Moet je voorstellen dat hij straks met 10 seconden voorsprong in het rood staat, dan gaan de komende dagen ondraaglijk wordenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:48 schreef TLC het volgende:
Ik wou dat die 38 km al voorbij waren, ik hou dit niet
Morele winnaar van de tijdrit.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
TUSSENTIJD VAN BART DE CLERQ BINNEN
KLASSEMENT VAN BART LIJKT VEILIG
ja maar dan is iig deze tijdrit voorbijquote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat hij straks met 10 seconden voorsprong in het rood staat, dan gaan de komende dagen ondraaglijk worden
Lotto-nl gaat hem helpenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat hij straks met 10 seconden voorsprong in het rood staat, dan gaan de komende dagen ondraaglijk worden
Gewoon doen.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik een keer de NOS gaat kijken ipv Sporza.
5 uur exact, let op mijn woordenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Hij is nog niet bij het eerste meetpunt
In de bus of wat?quote:
regisseur dacht waarschijnlijk, hé daar komt de rode trui aan....quote:
Quintana gaat fantastisch.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Cavaliers dit niet kan aanschouwen met ons.
10 seconden lijkt mij niet genoeg, het wordt pas echt spannend als het verschil zo rond de 30 seconden ligt.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik ga zo naar huis fietsen als een gek.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef Fred_B het volgende:
Ik lees vanuit de trein jullie commentaren mee!
De wet van Herbert: een minuut per 10 km.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin rijdt wel een paar tandjes zwaarder dan de rest zo te zien.
Op het tweede tussenpuntquote:Op woensdag 9 september 2015 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Keizer bij de voorlopige 10 ! Wat een tijdrijdersvolk zijn we ook he.
Gelukkig is er geen peleton om hem in te halenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De wet van Herbert: een minuut per 10 km.
Herbert weet.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De wet van Herbert: een minuut per 10 km.
Dit jaquote:Op woensdag 9 september 2015 16:56 schreef Strani het volgende:
Prachtig stil, de schouders van Tom. Ondertussen zit Aru bijna te linedancen op z'n fiets.
Zwaar voor de rug dit.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:57 schreef Ericr het volgende:
Rodriguez lijkt Mollema wel. Lekker schudden
Heb je al over Gaviria gepost?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik je niet langer na te doen.
Nee over Quintana.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je al over Gaviria gepost?
Ja daar hebben we over gepostquote:Op woensdag 9 september 2015 16:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je al over Gaviria gepost?
Wat jij post boeit niemand.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja daar hebben we over gepost
Majka en Purito hebben gewisseld.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Die nucleaire schoentjes van Rodriquez.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |