quote:Op donderdag 10 september 2015 01:14 schreef HighLander het volgende:
is een beetje het 70 monkeys principe wellicht...
Als je maar genoeg lui zonder leven in een forum flikkert en een dosis slechte tv voorschotelt,
zijn er vanzelf een paar die iets constructiefs met hun tijdsbesteding weten te vormen.
OMFG FYLAX DIT KON WEL EENS JOUW GROTE DOORBRAAK BETEKENEN!!!!!quote:Op donderdag 10 september 2015 01:11 schreef Fylax het volgende:
OMG ZO VET
DAT HEB IK GESCHREVEN
OHMYGOOOOOODDDDDDD
IK GA VIRAL
IK KAN NIET WACHTEN OP DE EERSTE MENSEN DIE MIJ EEN CONTRACT AANBIEDENquote:Op donderdag 10 september 2015 01:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMFG FYLAX DIT KON WEL EENS JOUW GROTE DOORBRAAK BETEKENEN!!!!!
5 pinda's als je 24 uur uitlogt?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
IK KAN NIET WACHTEN OP DE EERSTE MENSEN DIE MIJ EEN CONTRACT AANBIEDEN
NOU IK DENK DAT GIEL ZIJN SPULLEN AL AAN HET INPAKKEN IS!!!!quote:Op donderdag 10 september 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een hele zak erbij als hij het een week volhoudtquote:Op donderdag 10 september 2015 01:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
5 pinda's als je 24 uur uitlogt?
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
NOU IK DENK DAT GIEL ZIJN SPULLEN AL AAN HET INPAKKEN IS!!!!
ELKE VRIJDAG FYLAX FRIDAY EN DOOR DE WEEK GEWOON 'S OCHTENDS IPV VAN DIE LOSER OP 3FM![]()
IK GA METEEN MAILEN OF ZE GIELDEBIEL KUNNEN ONSTLAAN!!!!
Loop je nou een beetje ons radio station naar de klote te helpenquote:Op donderdag 10 september 2015 01:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
NOU IK DENK DAT GIEL ZIJN SPULLEN AL AAN HET INPAKKEN IS!!!!
ELKE VRIJDAG FYLAX FRIDAY EN DOOR DE WEEK GEWOON 'S OCHTENDS IPV VAN DIE LOSER OP 3FM![]()
IK GA METEEN MAILEN OF ZE GIELDEBIEL KUNNEN ONSTLAAN!!!!
Je blijft gewoon hierquote:Op donderdag 10 september 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kunnen we het daar niet nog eens over hebben? zonder bans enzo misschien.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:25 schreef HighLander het volgende:
[..]
Kunnen we het daar niet nog eens over hebben? zonder bans enzo misschien.
Strak planquote:Op donderdag 10 september 2015 01:25 schreef HighLander het volgende:
[..]
De tering. Dat is ook lang geleden dat ik jou hier zie?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:25 schreef HighLander het volgende:
[..]
FB / Waarom behandelt Fok! zijn users niet gelijk?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
De tering. Dat is ook lang geleden dat ik jou hier zie?
Of ik let niet goed op.
Dat behoort overigens zeker tot de mogelijkheden.
Groetjes,
vosss
Crap. Dat is nog niet heel lang geleden. Ik let niet goed op. Dat blijkt.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
FB / Waarom behandelt Fok! zijn users niet gelijk?
Ga je dan ook in pak newspostenquote:Op donderdag 10 september 2015 01:38 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop dat ik een reallifesoap krijg op RTL over mijn leven als nieuwsposter op FOK!
Toevallig ben ik vandaag weer in pak. Zou kunnen ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga je dan ook in pak newsposten
Ja dat zegt niets natuurlijk, waar?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
Ik kom trouwens volgende maand ook al op Tv!
RTL Lifestyleexperiencequote:Op donderdag 10 september 2015 01:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja dat zegt niets natuurlijk, waar?
Ah joh weet ik allemaal niet johquote:Op donderdag 10 september 2015 01:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geen hond kent dat. Hoe laat?
Zit je vooraan?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah joh weet ik allemaal niet joh
Ze gaan mijn klas filmen op school
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMFG FYLAX DIT KON WEL EENS JOUW GROTE DOORBRAAK BETEKENEN!!!!!
Ha ha haquote:Op donderdag 10 september 2015 01:14 schreef HighLander het volgende:
is een beetje het 70 monkeys principe wellicht...
Als je maar genoeg lui zonder leven in een forum flikkert en een dosis slechte tv voorschotelt,
zijn er vanzelf een paar die iets constructiefs met hun tijdsbesteding weten te vormen.
Ik zit te schateren. Ha ha ha. Mooi man.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Duhhhh. Al boden ze me een miljoen aan.
Ik ben blij yay
Weet je nu al waar je je zaad laat na het masturberenquote:Op donderdag 10 september 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
Ik kom trouwens volgende maand ook al op Tv!
Mag je alweer zitten in bed?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit te schateren. Ha ha ha. Mooi man.
Op handen en voeten.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mag je alweer zitten in bed?
Die blijft baas boven baas.quote:
En met mij in een bijrolquote:Op donderdag 10 september 2015 01:38 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop dat ik een reallifesoap krijg op RTL over mijn leven als nieuwsposter op FOK!
Het drama is compleet.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
En met mij in een bijrol
Groetjes,
je vader
Wat zegt ze?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:49 schreef onlogisch het volgende:
Nu bij Q-music live Froukje de Both
IK ZIT IN DE LESquote:Op donderdag 10 september 2015 08:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAN MOET JE LUISTEREN GOFFEDOMME.
In mijn tijd waren er nog geen telefoons om in de les mee te kuttenquote:
Ik heb ook een laptop staan op m'n tafel.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
In mijn tijd waren er nog geen telefoons om in de les mee te kutten
Ik had op de lagere school maar 1 pc voor 400 kinderen. Jij hebt ook zo'n kek digibord zeker?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb ook een laptop staan op m'n tafel.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:28 schreef Waaghals het volgende:
Niks relevant tis een goedkope chinese marktplaats geworden
Jouw tijdquote:Op donderdag 10 september 2015 08:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
In mijn tijd waren er nog geen telefoons om in de les mee te kutten
PCquote:Op donderdag 10 september 2015 09:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik had op de lagere school maar 1 pc voor 400 kinderen. Jij hebt ook zo'n kek digibord zeker?
Geen idee.quote:
Chinadrome ?quote:Op donderdag 10 september 2015 09:14 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je nog geen Chinese drone?
Jawel hoor. Straks komt de aap uit de mouw. Ben in een melige bui.....vandaar.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee waar ik het over heb.
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Duhhhh. Al boden ze me een miljoen aan.
Ik ben blij yay
quote:Na alle commotie op sociale media over de authenticiteit van het RTL4-programma Extreem Jaloers, benadrukt de zender dat het absoluut niet gaat om een gescripte show. De deelnemers hebben zich zelf aangemeld voor het hulpprogramma, laat een woordvoerster van RTL donderdagochtend weten. Presentatrice Froukje de Both is omver geblazen door het tumult.
,,Nog één keer dan: verrast door ophef over Extreem Jaloers. Uzeyir heeft zelf het programma benaderd voor hulp'', twittert De Both. Woensdagavond liet de presentatrice al los dat de vriendin van Uzeyir, Elif, vervolgens instemde met de deelname. ,,Tijdens het hulptraject van Uzeyir en Elif hebben zowel ik als de redactie nooit getwijfeld aan de echtheid van hun problematiek, ook nu nog steeds niet.''
De stroom aan reacties werd veroorzaakt door een Facebook-conversatie, waaruit zou blijken dat de deelname van Uzeyir en Elif, die woensdagavond werd uitgezonden, onecht zou zijn. ,,Ik hoop dat ze niet zien dat het nep is'', schreef Elif. En: ,,Ze konden geen mensen vinden''.
Grapje
RTL betreurt het beeld dat nu gevormd is en zegt te beschikken over het aanmeldingsformulier van Uzeyir. Extreem Jaloers wordt gemaakt met een team van therapeuten. ,,Een groep deskundigen kun je echt niet om de tuin leiden'', reageert de zender aan deze krant. Elif heeft spijt van haar uitlatingen op Facebook en heeft deze inmiddels verwijderd. RTL: ,,Zij heeft toegegeven dat de posts niet handig waren en bij wijze van grap bedoeld was. Hierbij heeft ze denk ik de kracht van sociale media onderschat.''
In Extreem Jaloers helpt Froukje koppels bij wie de relatie ernstig lijdt onder jaloezie. Het continue wantrouwen van de ander of voortdurend controleren op vreemdgaan kan een relatie ontwrichten. Uzeyir benaderde het programma voor hulp vanwege zijn extreem jaloerse vriendin. De 27-jarige man werd daardoor een gevangene in zijn eigen huis. Elif appte hem elke vijf minuten om te checken wat hij deed en waar hij was. Door onder meer samen op vakantie te gaan, zag Elif haar jaloerse gedrag in. Het gaat nu beter met de twee.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:17 schreef Maanvis het volgende:
zoiets is doorgaans afgedekt met een contract, dat kost ongeveer 20000 euro als je jezelf verlult.
Vertelde 1 van die realitygasten die wel eens op FOK! kwam of iemand anders uit de TV wereld die op FOK! komt. Dat er veel nep is en dat er contracten worden afgesloten waarin een hoge boete bedingd wordt als je dergelijke geheimen naar buiten brengt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |