quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zoek het verschil met die vorige...
[ afbeelding ]
Maakt dat uit? Let er eerlijk gezegd niet echt op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Even iets testen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, foto's kunnen nu dus maximaal 720 breed zijn voor ze zo'n rood randje krijgen en je ze moet uitvergroten. Dat was eerst 640...
Leuke verbetering dus...![]()
Maakt niet echt uit maar ik maak mijn paints vaak op die maximale grootte, alleen groter als er veel details op staan. Als je ze groter maakt zie je dat alleen als je ze uitvergroot, wat volgens mij bijna niemand doet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Let er eerlijk gezegd niet echt op.
Als ze breder zijn worden ze toch automatisch geschaald.
Ik heb een jaar of tig geleden een stripje gemaakt waarin Paul een gezin stichtte met Jojoortje, en 1 van hun kinderen had de tong nogal verdacht uit de mond hangen, dus of dat er wel echt eentje van Paul was....?quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Crosspost! ONZ / Op straffe van een ban........Ik doe het toch.
Tong QuoteStein.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of deze al is geweest of niet.Op een gegeven moment weet je het ook niet meer!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong QuoteStein.
GC / Mag ik trots zijn ? Bietje wel toch ?
![]()
![]()
![]()
![]()
±T
Leuk toch. ? Ben een verlegen Fokker, die heel z'n leven gefaalt heeft. Met al z'n brute kwaliteiten.quote:
Hehehe nou dat falen zal toch ook wel meevallen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk toch. ? Ben een verlegen Fokker, die heel z'n leven gefaalt heeft. Met al z'n brute kwaliteiten.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:04 schreef tong80 het volgende:
Kun je me hier in painten ?
[ afbeelding ]
De beste slechte band ooit.....
Zulke woorden bezig ik niet maat. NBen weg voor vandaag en na gisterem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]Da's behoorlijke aids, ja!
Ik doe m'n best!
Control + Shift!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zulke woorden bezig ik niet maat. NBen weg voor vandaag en na gisterem.
Dit is een helden band ?O?
Rousers. ?O
Zakt na twee uur niet aan geraakt te hebben een vuilniszak in ±D Schrok me kapot. ±D
Tot morgen ±'
±T
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb menig huwelijk laten stranden![]()
Ha ha ha. Kom op.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]Die hoed zit best strak he?
Ik heb ook nog wel een ideetje. Die doe ik morgen wel ff; ben nu kats naar de tyfus van het klussen in huis.
En nu BIER! [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |