Moet je voorstellen dat hij straks met 10 seconden voorsprong in het rood staat, dan gaan de komende dagen ondraaglijk wordenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:48 schreef TLC het volgende:
Ik wou dat die 38 km al voorbij waren, ik hou dit niet
Morele winnaar van de tijdrit.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
TUSSENTIJD VAN BART DE CLERQ BINNEN
KLASSEMENT VAN BART LIJKT VEILIG
ja maar dan is iig deze tijdrit voorbijquote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat hij straks met 10 seconden voorsprong in het rood staat, dan gaan de komende dagen ondraaglijk worden
Lotto-nl gaat hem helpenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat hij straks met 10 seconden voorsprong in het rood staat, dan gaan de komende dagen ondraaglijk worden
Gewoon doen.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik een keer de NOS gaat kijken ipv Sporza.
5 uur exact, let op mijn woordenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Hij is nog niet bij het eerste meetpunt
In de bus of wat?quote:
regisseur dacht waarschijnlijk, hé daar komt de rode trui aan....quote:
Quintana gaat fantastisch.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Cavaliers dit niet kan aanschouwen met ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |