Gewoon plezier makenquote:
Nouja ik bedoelde meer dat er eens onderzoek gedaan is en dat het in Brabant allemaal niet zo nauw komt met trouw aan je partner zijn enzo. Er wordt daar heel erg veel vreemdgegaan met carnaval. Veel meer dan in Limburg.quote:
Haha begreep ik wel!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik bedoelde meer dat er eens onderzoek gedaan is en dat het in Brabant allemaal niet zo nauw komt met trouw aan je partner zijn enzo. Er wordt daar heel erg veel vreemdgegaan met carnaval. Veel meer dan in Limburg.
Ik heb menig huwelijk laten strandenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik bedoelde meer dat er eens onderzoek gedaan is en dat het in Brabant allemaal niet zo nauw komt met trouw aan je partner zijn enzo. Er wordt daar heel erg veel vreemdgegaan met carnaval. Veel meer dan in Limburg.
Carnaval is van origine een katholiek feest. Een vreet festijn op de vooravond van de vastentijd. De katholieke versie van de ramadanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:49 schreef maily het volgende:
Wat hebben driekoningenzangers met carnaval te maken?
Het is bizar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat we hiervoor moeten zwichten.
Daar krijg je suikerziekte van, dat zal snel kapot gemaakt worden door de gezondheidsmaffia.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:41 schreef Ticootje het volgende:
Kwestie van tijd dat al onze feesten verleden tijd zijn. Maar positief: Suikerfeest is ook heel gezellig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |