quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:58 schreef sp3c het volgende:
ik ben wel NWS mod, je kunt in de index zien wie waar mod van is
Dat is een inschatting die jij als mod kunt en mag maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:50 schreef sp3c het volgende:
ik maak daadwerkelijk een punt maar misschien is het te subtiel
er gebeurt niets wat tegen de regels is iig dus ik ga het niet modden
bedankt, zal wel lukkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is een inschatting die jij als mod kunt en mag maken.
Evenzo is het mijn eigen keuze om mij niet tussen dat gebagger te willen begeven. Veel plezier ermee.
Blijkbaar kun jij in een discussie echter meer maken dan andere users.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:59 schreef sp3c het volgende:
ik claim geen objectiviteit, ik geef gewoon mijn mening
nou dan snap je het punt nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijkbaar kun jij in een discussie echter meer maken dan andere users.
Users compleet belachelijk proberen te maken omdat er een geintje over je Shift-knop wordt gemaakt of in het geval van Molurus achterlijk reageren op zijn posts...
Je geeft als mod het goede voorbeeld voor NWS in ieder geval niet.
Als user mag je die mening natuurlijk hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dan snap je het punt niet
ik ben ervan overtuigd dat als we dit soort gezeur (zwarte piet is raciesme, je spelling komt dom en irritant over, etc.) gewoon geen daglicht geven dat de wereld dan een betere plek is
dat punt mag ik maken als user
Wacht even, volgens mij snap jij het hele punt hier niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dan snap je het punt niet
ik ben ervan overtuigd dat als we dit soort gezeur (zwarte piet is raciesme, je spelling komt dom en irritant over, etc.) gewoon geen daglicht geven dat de wereld dan een betere plek is
dat punt mag ik maken als user
dat jij dat vervelend vind omdat jij in dit geval het lijdend voorwerp bent is heel vervelend voor je maar nou en, lekker belangrijk en je bent hier zelf komen wonen
Aangezien hij mod is zou hij het topic dan inderdaad moeten sluiten als hij die mening heeft. Of alle bullshit (ook van zichzelf) moeten modereren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als user mag je die mening natuurlijk hebben.
Als je die mening hebt als mod kun je zo'n topic beter sluiten dan dit punt maken door niet te modden op gebagger. En daar zelf aan meedoen vind ik al helemaal vreemd.
Just my 2 cents.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:34 schreef leolinedance het volgende:
Heb eens een wat dikkere huid, dan komt alles goed
Er is geen topic op FOK! waar zoveel relevante updates over zijn als de zwartepieten-discussie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:37 schreef Oud_student het volgende:
Ik denk dat het ZP onderwerp een intrinsiek baggertopic is met in de hoofdrol Quincy, de VN, Politiek Correcten , Afstammelingen van slaven, Winkeliers, Hoeders van ons erfgoed, Trollen en andere Users.
Inhoudelijk gaat het eigenlijk nergens over, zeker niet in het licht van de huidige problemen.
dan verschillen we van mening over gebagger maar misschien had ik leolinedance zijn vragen over mijn toetsenbord idd weg moeten halen maar een grapje op zijn tijd moet bij mijn weten gewoon kunnen op fok!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als user mag je die mening natuurlijk hebben.
Als je die mening hebt als mod kun je zo'n topic beter sluiten dan dit punt maken door niet te modden op gebagger. En daar zelf aan meedoen vind ik al helemaal vreemd.
Just my 2 cents.
ja nogmaals, jij zwengelt het hele ding aan en begint vervolgens helemaal te trippen omdat de antwoorden je niet aanstaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wacht even, volgens mij snap jij het hele punt hier niet.
Er wordt op een forum als Fok! over van alles en nog wat gediscussieerd. Vaak is men op pagina 3 van een serieus topic al dusdanig ver van het eigenlijke onderwerp afgeweken dat het eigenlijk een geheel nieuw onderwerp wordt. Dat wordt logischerwijs deels getolereerd door jou (en andere moderators), terwijl het de leesbaarheid niet ten goede komt.
Echter wanneer iemand jou er eens op een enigszins subtiel bedoelde manier op wijst dat je posts moeilijk leesbaar zijn, is het hek blijkbaar van de dam en begin je een hetze tegen die user. Blijkbaar omdat jij dat kan en mag.
Ook als user heb jij je gewoon te gedragen in topics volgens mij. Je merkt nu ook aan die andere user die hier komt klagen dat het er niet helemaal normaal aan toe gaat daar. Er wordt in nagenoeg ieder topic (ja, ook in NWS) wel eens wat over een andere user gezegd. Heb eens een wat dikkere huid, dan komt alles goed
Ik kom niet vaak in NWS, ik hang meer rond in W&T en F&L. Wellicht is dit een stukje NWS cultuur dat mij vreemd is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan verschillen we van mening over gebagger maar misschien had ik leolinedance zijn vragen over mijn toetsenbord idd weg moeten halen maar een grapje op zijn tijd moet bij mijn weten gewoon kunnen op fok!
bagger is wmb wat anders maar meld het gerust bij de FA's
ik heb geen zin om het na te zoeken maar ik gok dat men in W&T en F&L ook best af en toe een gebbetje heeft, dat is niet een exclusief NWS dingetje ofzo dat is gewoon des FOK'squote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak in NWS, ik hang meer rond in W&T en F&L. Wellicht is dit een stukje NWS cultuur dat mij vreemd is.
Ik geef aan hoe het op mij overkomt: In mijn beleving is het een dusdanige hoeveelheid gebagger (ook van jou dus) dat een zinvolle inhoudelijke discussie vrijwel onmogelijk is.
ik zou me niet gepasseerd voelenquote:Ik vind NWS niet belangrijk genoeg om jou hierbij te passeren en de FA's aan te schrijven. Zie het als een vriendelijk bedoeld advies van mijn kant, je bent vrij om dat advies te harte te nemen of te negeren.
Succes.
Er zijn wel eens opstootjes. Maar ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat wat er daar in het ZP topic gebeurt een voor NWS normale gang van zaken is. (Anders zou je er vast niet zo laks op reageren en daar zelf aan meedoen.) Dat is het in W&T en F&L zeker niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen zin om het na te zoeken maar ik gok dat men in W&T en F&L ook best af en toe een gebbetje heeft, dat is niet een exclusief NWS dingetje ofzo dat is gewoon des FOK's
het is nog niet eens een opstootje, iedereen is nog gewoon vriendelijk al kwam Leo wel een beetje pissig over op een gegeven moment, dan hoeft het van mij ook niet meer zo nodigquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er zijn wel eens opstootjes. Maar ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat wat er daar in het ZP topic gebeurt een voor NWS normale gang van zaken is. (Anders zou je er vast niet zo laks op reageren en daar zelf aan meedoen.) Dat is het in W&T en F&L zeker niet.
Ik ben het met je eens. Ergens hoop ik ook dat FA's dit soort praktijken mee krijgen. Aan de andere kant zakken ze er maar lekker in.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak in NWS, ik hang meer rond in W&T en F&L. Wellicht is dit een stukje NWS cultuur dat mij vreemd is.
Ik geef aan hoe het op mij overkomt: In mijn beleving is het een dusdanige hoeveelheid gebagger (ook van jou dus) dat een zinvolle inhoudelijke discussie vrijwel onmogelijk is.
Ik vind NWS niet belangrijk genoeg om jou hierbij te passeren en de FA's aan te schrijven. Zie het als een vriendelijk bedoeld advies van mijn kant, je bent vrij om dat advies te harte te nemen of te negeren.
Succes.
Je verdraait de zaken vriend. Jij vond het nodig om vervelend te gaan doen door een enkele subtiele aanwijzing dat je posts slecht leesbaar zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is nog niet eens een opstootje, iedereen is nog gewoon vriendelijk al kwam Leo wel een beetje pissig over op een gegeven moment, dan hoeft het van mij ook niet meer zo nodig
het is ook gewoon niet echt een serieus onderwerp imo, het is zwarte fucking piet
dat kan wat luchtiger dan de crisis in Syrie lijkt mij
In WGR ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er zijn wel eens opstootjes. Maar ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat wat er daar in het ZP topic gebeurt een voor NWS normale gang van zaken is. (Anders zou je er vast niet zo laks op reageren en daar zelf aan meedoen.) Dat is het in W&T en F&L zeker niet.
onzinquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je verdraait de zaken vriend. Jij vond het nodig om vervelend te gaan doen door een enkele subtiele aanwijzing dat je posts slecht leesbaar zijn.
Maar ik begrijp hieruit dat we NWS niet als een serieuze nieuwsbron of platform om serieus over nieuws te kunnen discussiėren moeten zien, dus gaan we dat ook maar niet meer doen. Als je een zeer actuele kwestie als deze op zo'n manier gaat bagatelliseren heb je het niet begrepen. Op deze manier zal NWS nooit wat worden.
Surequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
onzin
het gesprekje was:
leo: doen je hoofdletters het niet?
sp3c: doen het prima
leo: is irritant
sp3c: nou en
leo: en dom
sp3c: lekker belangrijk
etc.
als jij na 'doen het prima' niet door was blijven zuigen dan was het daarbij gebleven, je hebt het niet goed begrepen, jij start dit verhaal en dan moet je niet gaan lopen miepen als het niet loopt zoals je had gehoopt hoor quins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |