Dit.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Heb je echt niks beters te doen dan 4,3,2,1 lapo hunten in een topic waar je helemaal niks te zoeken hebt? Vorig jaar ook al.
OT: Een Hunt voor 2016 zou me zeer verbazen, maar als ie komt, op z'n vroegst eind november.
heb je dit keer 2,50?quote:
Hoe doe je dat? Die tip kan ik ook gebruiken.quote:Op maandag 23 november 2015 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]Ik zorg dat er dit keer wat meer geld op m'n bank staat
Die gebruiken ze ook gewoon voor grote bestellingen.quote:Op maandag 23 november 2015 17:12 schreef essnhills het volgende:
Ibood dropte vorige week iig al hints dat er boxen bij zitten
[ afbeelding ]
Ik krijg zakgeld van mijn opa en oma, maar dat ligt bij hen in een spaarpotje. Dan vraag ik gewoon of oma het wil overmaken en dat ze het geld dan uit het spaarpotje pakt.quote:Op maandag 23 november 2015 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Die tip kan ik ook gebruiken.
True, maar dit was de begeleidende tekstquote:Op maandag 23 november 2015 17:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die gebruiken ze ook gewoon voor grote bestellingen.
Dus ik vermoed toch echt boxenquote:Inkoper Tim is al dagen druk in de weer in het magazijn, en er staan sta-pels lege dozen..Wat is hij toch aan het doen? #waarom #waarvoor
Oei, klote..quote:Op maandag 23 november 2015 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb een enorm drukke week en heel weinig tijd over.
Okeoke.quote:Op maandag 23 november 2015 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar dit was de begeleidende tekst
[..]
Dus ik vermoed toch echt boxen
of ze hadden stiekem de derde datum al maar willen het nog niet officieel bekend maken.quote:Op maandag 23 november 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Ik kijk af en toe mee denk ik. Wil een nieuw fototoestel maar het mag niet teveel kostenOverigens wel gek: op twitter zag ik staan, we zijn er weer bij op 25, 26 en 27 november. Was zeker een foutje.
De tweet kwam van 1DK dus misschien hebben die het idd gespoilerdquote:Op maandag 23 november 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze hadden stiekem de derde datum al maar willen het nog niet officieel bekend maken.
quote:Op maandag 23 november 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
De tweet kwam van 1DK dus misschien hebben die het idd gespoilerd
OMG OMG UCCIEEEquote:
OMG OMG OMG Essnquote:
Hooooiquote:
Gewoon nu even gaan slapen en om 12 uur weer achter je scherm gaan zitquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:25 schreef Nattekat het volgende:
Vanochtend voor mijn doen veel te vroeg moeten opstaan, eens kijken of ik 12u haal
Gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon nu even gaan slapen en om 12 uur weer achter je scherm gaan zit
#hardcorehunter
Ik ga nu even naar cursus, maar we praten snel bijquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga nu even naar cursus, maar we praten snel bij.
Je hebt een deadline voor 12?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden.
Moet nog wat afmaken voor 23:59
*glazen bol pakt*quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeey
Zijn er mooie dingen deze hunt? of alleen shit zoals zaklampen
Alle zooi rouleert toch gewoon met af en toe een dikke BOXquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
*glazen bol pakt*
Nee, alleen zaklampen en batterijen deze keer.
poets hem eens ff beter op, ik zie ook een tostiijzer van sponsbob.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
*glazen bol pakt*
Ahja nu zie ik het.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
poets hem eens ff beter op, ik zie ook een tostiijzer van sponsbob.
Dus je blijft niet plakken zometeen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
poets hem eens ff beter op, ik zie ook een tostiijzer van sponsbob.
en pappie komt morgen een stevig schoenenrek in elkaar zetten dus ik ben voorzien![]()
De opbergbakken zijn bananendozen van Lidl geworden dus ook opgelost
oew, zaklampenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
*glazen bol pakt*
En batterijenquote:
Ik ben er wel ff na 12u, maar morgen niet veel en wil donderdag wel gewoon centjes verdienen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je blijft niet plakken zometeen?
Dat is toch juist goed?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:28 schreef Luukiemaster het volgende:
Natuurlijk weer net nu mn stufi is gestort
Heb je last van je vingers?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga weer wachten op een knikkerbaan. Zet die maar op mijn verlanglijstje
of is je muis stuk?quote:
wij zijn voor 48" gegaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:00 schreef Vlindur het volgende:
Tvp![]()
Ik mot een nieuwe televisie. Geven jullie ff een gil als ie langskomt?Minstens 50".
Doe dan zelf ff je wensenlijst in de OP er bij zettenquote:
Ah, op die fietsquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij zijn voor 48" gegaan.
[..]
Doe dan zelf ff je wensenlijst in de OP er bij zetten
Met een bel er op.quote:
ouderdom denk ik?quote:Wist niet eens meer dat ie er nog in stond![]()
Misschien moet hij er een geheugenkaartje bij zettenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met een bel er op.
[..]
ouderdom denk ik?
baal hooi werkt ook voor hem.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet hij er een geheugenkaartje bij zetten
Die staat al op mijn lootje voor Sinterklaas.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet hij er een geheugenkaartje bij zetten
0.00 toch? dus over 1.5 uur?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh de hunt is morgen pas
Naja even hangen in de hoop een box te regelen dan maar
Technisch gezien is dat morgenquote:
Tijdens de hunt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tijdens de hunt welJe mag morgen pas los!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Probeert braaf 1u 5min. te wachten*quote:
Tot morgen danquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Probeert braaf 1u 5min. te wachten*
Nee, morgen pasquote:
Gefaald!quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Probeert braaf 1u 5min. te wachten*
Nee, maar het stond op hun facebook en ook in de banner op de websitequote:Op dinsdag 24 november 2015 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja zometeen dus
Hebben jullie mail gekregen?
Gaat het refreshen daar sneller of gebruiken jullie nog monkey scriptsquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:23 schreef Nizno het volgende:
Ik doe echt niet meer aan de nieuwsbrief. 1dagskoopjes staat in mn favo en die kijk ik minstens eens per week.
van 1dagskoopjes heb je een belletje dus dat is wel makkelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gaat het refreshen daar sneller of gebruiken jullie nog monkey scripts
*opgepoetste glazen bol pakt*quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:36 schreef Nizno het volgende:
Komt er nog een mooie camera voorbij straks?
[ afbeelding ]
Oeh nicequote:Op dinsdag 24 november 2015 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... 1 minuut om te douchen... gaat 'm niet worden.
Heb wel mijn deadline met nog 2 minuten te gaan gehaald
Wel één opdracht overgeslagenquote:
Waar ging het over?quote:Op woensdag 25 november 2015 00:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel één opdracht overgeslagen
De theorie begreep ik niet en echt veel tijd om het na te kijken was er niet.
Blijkbaarquote:
ik gok verkeerde schermquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |