quote:Op maandag 23 november 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
De tweet kwam van 1DK dus misschien hebben die het idd gespoilerd
OMG OMG UCCIEEEquote:
OMG OMG OMG Essnquote:
Hooooiquote:
Gewoon nu even gaan slapen en om 12 uur weer achter je scherm gaan zitquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:25 schreef Nattekat het volgende:
Vanochtend voor mijn doen veel te vroeg moeten opstaan, eens kijken of ik 12u haal
Gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon nu even gaan slapen en om 12 uur weer achter je scherm gaan zit
#hardcorehunter
Ik ga nu even naar cursus, maar we praten snel bijquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga nu even naar cursus, maar we praten snel bij.
Je hebt een deadline voor 12?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden.
Moet nog wat afmaken voor 23:59
*glazen bol pakt*quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeey
Zijn er mooie dingen deze hunt? of alleen shit zoals zaklampen
Alle zooi rouleert toch gewoon met af en toe een dikke BOXquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
*glazen bol pakt*
Nee, alleen zaklampen en batterijen deze keer.
poets hem eens ff beter op, ik zie ook een tostiijzer van sponsbob.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
*glazen bol pakt*
Nee, alleen zaklampen en batterijen deze keer.
Ahja nu zie ik het.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
poets hem eens ff beter op, ik zie ook een tostiijzer van sponsbob.
Dus je blijft niet plakken zometeen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
poets hem eens ff beter op, ik zie ook een tostiijzer van sponsbob.
en pappie komt morgen een stevig schoenenrek in elkaar zetten dus ik ben voorzien![]()
De opbergbakken zijn bananendozen van Lidl geworden dus ook opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |