die je niet kent gebaseerd op een enkele reactie.

De complete overname van het basisonderwijs gecombineerd met feminine ideeën zorgt ervoor dat jongens geen jongens meer kunnen zijn. Voor de rest trek ik hier verdere conclusies aan dat doe jij vooral hier
Ik reageer uitsluitend op wat je schrijft. En je doet het hier weer. Je noemt het vrouwelijke ideeën, wat in mijn ogen compleet bizar is, en doet alsof jongens geen jongens mogen zijn, alsof jongen zijn een specifiek compleet ander iets is dan geen-jongen zijn.

Nogmaals: dat wild gedrag in het onderwijs niet geaccepteerd is, komt hooguit doordat vrouwen de jarenlange boodschap van de maatschappij hebben geïnternaliseerd. Niet omdat vrouwen heel ander soort wezens zijn die niet houden van levendigheid, creativiteit of bewegen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156078854
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik reageer uitsluitend op wat je schrijft. En je doet het hier weer. Je noemt het vrouwelijke ideeën, wat in mijn ogen compleet bizar is, en doet alsof jongens geen jongens mogen zijn, alsof jongen zijn een specifiek compleet ander iets is dan geen-jongen zijn.

Nogmaals: dat wild gedrag in het onderwijs niet geaccepteerd is, komt hooguit doordat vrouwen de jarenlange boodschap van de maatschappij hebben geïnternaliseerd. Niet omdat vrouwen heel ander soort wezens zijn die niet houden van levendigheid, creativiteit of bewegen.
Ik wilde je alleen nog mededelen dat mede dankzij het bericht van hierboven ik je niet meer serieus neem. En je verder zal negeren op FOK!
pi_156078865
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik wilde je alleen nog mededelen dat mede dankzij het bericht van hierboven ik je niet meer serieus neem. En je verder zal negeren in op FOK!
Sterk onderbouwd antwoord, ik ben onder de indruk.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_156078963
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:59 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Sterk onderbouwd antwoord, ik ben onder de indruk.
Het is niet alsof jouw mening over de verhouding tussen mannen en vrouwen sterk onderbouwd is.

Wel gaaf dat je ergens voor wilt staan enzo, maar je schot gaat volledig over :P
pi_156079045
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is niet alsof jouw mening over de verhouding tussen mannen en vrouwen sterk onderbouwd is.

Wel gaaf dat je ergens voor wilt staan enzo, maar je schot gaat volledig over :P
Het is vooral grappig aangezien ik nergens aangeef de pretentie te hebben het überhaupt nog te willen onderbouwen.
pi_156079366
Kijk, 't enige wat ik zie is dat er vanuit het niets ineens een pro/anti feminisme-discussie ontstaat. Daar is al een topic voor (heb ik gister geloof ik naar gelinkt) en ik ben al een hele poos terug gestopt met meeposten daar :P
Maar die discussie past beter in dat topic dan in dit topic, ben wel blij dat het redelijk beperkt is gebleven :P
pi_156079492
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:46 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Nee want veelvuldig liegen, verborgen verslavingen en extreme luiheid zijn slechts leuke karaktertrekjes die je tot een betere schoonzoon maken.
Veelvuldig liegen en verborgen verslavingen zijn volgens mij niet echt dingen waar de meeste mannen last van hebben :')
pi_156079518
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, klagen over het modewoordje feminisering omdat je dat een keer in de krant hebt gelezen maakt het waar, zeker? Het feit dat mensen een vagina of bepaalde chromosomen hebben, betekent niet automatisch dat ze daardoor een specifiek karakter hebben of bepaalde aangeboren eigenschappen. Schijnt voor veel mensen heel moeilijk te begrijpen te zijn.

Als alle vrouwen zonder dat daar een biologische verklaring voor is bepaalde dingen wel of niet doen, is de kans dus vrij groot dat dat aangeleerd is omdat andere mensen besloten hebben dat ze bepaalde dingen moeten doen of kunnen (of juist niet) enkel en alleen vanwege het feit dat ze een vagina hebben. In mijn ogen is dat dus onderdrukking (door mannen en daarna door vrouwen die dit hebben geïnternaliseerd). Vervolgens vinden mannen dat jarenlang prima, totdat ze er dus zelf last van krijgen, blijkbaar. Maar goed, als een vrouw iets vindt hoef je als man alleen maar te zeggen dat de vrouw gek is, of hysterisch, of dat het feminisme onzin is, en dan loop je gewoon weg alsof je de discussie hebt gewonnen. Pathetisch.
pi_156079940
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je bent vergeten dat als je met een man praat, het altijd gaat over 3 dingen: Voetbal, bier en tieten (en soms auto's). That's it! Meer zit er gewoon niet in die kop van de gemiddelde man!
Probeer je over iets anders te praten, dan kunnen er 2 dingen gebeuren:
1) of het boeit ze niet en binnen 3 minuten gaat het weer over 1 van die 3 onderwerpen
2) of ze geven jou de indruk wel interesse te hebben en met je mee te praten, maar in >90% van deze gevallen zijn ze op dat moment gewoon geil en ben je blijkbaar het aanwezige kutje met de beste prijs/kwaliteitverhouding (prijs in de zin van hoeveel moeite het gaat kosten jou in hun bed te lullen en kwaliteit als in hoe geefbaar je bent).
:') ...
Dit is niet serieus, toch?
pi_156079974
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee, klagen over het modewoordje feminisering omdat je dat een keer in de krant hebt gelezen maakt het waar, zeker? Het feit dat mensen een vagina of bepaalde chromosomen hebben, betekent niet automatisch dat ze daardoor een specifiek karakter hebben of bepaalde aangeboren eigenschappen. Schijnt voor veel mensen heel moeilijk te begrijpen te zijn.

Als alle vrouwen zonder dat daar een biologische verklaring voor is bepaalde dingen wel of niet doen, is de kans dus vrij groot dat dat aangeleerd is omdat andere mensen besloten hebben dat ze bepaalde dingen moeten doen of kunnen (of juist niet) enkel en alleen vanwege het feit dat ze een vagina hebben. In mijn ogen is dat dus onderdrukking (door mannen en daarna door vrouwen die dit hebben geïnternaliseerd). Vervolgens vinden mannen dat jarenlang prima, totdat ze er dus zelf last van krijgen, blijkbaar. Maar goed, als een vrouw iets vindt hoef je als man alleen maar te zeggen dat de vrouw gek is, of hysterisch, of dat het feminisme onzin is, en dan loop je gewoon weg alsof je de discussie hebt gewonnen. Pathetisch.
Ehm, dit hoort toch echt niet hier thuis maar whatever.

Je bent doorgeschoten, dat is zonde van je tijd.

En ondanks wat ik in notabene dit topic over mannen heb getikt, feminisme is niks anders dan een achterlijke discriminerende stroming voor dwazen die tijd teveel hebben, een bodemloze put, daar een eenzijdige kijk nooit problemen kan oplossen die van 2 kanten komen.
  maandag 14 september 2015 @ 15:38:48 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156080065
Deze discussie past inderdaad beter hier: R&P / Het feminisme topic #13
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156080157
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:19 schreef LadyOracle het volgende:
Vrouwen moeten brave trutjes zijn die doen wat mannen zeggen.
Kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die dit daadwerkelijk willen :')
pi_156080954
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef LadyOracle het volgende:
Het feit dat mensen (...) bepaalde chromosomen hebben, betekent niet automatisch dat ze daardoor (...) bepaalde aangeboren eigenschappen (hebben).
Oké.
pi_156081804
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 16:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Oké.
Ok, dat staat er inderdaad niet handig. Ik bedoel: dat iemand XX of XY heeft, betekent niet automatich dat hij/zij wel of niet van roze handtasjes houdt.

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ehm, dit hoort toch echt niet hier thuis maar whatever.

Je bent doorgeschoten, dat is zonde van je tijd.

En ondanks wat ik in notabene dit topic over mannen heb getikt, feminisme is niks anders dan een achterlijke discriminerende stroming voor dwazen die tijd teveel hebben, een bodemloze put, daar een eenzijdige kijk nooit problemen kan oplossen die van 2 kanten komen.
Sorry, ik vergeet altijd dat je over discriminatie altijd alleen in je anti-discriminatiehokje mag praten en verder niet, want anders hebben de mensen die ervan profiteren er natuurlijk te veel last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')