Joods complot.quote:
quote:
Zou me niks verbazen dat dat idd ook gaat gebeuren, aangezien Sinterklaas een christelijke achtergrond heeft. (Niet van origine, maar het is wel verkerstend.)quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:36 schreef RedFever007 het volgende:
Triest voor de kinderen
Wachten is op afgelasting van Sinterklaasintocht in Nederland
Op één andere plek als ik het goed herinner.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Verder:Wen er maar aan!
Dit gaat echt meer en meer gebeuren. In bepaalde delen van Duitsland was carnaval geloof ik helemaal afgeschaft of zo?
Dan idd eerder de twee Pinten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:49 schreef maily het volgende:
Wat hebben driekoningenzangers met carnaval te maken?
Srsly???? Dan geven ze al aan dat ook de vluchtelingen/migranten die hier naar toe gekomen zijn niet allemaal te vertrouwen zijn. Dat vind ik wel erg opvallend!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
In Nederland werd deze week vrouwen aangeraden zich niet te bloot of sexy te kleden tijdens carnaval.
Van suiker rot je gebit weg, en je verstand.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:41 schreef Ticootje het volgende:
Kwestie van tijd dat al onze feesten verleden tijd zijn. Maar positief: Suikerfeest is ook heel gezellig?
Ik moet wel zeggen dat een Groningse marinier hier in Bommel m'n neus heeft gebroken. Kende de regels van carnaval niet. Ik nam het op voor een vriendin die hij lastig viel. Als mensen op een kruk zitten lijken ze geen twee meter 5quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Srsly???? Dan geven ze al aan dat ook de vluchtelingen/migranten die hier naar toe gekomen zijn niet allemaal te vertrouwen zijn. Dat vind ik wel erg opvallend!
Lolwut.quote:In overleg met de inlichtingendiensten
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat een Groningse marinier hier in Bommel m'n neus heeft gebroken. Kende de regels van carnaval niet. Ik nam het op voor een vriendin die hij lastig viel. Als mensen op een kruk zitten lijken ze geen twee meter 5
Ha ha haquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]!!!
Vandaar dat je UI geen neus heeft!
Ik zei trouwens Kuthomo tegen hem. Niet verstandig achteraf tegen een marinier.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]!!!
Vandaar dat je UI geen neus heeft!
Brabant moet je sowieso vermijden met carnaval. Tenzij je een overspelige hoer/slet/klootzak bent dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:00 schreef Fripsel het volgende:
Hier vermijden we het centrum van Breda anders ook op zaterdag avond met carnaval. Dan zijn al die mensen van boven de rivieren er.
Sowieso had hij het tegendeel al bewezen door die vriendin lastig te vallen, toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei trouwens Kuthomo tegen hem. Niet verstandig achteraf tegen een marinier.
Was het gezien het feit dat hij klaarblijkelijk van de mannen was niet beter geweest om hem lulhomo te noemen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei trouwens Kuthomo tegen hem. Niet verstandig achteraf tegen een marinier.
En wat als je single bent?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Brabant moet je sowieso vermijden met carnaval. Tenzij je een overspelige hoer/slet/klootzak bent dan.
Gewoon plezier makenquote:
Nouja ik bedoelde meer dat er eens onderzoek gedaan is en dat het in Brabant allemaal niet zo nauw komt met trouw aan je partner zijn enzo. Er wordt daar heel erg veel vreemdgegaan met carnaval. Veel meer dan in Limburg.quote:
Haha begreep ik wel!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik bedoelde meer dat er eens onderzoek gedaan is en dat het in Brabant allemaal niet zo nauw komt met trouw aan je partner zijn enzo. Er wordt daar heel erg veel vreemdgegaan met carnaval. Veel meer dan in Limburg.
Ik heb menig huwelijk laten strandenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik bedoelde meer dat er eens onderzoek gedaan is en dat het in Brabant allemaal niet zo nauw komt met trouw aan je partner zijn enzo. Er wordt daar heel erg veel vreemdgegaan met carnaval. Veel meer dan in Limburg.
Carnaval is van origine een katholiek feest. Een vreet festijn op de vooravond van de vastentijd. De katholieke versie van de ramadanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:49 schreef maily het volgende:
Wat hebben driekoningenzangers met carnaval te maken?
Het is bizar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat we hiervoor moeten zwichten.
Daar krijg je suikerziekte van, dat zal snel kapot gemaakt worden door de gezondheidsmaffia.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:41 schreef Ticootje het volgende:
Kwestie van tijd dat al onze feesten verleden tijd zijn. Maar positief: Suikerfeest is ook heel gezellig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |