abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155980541
Ik, als vrouw, hoor vaak genoeg van mannen 'dat vrouwen een gebruiksaanwijzing' hebben. Ze bedoelen dan waarschijnlijk de bepaalde trekjes die vrouwen hebben, zoals te emotioneel/emotionele schade, wantrouwen, controle willen hebben, veeleisend zijn etc. Nu ga ik hier niet lopen ontkennen dat vrouwen (sommige wel, sommige niet) deze trekjes of karaktereigenschappen in meer of mindere mate hebben.
Maar ik zie/ken ook genoeg mannen met een 'gebruiksaanwijzing'. Dit is dan meestal niet in de trant van bovengenoemde dingen, maar het ligt meer in de eigenschap van mannen om dingen achter te houden, geen emoties te delen, egoïsme e.d. Verslavingen, liegen, geen gevoelens delen, achterdocht, extreme luiheid enzovoorts. Het zijn ook meestal de mannen die dit soort dingen achter de hakken hebben, met name liegen, verslavingen, extreme luiheid. Dit zal dan ook wel in hun karakter liggen, in hun manier van dingen aanpakken en hun 'lossere' houding.
Hoe denken jullie daarover? Ik stereotypeer niet graag en natuurlijk is dit wel een erg stereotiep beeld wat ik nu geef, maar wat ik even de wereld uit wilde helpen is dat er niet alleen vrouwen, maar ook genoeg mannen zijn met een gebruiksaanwijzing zijn. :(
pi_155980586
Ik ben dat allemaal niet dus PM me maar voor een date.
pi_155980664
Je leert er doorheen prikken. Maar het duurt even :')
pi_155980675
  donderdag 10 september 2015 @ 19:41:44 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_155980959
Gefeliciteerd TS, je bent er achter gekomen dat mensen verschillen en dat mannen en vrouwen over het algemeen anders zijn in hun doen en laten. ^O^

quote:
Ehh, juist. Erg relevant voor het topic man. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_155981003
Met dit soort teksten blijf je single.
Dit, dus.
pi_155981032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gefeliciteerd TS, je bent er achter gekomen dat mensen verschillen en dat mannen en vrouwen over het algemeen anders zijn in hun doen en laten. ^O^

[..]

Ehh, juist. Erg relevant voor het topic man. :')
Dat snap ik ook wel, maar hoe komt het dat die 'gebruiksaanwijzing' direct aan een vrouw gekleefd zit en dat met die leuke 'karaktertrekjes' van mannen zo losjes omgegaan word?
pi_155981042
ik denk dat je eenzaam bent, kat. ~:)
  donderdag 10 september 2015 @ 19:45:05 #9
358523 IkStampOpTacos
pi_155981081
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar hoe komt het dat die 'gebruiksaanwijzing' direct aan een vrouw gekleefd zit en dat met die leuke 'karaktertrekjes' van mannen zo losjes omgegaan word?
Omdat het bij mannen allemaal wel meevalt en vrouwen vaak echt onbegrijpelijk zijn.
-
pi_155981088
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef perro. het volgende:
ik denk dat je eenzaam bent, kat. ~:)
Wil je een sticker voor deze conclusie?
Ik voel mij fijn als ik zelfstandig en in m'n eentje ben, heb deze tekst dan ook niet geschreven om mannen te behagen.
pi_155981117
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat het bij mannen allemaal wel meevalt en vrouwen vaak echt onbegrijpelijk zijn.
Nee want veelvuldig liegen, verborgen verslavingen en extreme luiheid zijn slechts leuke karaktertrekjes die je tot een betere schoonzoon maken.
pi_155981133
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:31 schreef eenzame_kat het volgende:
Ik, als vrouw, hoor vaak genoeg van mannen 'dat vrouwen een gebruiksaanwijzing' hebben. Ze bedoelen dan waarschijnlijk de bepaalde trekjes die vrouwen hebben, zoals te emotioneel/emotionele schade, wantrouwen, controle willen hebben, veeleisend zijn etc. Nu ga ik hier niet lopen ontkennen dat vrouwen (sommige wel, sommige niet) deze trekjes of karaktereigenschappen in meer of mindere mate hebben.
Maar ik zie/ken ook genoeg mannen met een 'gebruiksaanwijzing'. Dit is dan meestal niet in de trant van bovengenoemde dingen, maar het ligt meer in de eigenschap van mannen om dingen achter te houden, geen emoties te delen, egoïsme e.d. Verslavingen, liegen, geen gevoelens delen, achterdocht, extreme luiheid enzovoorts. Het zijn ook meestal de mannen die dit soort dingen achter de hakken hebben, met name liegen, verslavingen, extreme luiheid. Dit zal dan ook wel in hun karakter liggen, in hun manier van dingen aanpakken en hun 'lossere' houding.
Hoe denken jullie daarover? Ik stereotypeer niet graag en natuurlijk is dit wel een erg stereotiep beeld wat ik nu geef, maar wat ik even de wereld uit wilde helpen is dat er niet alleen vrouwen, maar ook genoeg mannen zijn met een gebruiksaanwijzing zijn. :(
Volgens mij hebben mensen in het algemeen een gebruiksaanwijzing die afhangt van de persoon, daar is geslacht wel een onderdeel van ja. Even afgezien van de te generaliseren verschillen tussen mannen en vrouwen, vind ik bovenstaande echter niet zo herkenbaar en te kort door de bocht. Vaak genoeg ook bij het andere geslacht waar genomen, dus ik ga een wilde gok doen dat je niet zoveel mazzel hebt gehad met je mannen..
  donderdag 10 september 2015 @ 19:47:33 #13
358523 IkStampOpTacos
pi_155981175
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:46 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Nee want veelvuldig liegen, verborgen verslavingen en extreme luiheid zijn slechts leuke karaktertrekjes die je tot een betere schoonzoon maken.
Misschien moet je eens normale mensen ontmoeten in plaats van dat laagopgeleide mbo-tuig zonder sociale vaardigheden.
-
pi_155981280
Ik heb een flinke gebruiksaanwijzing inderdaad. Ik kan het niet ontkennen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155981380
Oh ja, leeftijd lijkt ook wel een bepalende factor, hoe ouder je wordt hoe beter je weet wat je wel of niet wil en hoe minder makkelijk je nog verandert. Al doet de jeugd van tegenwoordig ook aan zo een hippe trend dat iedereen en zijn moeder zo een hard knock life heeft gehad en ze daarom zus of zo doen..
pi_155981394
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Wil je een sticker voor deze conclusie?
Ik voel mij fijn als ik zelfstandig en in m'n eentje ben, heb deze tekst dan ook niet geschreven om mannen te behagen.
ik zag je naam, vandaar. maar ik heb graag die sticker! ~:)

ontopic dan maar:
je generaliseert vooral. wellicht dat dat komt door je omgeving, ondanks dat je graag in je eentje bent. dus misschien eens kritisch naar je omgeving kijken, en naar jezelf? dergelijke conclusies kun je niet zomaar trekken natuurlijk, doe je mensen meestal tekort mee.
pi_155981408
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een flinke
ik ook.
pi_155981410
Ik schijn ook wel een gebruiksaanwijzing te hebben, maar liegen, bedriegen, lui zijn en dingen achter houden doe ik niet hoor. De mannen die jij bedoelt zijn zo te horen gewoon simpele assholes, heeft niks met gebruiksaanwijzingen te maken.
pi_155981457
Wat een zaaddodende OP
pi_155982330
Documentaire over Amy Whinehouse gezien toevallig?

Sommige mensen zijn zo impulsief dat ze hun eigen grenzen niet kennen of zich niet laten tegenhouden. Kunnen mannen en vrouwen zijn. Lastig om er mee om te gaan ("gebruiksaanwijzing"), maar focking iémand had toch iéts kunnen doen? Dat is het gevoel dat je overhoudt na het bekijken er van. Dus, het antwoord op de OP is: ja. Vervelend maar daar kun je alleen doen als je de gebruiksaanwijzing ook volgt...
pi_155982915
quote:
Totaal niet op z'n plek hier in mijn ogen, maar hilarisch desalniettemin. :D

quote:
Ja, mannen zijn ook mensen, net als voruwen. We hebben allemaal een gebruiksaanwijzing. Alleen zijn sommigen een open boek, en anderen geschreven in spijkerschrift.
  donderdag 10 september 2015 @ 21:16:14 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155983944
Als je mij geen hoofdpijn bezorgt, ben je al een heel eind. En ik denk dat meer mannen zo zijn.
pi_155984030
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Als je mij geen hoofdpijn bezorgt, ben je al een heel eind. En ik denk dat meer mannen zo zijn.
Zo zijn vrouwen niet inderdaad nee.. Oh wacht >:)
pi_155984036
Hihi. No homo. :{w
  donderdag 10 september 2015 @ 21:24:09 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155984190
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zo zijn vrouwen niet inderdaad nee.. Oh wacht >:)
;(
pi_155985054
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Hihi. No homo. :{w
Alleen verkapte homo's zeggen dat.

Heb ik in een gebruiksaanwijzing gelezen, dus het is waar.
  donderdag 10 september 2015 @ 21:52:37 #27
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_155985272
Ik ben niet verslaafd aan lui zijn, ik zou hier ook niet over liegen.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_155987840
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik denk alleen geen hoofdpijn bezorgen en wat te weinig kritsche houding is als het om daten gaat. Je moet juist een gemeenschappelijk doel of interesse hebben of zien te krijgen. En als iemand een heel lastige "gebruiksaanwijzing" heeft. Als je die gewoon volgt is er ook niets aan de hand. Een wasmachine met een ingewikkelde gebruiksaanwijzing wast wellicht het meest schoon.
pi_155991522
Ieder persoon heeft een gebruiksaanwijzing, maar als je goed bij elkaar past dan heb je die niet nodig.
pi_155991538
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Dat ervaar ik zelf helemaal niet zo. Genoeg mannen die ook hun nukken hebben. Wellicht dat het dan anders wordt genoemd, maar het komt op hetzelfde neer.
  vrijdag 11 september 2015 @ 08:50:18 #31
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_155991766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 08:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ervaar ik zelf helemaal niet zo. Genoeg mannen die ook hun nukken hebben. Wellicht dat het dan anders wordt genoemd, maar het komt op hetzelfde neer.
Mannen hebben nukken naargelang de situatie. Over vrouwen zijn bibliotheken vol geschreven en nog snappen we daar de ballen van.

Iets in de trant van ''Mannen komen van Mars en vrouwen uit The Twilight Zone''.
pi_155993084
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 08:50 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Mannen hebben nukken naargelang de situatie.
Dan zijn het ook niet echt nukken, als de situatie zorgt dat mannen moeilijk gaan doen. Ik ken in ieder geval weinig mannen die geen nukken hebben.

quote:
Over vrouwen zijn bibliotheken vol geschreven en nog snappen we daar de ballen van.
Als je vrouwen probeert te begrijpen middels boeken ga je er überhaupt niet komen.
  vrijdag 11 september 2015 @ 10:22:50 #33
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155993265
dat zijn meestal kinders die nooit zijn opgegroeid
pi_155993438
Wat bedoel je nou met gebruiksaanwijzing? Dat je een soort uitleg krijgt van hoe je met iemand om moet gaan?
pi_155993673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Misschien moet je eens normale mensen ontmoeten in plaats van dat laagopgeleide mbo-tuig zonder sociale vaardigheden.
Dit.
  vrijdag 11 september 2015 @ 10:46:58 #36
416020 K44S
The bearded man
pi_155993740
Jullie vrouwen houden het lastig .

The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 september 2015 @ 10:48:33 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155993763
"Eenzame_kat"

Zegt toch wel weer genoeg.
pi_155993944
Misschien denk je aan de verkeerde mannen, die inderdaad niet bij de betreffende vrouw zou passen?

Een fervent roker en een niet-roker gaan meestal niet samen. Een bepaalde mentaliteit die hen nooit samen kan brengen. ;)
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_155994104
Ik ben hartstikke lui :@ Nu heb je me verdrietig gemaakt, TS.
pi_155994121
Maar vrouwen zijn super complex hoor. Hihi. :@
pi_155995390
Hoe oud ben je, TS?
  vrijdag 11 september 2015 @ 13:11:28 #42
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155996544
<weg>

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 12-09-2015 08:50:00 ]
  vrijdag 11 september 2015 @ 19:58:30 #43
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_156006979
quote:
Maar ik zie/ken ook genoeg mannen met een 'gebruiksaanwijzing'. Dit is dan meestal niet in de trant van bovengenoemde dingen, maar het ligt meer in de eigenschap van mannen om dingen achter te houden, geen emoties te delen, egoïsme e.d. Verslavingen, liegen, geen gevoelens delen, achterdocht, extreme luiheid enzovoorts. Het zijn ook meestal de mannen die dit soort dingen achter de hakken hebben, met name liegen, verslavingen, extreme luiheid.
Dit doet me een beetje denken aan de kat Garfield extreem lui, verslaafd aan lasagne deelt met niemand zijn gevoelens, weet de boel goed te bespelen of naar zijn voordeel te draaien, en is vrij egoïstisch aangelegd.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_156011901
quote:
Oké, misschien dat ik raar ben maar ik zie hier het probleem niet zo? En vaak zie ik deze dingen toch anders (liever overemotioneel alles tonen dan niks laten zien en na een tijdje vanuit het niets met iets mindblowingly onverwachts komen).
quote:
Je bent vergeten dat als je met een man praat, het altijd gaat over 3 dingen: Voetbal, bier en tieten (en soms auto's). That's it! Meer zit er gewoon niet in die kop van de gemiddelde man!
Probeer je over iets anders te praten, dan kunnen er 2 dingen gebeuren:
1) of het boeit ze niet en binnen 3 minuten gaat het weer over 1 van die 3 onderwerpen
2) of ze geven jou de indruk wel interesse te hebben en met je mee te praten, maar in >90% van deze gevallen zijn ze op dat moment gewoon geil en ben je blijkbaar het aanwezige kutje met de beste prijs/kwaliteitverhouding (prijs in de zin van hoeveel moeite het gaat kosten jou in hun bed te lullen en kwaliteit als in hoe geefbaar je bent).

En wat de eigenschappen van vrouwen in je OP betreft (en dan doel ik op dit rijtje: emotionele schade, wantrouwen, controle willen hebben, veeleisend zijn etc), vind je het gek met zulke mannen dat je emotionele schade oploopt, dat je wantrouwend bent, dat je liever zelf de controle houdt en dat je eisen wilt stellen?
Dat is toch helemaal niet zo raar als je je bedenkt wat de gemiddelde man voorstelt?

Bij de meeste mannen kun je maar beter niet proberen de handleiding te lezen, die mannen hoor je eigenlijk gewoon RMA terug te sturen, terug naar de fabriek, zoals je met alle defecte spullen doet.

Succes TS, beter koop je gewoon een goeie vibo, voor een vrouw levert dat denk ik nog de beste prijs/kwaliteitverhouding op :P

Als er een god bestaat, dan was zijn grootste grap om mij als man geboren te laten worden zodat ik als insider heb mogen meemaken hoe de rest van de mannen is :')
Ik heb serieus weinig op met de gemiddelde man, je klacht is terecht ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 september 2015 @ 22:28:58 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156012134
the nothing box
pi_156012263
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
the nothing box
omg dit levert echt vet grappige resultaten op _O- :P
pi_156014775
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[.
[..]

Je bent vergeten dat als je met een man praat, het altijd gaat over 3 dingen: Voetbal, bier en tieten (en soms auto's). That's it! Meer zit er gewoon niet in die kop van de gemiddelde man!
Probeer je over iets anders te praten, dan kunnen er 2 dingen gebeuren:
1) of het boeit ze niet en binnen 3 minuten gaat het weer over 1 van die 3 onderwerpen
2) of ze geven jou de indruk wel interesse te hebben en met je mee te praten, maar in >90% van deze gevallen zijn ze op dat moment gewoon geil en ben je blijkbaar het aanwezige kutje met de beste prijs/kwaliteitverhouding (prijs in de zin van hoeveel moeite het gaat kosten jou in hun bed te lullen en kwaliteit als in hoe geefbaar je bent).

Er zijn ook wel intelligente mannen die heus over andere dingen willen praten hoor. :')

Mij kan voetbal me echt niet interesseren, en auto's al helemaal niet. :P
(Tieten wel tho :D )
pi_156015082
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Er zijn ook wel intelligente mannen die heus over andere dingen willen praten hoor. :')

Mij kan voetbal me echt niet interesseren, en auto's al helemaal niet. :P
(Tieten wel tho :D )
Die zijn er idd, ik had het dan ook over "de gemiddelde man" :P
En dat een man intelligent is, is nog geen garantie voor intelligent gedrag :P
  zaterdag 12 september 2015 @ 00:09:16 #49
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_156015363
Met een handleiding bedoelen ze vaak ook meer het volgende:
Man: Kan ik vanavond met mijn oude maten op stap? Heb ze al lang niet meer gezien?
Vrouw: Nou vooruit dan..
Man: Oke, houdoe!

Dag later:
Vrouw: *(&*#^#&*$^@&*#$%&@$%, je had toch zelf moeten inzien dat.... (whatever de flutreden was), dat ze klein beetje krampjes had ofzo....

Oftewel, het één zeggen en het andere bedoelen en dat wij het zelf maar moeten uitvogelen.
Nog erger, van die vrouwen die een pauze in hun relatie willen lassen (of afbreken) om te kijken of hun man nog voor ze vecht ;(

Heel autistisch gezegd:
Als wij het antwoord op 1+1 vragen, verwachten we eigenlijk altijd gewoon het antwoord: 2, hetzelfde resultaat...
Maar voor ons lijken vrouwen daar nogal van af te wijken. Wat in de situatie de ene uitkomst opleverde, levert de volgende keer een volledig ander uitkomst op...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_156016071
Mannen en gevoelens? -> handleiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')