SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mooie TT.Ik dacht dat iedereen telkens liep te mauwen dat ze geen vaste OP wilden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis ook nooit goed.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dank voor het aanbod, maar nee, het is bepaald niet mijn favo taart.quote:
Ik hoop dat het marsepein is en niet van die andere plastic meuk.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod, maar nee, het is bepaald niet mijn favo taart.
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je laat je alleen maar zien als je kunt zeiken en stoken
Ik heb liever:quote:Op donderdag 10 september 2015 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het marsepein is en niet van die andere plastic meuk.
Mokka?! Ik lust alle taart, behalve mokkaquote:Op donderdag 10 september 2015 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb liever:
[ afbeelding ]
Christoffeltaart, chocolade. Jammie.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mokka?! Ik lust alle taart, behalve mokka
Chocoladetaart ben ik niet dol op, hazelnoot welquote:Op donderdag 10 september 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Christoffeltaart, chocolade. Jammie.
Heel gek, ik kreeg meestal gewoon een schop onder mijn kont.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg vroeger altijd de chocoladeglazuur taart (gewone cake, met chocolaagje)
maar natuurlijk, sukkel!quote:Op donderdag 10 september 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je laat je alleen maar zien als je kunt zeiken en stoken
Ook op je verjaardag?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel gek, ik kreeg meestal gewoon een schop onder mijn kont.
Dat zei je er niet bij.quote:
Ik wel natuurlijk en mn moeder was een dag later jarig, dus lekker gebak kwam altijd wel op ....quote:Op donderdag 10 september 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij.
Maar goed, ik was nu eenmaal geen lieverdje.
Ben midden in de winter jarig, daar word je ook al niet echt vrolijk van.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijk en mn moeder was een dag later jarig, dus lekker gebak kwam altijd wel op ....
Hier een week na pakjes avond en dan nog hopen op een leuk kadootje ....quote:Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben midden in de winter jarig, daar word je ook al niet echt vrolijk van.
Bent u jarig?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, maar ik trakteer op ouwe taart
Ik voel me verplicht om dagelijks je geheugen te testen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
En de vliegende ouwe taart![]()
Die bedoelde je natuurlijk.
Maar de typefouten vallen best mee de laatste dagen, toch?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me verplicht om dagelijks je geheugen te testen.
Inschrijving voor jou richting MAX is onderweg...
Ik lees niet alles, dus ik neem het zekere voor het onzekere...quote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de typefouten vallen best mee de laatste dagen, toch?
Moet ik dan ook gaan gymnastieken met Olga?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees niet alles, dus ik neem het zekere voor het onzekere...
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik dan ook gaan gymnastieken met Olga?
Of juist nietquote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even tot volgende week dan...
Wil je een stukje?quote:
Ik ga wel achteraan staan dan hoorquote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik programmeer nu vast die programma's in om op te nemen...
Ik heb zoom functie op de TV.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga wel achteraan staan dan hoor
In dat geval kan ik net zo goed in mijn dirndl op het podium naast Olga gaan staanquote:Op donderdag 10 september 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zoom functie op de TV.
No change to run or hide...
Olga Lawina muziekje erbij en het beeld is compleet...quote:Op donderdag 10 september 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat geval kan ik net zo goed in mijn dirndl op het podium naast Olga gaan staan
Dan moet ik natuurlijk ook een riedeltje jodelenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Olga Lawina muziekje erbij en het beeld is compleet...
Top TV!quote:Op donderdag 10 september 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik natuurlijk ook een riedeltje jodelen
nah flauw, maar ja...quote:
Die had er toen geen problemen mee, die had de tijd van zijn leven... maar achteraf...quote:
Daar kan je dan ook weer een leuke mix van makenquote:
Of een intro jingle...quote:Op donderdag 10 september 2015 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan je dan ook weer een leuke mix van maken
Ik ga na mijn verjaardag glutenvrij proberen te eten, kijken of het verschil maakt,quote:Op donderdag 10 september 2015 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb liever:
[ afbeelding ]
Wat is de reden dat je glutenvrij wilt gaan proberen?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga na mijn verjaardag glutenvrij proberen te eten, kijken of het verschil maakt,
ik hoor Soury nu al zeiken
jeweetwel toch.....?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je glutenvrij wilt gaan proberen?
Waarom zou je dat doen? Of is het op advies van een arts?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga na mijn verjaardag glutenvrij proberen te eten, kijken of het verschil maakt,
ik hoor Soury nu al zeiken
vond je moeder het gezichtsverlies dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
Die had er toen geen problemen mee, die had de tijd van zijn leven... maar achteraf...
hij kan niet goed spellen en schrijft nog steeds in hanenpoten als een 8 jarige kind
en hij heeft héél lang zijn brieven, door zijn ex, zijn vriendin en later door ons laten schrijven,
maar nu doet hij het gewoon zelf en ook beter
Jeetje, moet ik alles nog uitleggen? Nah, hou het maar op ''klachten'' danquote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Of is het op advies van een arts?
ja, ook... en ze dacht dat mijn broertje gepest zou worden, maar dat is niet gebeurd, wantquote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
vond je moeder het gezichtsverlies dan?
Vanwege je gezondheid dan, denk ik. Is er een connectie tussen je klachten en gluten?quote:
Ja en misschien... dat wil ik dus uit gaan zoekenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanwege je gezondheid dan, denk ik. Is er een connectie tussen je klachten en gluten?
Het lijkt me zo'n klus, ik heb er een tijdje geleden ook aan zitten denken, maar zie het vooralsnog niet zittenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja en misschien... dat wil ik dus uit gaan zoeken![]()
maar goed, het valt wel mee, je mag een heleboel wél eten hoor![]()
maar niet zomaar taart of koekjes tenzij glutenvrij... en spaghetti enzo heb je allemaal
glutenvrij, dus kan ik gewoon blijven eten, brood is wel klote....
Ik hoef er het fijne ook niet van te weten, ik zou dat toch eens navragen en niet zomaar op wat je op google vindt afgaan. Maar, laat maar, ik bemoei me er niet mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje, moet ik alles nog uitleggen? Nah, hou het maar op ''klachten'' dan![]()
en nee eigen initatief, ik googel weleens
valt best mee....quote:Op donderdag 10 september 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n klus, ik heb er een tijdje geleden ook aan zitten denken, maar zie het vooralsnog niet zitten
Ik ga er niet aan beginnenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
Kiek maar... valt best mee...
Van nature glutenvrij
Een groot aantal producten is van nature glutenvrij. Veel voorkomende producten zijn: rijst (ook zilvervliesrijst), aardappelen (ook aardappelzetmeel), groenten en fruit, noten en zaden, peulvruchten, vis, vlees en gevogelte (alleen ongemarineerd en ongepaneerd), eieren, melk (ook Nederlandse kazen en de meeste yoghurtsoorten), boter en olie.
Gewassen die goed bruikbaar zijn in een glutenvrij dieet zijn amaranth, boekweit, cassave, gierst, haver, maïs (ook maïzena en polenta), quinoa, sorghum, teff, tapioca/maniok. Ook (gemodificeerd) zetmeel van deze gewassen is glutenvrij. Een risico bij deze producten is dat ze op het land, bij transport, opslag of in de molen, in aanraking komen met gluten. Vooral in haver en boekweit zitten vaak ook sporen van gluten. Gebruik daarom bij voorkeur producten met op het etiket de claim 'glutenvrij' en/of het glutenvrij symbool (doorgestreepte aar).
Geen ingrediënten met gluten
Veel ‘samengestelde’ producten bevatten gluten. Vele ook niet. U kunt dit zien op het etiket van het product. Een fabrikant is verplicht om alle ingrediënten, dus ook glutenbevattende ingrediënten, te vermelden op de verpakking.
Dank jequote:Op donderdag 10 september 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan beginnenMaar succes als je het gaat proberen.
Nee hoor is niet in overleg, artsen weten niet zo veel van voeding of bemoeien zich daar niet mee..quote:Op donderdag 10 september 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
Is het in overleg Fann of gewoon omdat je toch al overal rekening mee moet houden met je vegetarisch eten..
quote:onderzoekers suggereren dat alle mensen met een auto-immuunziekte gescreend moeten worden op gluten intolerantie, en vice versa. Steeds meer mensen lijken gluten intolerant te worden zonder meteen coeliakie te hoeven hebben.
quote:Dit betekent dat als een van je organen daarvoor gevoelig is, en je eet voedsel dat gluten bevat, dat het immuunsysteem een van deze organen zal aanvallen. Het ligt er dan maar net aan welk orgaan bij jou zwak is. Bij de een zal de schildklier aangevallen worden, bij de ander de alvleesklier bij weer een ander de hersenen, het is een loterij.
Ok het is natuurlijk het proberen waard.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor is niet in overleg, artsen weten niet zo veel van voeding of bemoeien zich daar niet mee..
ik heb aardig wat zitten googelen over gluten en het verband met auto-immuunziekte's.
[..]
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok het is natuurlijk het proberen waard.
Ná mijn verjaardag, maar stiekem ben ik al een béétje begonnenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je al begonnen of ga je eerst je huidige voorraad op eten...
Okquote:Op donderdag 10 september 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ná mijn verjaardag, maar stiekem ben ik al een béétje begonnen
eh... welke lijst?quote:Op donderdag 10 september 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok
Morgen krijg ik de lijst. Alleen weet ik weer niet hoe laat ze komen..
ah...quote:Op donderdag 10 september 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die om dat ding aan de muur heen moest
Of boodschappenlijst...quote:Op donderdag 10 september 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...ik dacht dat je het over mensen had
Daar sta ik niet op , das een ding dat zeker is, want ik weet niet eens wanneer ik zou moeten komenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
Ik heb een lijst van 16 mensen namelijkdus dat heb ik dan in mijn kop
alleen broers en zussen Chuf, en ik lieg het zijn er 15 want mijn zus uit Spanje is er natuurlijk niet...quote:Op donderdag 10 september 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar sta ik niet op , das een ding dat zeker is, want ik weet niet eens wanneer ik zou moeten komen
Is goed Fannquote:Op donderdag 10 september 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen broers en zussen Chuf, en ik lieg het zijn er 15 want mijn zus uit Spanje is er natuurlijk niet...
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed FannIk had er ook niet op gerekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt wel goed Chuf... klapstoeltjes enzo, kussen op de grond als het moetquote:
Ik vroeg het me gewoon af.. Ik zou hier tot iets van 30 plekken komen of zo ...quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
komt wel goed Chuf... klapstoeltjes enzo, kussen op de grond als het moet![]()
niet te moeilijk doen, tis geen theekransje
Nee zo'n grote huiskamer heb ik nu ook weer niet, sorry dat ik zo traag reageer maarquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af.. Ik zou hier tot iets van 30 plekken komen of zo ...
Ik denk dat de rest gewoon naar Mo op R49 zit te luisterenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee zo'n grote huiskamer heb ik nu ook weer niet, sorry dat ik zo traag reageer maar
ik was aan het eten en ik geloof dat ik iedereen heb weggejaagd met mijn glutenvrij dieet![]()
maar k heb glutenvrije spaghetti op en een wit wijntje i.p.v. radler dus zo eng
is het niet![]()
[ afbeelding ]
of al slaaptquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest gewoon naar Mo op R49 zit te luisteren
tomaten en groenten dus jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
Was dat spaghetti sausje ook glutenvrij?
Laters Chuf...quote:
Zaps ze Fannquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
tomaten en groenten dus ja
[..]
Laters Chuf...
Kwam de ijst gebroken aan? Foto's maken, ook van de verpakking als daar iets aan te zien is..quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kut is het idd... Ik heb nog niets gehoord over wat nu....
quote:
Het is meer zo'n soort dag als ik Chufi hoor...quote:
Ja komt goedquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Kwam de ijst gebroken aan? Foto's maken, ook van de verpakking als daar iets aan te zien is..
en mailen
Ja, da's waarquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe het regelmatig, ik moet het anders toch zelf weer schoonmaken
Ik heb niemand om tegen te gaan zeiken dus probeer ik het maar te voorkomenquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's waarmaar als ie een troep maakt ga ik ook lopen zeiken hoor
![]()
dat ie het dan zélf maar moet opruimen
quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren de metro in Rotterdam ook al.
Niks van gemerktquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren de metro in Rotterdam ook al.
Ja dat kun je wel zeggen iddquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks van gemerktWat een fucking mazzel met een weekje weg in Nederland.
De wereld is vertiefdquote:
Jij hebt echt heel veel geluk gehad met het weer deze weekquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
alweer terug?quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt echt heel veel geluk gehad met het weer deze week
Te snel he?quote:
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook het zonnetje in huis
Echt wat een mazzel, heerlijk gehad.
Roadkillquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe ook eens een plaatje van mijn avondeten: gevulde tortilla's uit de oven![]()
[ afbeelding ]
Heel gezond hoor, kipfilet met vooral heel veel groentenquote:
De achteraf (bak) foto's zijn vast beter. Ik moet even afkicken van een vloeibaar diner op terrasquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel gezond hoor, kipfilet met vooral heel veel groenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
De achteraf (bak) foto's zijn vast beter. Ik moet even afkicken van een vloeibaar diner op terras
Rechts is achterafbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vloeibaar diner op een terras is heel gezond, vitamine D enzo
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ohhhwwquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rechts is achterafbak![]()
Vloeibaar diner op een terras is heel gezond, vitamine D enzo
hoe krijg jij je foto's zo mooi?quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe ook eens een plaatje van mijn avondeten: gevulde tortilla's uit de oven![]()
[ afbeelding ]
Een goede camera?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe krijg jij je foto's zo mooi?
Met Paint?
Burrito jummiequote:Op vrijdag 11 september 2015 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan valt mijn modem er even uitquote:
dat kanquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dan valt mijn modem er even uit
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het nou een tortilla of een burrito, of is dat hetzelfde?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Tacoquote:
ja maar... ja maar zei zij tortillaquote:
Ik weet niet wat het verschil is, daarom vraag ik hetquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij draait google om jouquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar... ja maar zei zij tortilla
[..]
Ik weet niet wat het verschil is, daarom vraag ik het
Ik heb een app op mijn telefoon, daarmee kan je verschillende foto's samenvoegen tot één. Photo Grid, heel simpel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe krijg jij je foto's zo mooi?
Met Paint?
ah.... da's te ingewikkeldquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een app op mijn telefoon, daarmee kan je verschillende foto's samenvoegen tot één. Photo Grid, heel simpel.
Als je een tortilla vult wordt het een burritoquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het nou een tortilla of een burrito, of is dat hetzelfde?
of een wrap...quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een tortilla vult wordt het een burrito
Tortillas in Spanje zien er weer anders uitquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
ah....
http://www.troskompas.nl/(...)ritos/305/browse/13/
Het is supersimpel, zelfs blonde digibeten kunnen datquote:
In Spanje is tortilla een soort van dikke taart, toch?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tortillas in Spanje zien er weer anders uit
Rotiquote:
Mexicaanse Taco zijn weer zacht...quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is weer iets anders, een taco is zo'n harde schelp.
[ afbeelding ]
stond in die linkquote:De Mexicaanse taco´s zijn gewoon zachte tortilla´s, maïstortilla´s in dit geval.
Die eten ze in Mexicoquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is weer iets anders, een taco is zo'n harde schelp.
[ afbeelding ]
Tapasquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tortillaquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Spanje is tortilla een soort van dikke taart, toch?
Inderdaad, in Mexico heb ik zachte taco's gegetenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Mexicaanse Taco zijn weer zacht...
[..]
stond in die link
In Griekenland heten het Pitabroodjes, dat zijn andere pitabroodjes als in Nederlandquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag gewoon gluten.quote:
Fijn zoquote:
Volgens mij is een Spaanse tortilla meestal gemaakt van o.a. aardappel, maar dat chufi beter weten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
In Griekenland heten het Pitabroodjes, dat zijn andere pitabroodjes als in Nederland![]()
[ afbeelding ]
Je hebt ze ook glutenvrij, maar ik heb vandaag brood geprobeerd en dat was niet te vretenquote:
Ja van ei, meestal aardappels en ui.. Maar andere variatie zijn mogelijk.. Maar ook heel simpel zonder iets dus alleen ei..quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Spanje is tortilla een soort van dikke taart, toch?
Jij had toch uitgebreid 'gedineerd' op het terrasquote:
Ga op water en verder niks. Dat helpt vastquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt ze ook glutenvrij, maar ik heb vandaag brood geprobeerd en dat was niet te vreten![]()
Ik kreeg het weg door de omelet kaas/tomaat maar anders![]()
ik hoop maar dat het de moeite waar is, ik probeer het toch effe...
Gister, vandaag weer in de auto he?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had toch uitgebreid 'gedineerd' op het terras
kan ook nogquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga op water en verder niks. Dat helpt vast
Ik heb weleens Spaanse tortilla gemaakt, inderdaad met aardappel en ei. De mijne had ik met tomaten, vis en garnalen gemaakt. Was lekker, binnenkort maar weer eens maken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van ei, meestal aardappels en ui.. Maar andere variatie zijn mogelijk.. Maar ook heel simpel zonder iets dus alleen ei..
[ afbeelding ]
Verstandig, moet je maandag weer aan de slag?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister, vandaag weer in de auto he?
Nee die heb ik nog even vrij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig, moet je maandag weer aan de slag?
Koekebakkerquote:
Ik zoek zo'n pizza oventje voor op tafelquote:
Toch niet waar je van die mini pizzaatjes in kan bakken?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n pizza oventje voor op tafel
Die zag ik hier laatst nog in de aanbiedingquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n pizza oventje voor op tafel
Lekker, ik zie allemaal lekkere Spaanse tortilla gerechten langs komen op Googlequote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik hier laatst nog in de aanbieding
nee nee .quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet waar je van die mini pizzaatjes in kan bakken?
Doos! Die heb ik laatst hier gepost, omdat ik hem op marktplaats te koop had gezetquote:
Hoeveel heb je ervoor gevangen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doos! Die heb ik laatst hier gepost, omdat ik hem op marktplaats te koop had gezet
Ik heb je toen uitgelachen toen het in je kerstpakket zatquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doos! Die heb ik laatst hier gepost, omdat ik hem op marktplaats te koop had gezet
Voor ¤32 verkocht aan just me, maar niet onze just me.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor ¤32 verkocht aan just me, maar niet onze just me.
2 x gebruikt, dat is leuk voor de kinderen, maar daar heb je alles mee gezegdquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb je toen uitgelachen toen het in je kerstpakket zatIk vind het knap dat je het nog van de hand heb gedaan
Weg is wegquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 x gebruikt, dat is leuk voor de kinderen, maar daar heb je alles mee gezegd
Ik geloof er niks van, Just me schaamt zich kapotquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor ¤32 verkocht aan just me, maar niet onze just me.
50 euro is voor een 4-persoons, de mijne was een 6-persoons, die kosten nieuw 69 euro en ze kwamen hem ophalenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]en dan nog verzendkosten, had ze hem beter nieuw kunnen kopen
We hebben flink de zolder opgeruimd vanwege de vakantie en voor zo'n 400 euro verkochtquote:
Ophalen !!! Die ligt na kerst door je raam. Ik zou het niet durven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
50 euro is voor een 4-persoons, de mijne was een 6-persoons, die kosten nieuw 69 euro en ze kwamen hem ophalen
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ophalen !!! Die ligt na kerst door je raam. Ik zou het niet durven.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, Just me schaamt zich kapot
Na de kerst woon ik hier niet meerquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ophalen !!! Die ligt na kerst door je raam. Ik zou het niet durven.
Ik heb haar al een tijdje niet gezien? Pizza oven gate in aanmaakquote:
Maar je heb wél hetzelfde email adres denk ik, dus die gaat je stalkenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na de kerst woon ik hier niet meer
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb haar al een tijdje niet gezien? Pizza oven gate in aanmaak
Just me in under coverquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na de kerst woon ik hier niet meer
Dat emailadres gebruik ik alleen voor meuk, reclame enzo en een vinkje bij ongewenst is zo gezetquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je heb wél hetzelfde email adres denk ik, dus die gaat je stalken
It's amazing!quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
http://www.cookandco.nl/f(...)r=7171-7350034651871
dat filmpje....![]()
familie Blueband
Volgens mij kun je er ook pizza's in roken....quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
http://www.cookandco.nl/f(...)r=7171-7350034651871
dat filmpje....![]()
familie Blueband
maar dan wel buitenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er ook pizza's in roken....
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er ook pizza's in roken....
Ik vond dat er wel een vette lucht bleef hangen, niet zo erg als met gourmetten, maar toch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:36 schreef Soury het volgende:
Ik zou alleen de volgende keer er een kopen met een pizzasteen.
Je maakt je eigen creatie pizza, en snel klaar zo,n 8 min. onder tussen lekker kletsen. Leuk voor onze pizzapuber!
Pas toen er wat kaas van een pizza op de plaat was gekomen begon het geheel wat te roken. Maar toen de kaas eraf was gehaald was dat ook weer verholpen. Je hebt dus niet nog een week die gourmetlucht in huis hangen.
Gerookte pizzaquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dan wel buitenlijkt me niet eens zó slecht dan eigenlijk
maar niet zoals op dat filmpje
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is alweer foetsiemaar soms vergeet je dat er 118 lurkers zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]Die pleuris kut pizza kut oven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Wel snel voor de kerst uit de voeten maken.quote:
Hoi.quote:
Daar kan ik zo snel nog geen uitspraak over doen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
en? hoe bevalt het om nu ineens te posten?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel snel voor de kerst uit de voeten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
da's waar... gewoon effe blijven hangen, dan weet je het snel genoegquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Daar kan ik zo snel nog geen uitspraak over doen.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]Fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Zeker fijn, heb er zin an, maar wat een klus om huis te kopen en verkopen, zoveel papierwerk en geregel voordat het voor elkaar is.quote:
Ik weet niet hoe lang je er mee bezig was. Maar ging best vlot naar mijn gevoelquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker fijn, heb er zin an, maar wat een klus om huis te kopen en verkopen, zoveel papierwerk en geregel voordat het voor elkaar is.
De verkoop ging vlot en de koop ook, maar dan komt er nog van alles om te regelen, maar het is voor een goede zaakquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je er mee bezig was. Maar ging best vlot naar mijn gevoel
Ja dat dus, Fijn dat het voorspoedig gaat. Soms staat je huis één of twee jaar in de verkoopquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De verkoop ging vlot en de koop ook, maar dan komt er nog van alles om te regelen, maar het is voor een goede zaak
dat is zijn instinct... anders moet je een wandelende tak nemen, die doen dat nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdamme, komt mijn kat net binnen van zijn avondwandeling...... met een muis in zijn bek
Mag ik hem lenen, Ik heb levende muizen zo nu en danquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdamme, komt mijn kat net binnen van zijn avondwandeling...... met een muis in zijn bek
Nog steeds ?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik hem lenen, Ik heb levende muizen zo nu en dan
Ja, het is echt supersnel gegaan, er waren zoveel liefhebbers voor.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus, Fijn dat het voorspoedig gaat. Soms staat je huis één of twee jaar in de verkoop
Is een cadeautje, een blijk van waardering. Ik kreeg laatst een duif van mijn kater.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Uh ja, hoezo nog steeds? Ik blijf ze vermoorden en ze blijven komenquote:
Nou een kippetje zo nu en dan zou wel leuk zijn. Of een hertquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is een cadeautje, een blijk van waardering. Ik kreeg laatst een duif van mijn kater.
Dat is nog eens een vangstquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is een cadeautje, een blijk van waardering. Ik kreeg laatst een duif van mijn kater.
Of een schaapquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een kippetje zo nu en dan zou wel leuk zijn. Of een hert
Een tijd terug hadden we het er ook over en had ik je nog een link gegeven van de gemeentelijke ondierbestrijding.....quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ja, hoezo nog steeds? Ik blijf ze vermoorden en ze blijven komen
Ik ga een katten uitleen service beginnen. Gat in de marktquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Instinct of niet, ik vind het goor als er ineens een dooie muis in de gang ligt.
Je mag hem wel even lenen Soury, maar ik wil hem wel terug.
Ik moet wat doen aan mijn kattenluik. Daardoor komen ze binnen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Een tijd terug hadden we het er ook over en had ik je nog een link gegeven van de gemeentelijke ondierbestrijding.....
Gewoon 220 op zettenquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet wat doen aan mijn kattenluik. Daardoor komen ze binnen.
Of neem een kat die wel muizen vangt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet wat doen aan mijn kattenluik. Daardoor komen ze binnen.
Doe er meteen een hondenuitlaatservice bij, vind ik wel echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga een katten uitleen service beginnen. Gat in de marktOh dat idéé heb ik vaker gehad.
Ja, nee die gaat dicht voor de winter. Is al geregeld.quote:
Die verantwoording zou ik niet durven nemen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe er meteen een hondenuitlaatservice bij, vind ik wel echt iets voor jou.
Of kattenluik met chip...quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, nee die gaat dicht voor de winter. Is al geregeld.
Niet?! Aan de lijn totdat je ze beter kent of alleen maar het katten uitzendbureau.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die verantwoording zou ik niet durven nemen.
Die had ik voor mijn vorige kat.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Of kattenluik met chip...
http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattennet_kattenluik/kattenluik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |