` Filemon Wesselink probeert inzicht te krijgen in de angst die bij sommige Nederlanders heerst'quote:Op woensdag 9 september 2015 15:32 schreef Fylax het volgende:
Wordt vast alleen maar een kant van het verhaal besproken.
Zien we vast een PVV-tokkie die zeker spreekt voor alle Nederlanders met angst.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
` Filemon Wesselink probeert inzicht te krijgen in de angst die bij sommige Nederlanders heerst'
Hoeft dus niet per se
Kans is groot ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zien we vast een PVV-tokkie die zeker spreekt voor alle Nederlanders met angst.
Vind ik jammer. Kunnen ze beter gewoon normale Nederlanders met angst ipv tokkies interviewen, die wel normaal kunnen uitleggen waarom.quote:
Kun jij het wel dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind ik jammer. Kunnen ze beter gewoon normale Nederlanders met angst ipv tokkies interviewen, die wel normaal kunnen uitleggen waarom.
Maar dat doen ze vast niet zodat ze kunnen zeggen "oh ja die mensen die angst hebben zijn echt achterlijk"
Niet zo heel goed, maar ik denk ook niet dat ik bij de categorie schreeuwtokkie hoor.quote:
Maar wel bij de categorie mensen met angst anders reageer je er niet opquote:Op woensdag 9 september 2015 16:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet zo heel goed, maar ik denk ook niet dat ik bij de categorie schreeuwtokkie hoor.
Wat is angst precies in dit geval?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel bij de categorie mensen met angst anders reageer je er niet op
Heb je het programma soms al gezien?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat is angst precies in dit geval?
Met mijn post bedoelde ik meer dat alleen de positieve dingen verteld gaan worden, niet de negatieve kanten aan het (meer) binnenhalen van vluchtelingen e.d
Nee, maar het is wel te verwachten.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je het programma soms al gezien?
Verder ga ik het niet kijken, ik zit tegenwoordig meer op NPO3. Maar ik kan evt. later de herhaling kijken.
Weet ook niet echt wat de insteek is van het programma, maar de titel is al dubbelzinnig op te vatten. Misschien dat er juist gekozen is om, naast alle kritische geluiden in de media, bewust dit positievere uit te zenden. Nadeel van kritische programma's is dat ze bijvoorbeeld de positieve geluiden zouden onderbelichten. Het is heel lastig om een objectief programma te maken, ik verwacht eigenlijk niks objectiefs van dit programma ook, eerder een situatieschets.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel te verwachten.
Vergeet het. Ik luister vaak naar radio 1 en daar hoor je alles alleen maar van een kant; alles en iedereen is zielig en welkom. Nooit een kritisch geluid. Ja tijdens stand.nl van een beller die dan snel wordt weggeduwd.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit programma. Hopelijk enigszins neutraal en objectief.
quote:Op woensdag 9 september 2015 20:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit programma. Hopelijk enigszins neutraal en objectief.
Kijk. Dank je.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Tineke Ceelen, salaris ¤ 133.183 per jaar
vind het meer jammer dat ze geen gematigde mensen aan het woord laten die zich tegen de massale asielstroom uitspreken. alleen maar botte dommige plat pratende semi tokkies.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan vang jij ze toch op in je eigen huis.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:11 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
vind het meer jammer dat ze geen gematigde mensen aan het woord laten die zich tegen de massale asielstroom uitspreken. alleen maar botte dommige plat pratende semi tokkies.
quote:Op woensdag 9 september 2015 20:38 schreef luxerobots het volgende:
Vaak zijn dit soort talkshowprogramma's slim genoeg om ook wat kritische noten weer te geven. Maar uiteindelijk is de boodschap dat het allemaal niet zo erg is, de vluchtelingen zielig zijn en de kritische geluiden van een klein groepje domme zeikerds komt.
ik zei tquote:Op woensdag 9 september 2015 21:11 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
vind het meer jammer dat ze geen gematigde mensen aan het woord laten die zich tegen de massale asielstroom uitspreken. alleen maar botte dommige plat pratende semi tokkies.
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind ik jammer. Kunnen ze beter gewoon normale Nederlanders met angst ipv tokkies interviewen, die wel normaal kunnen uitleggen waarom.
Maar dat doen ze vast niet zodat ze kunnen zeggen "oh ja die mensen die angst hebben zijn echt achterlijk"
Maar daar zetten ze geen AZC's neer.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:11 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik mis sowieso een beetje een tussenweg als ik al die tv programma's zie. Je bent of vóór massale opvang van migranten of je bent tegen (en pvv tokkie).quote:Op woensdag 9 september 2015 21:11 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:15 schreef luxerobots het volgende:
Drie jonge vlotte meiden, wie kan hier nu tegen zijn?
Maar is deze groep representatief?
Idd, ze is ook gewoon hier geboren, dus begrijp haar gezever sowieso niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Wat een irritant wijf is dit. Ehm eh ehe ehmm.. eh...
SPEAK BITCH.
Gast, ze spreekt prima Nederlands voor iemand die hier net een jaar is.quote:
Ze kiezen de goede exemplaren eruit.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:22 schreef Vatta het volgende:
Als alle asielzoekers er zo uitzagen als haar dan had ik wel wat plek vrij gemaakt op mn zonderkamertje.
Dat zijn die Nederlanders die de publieke omroep graag opzoekt om hun mening omtrent asielzoekers te vragen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, ze spreekt prima Nederlands voor iemand die hier net een jaar is.
Ik ken Nederlanders die nog beroerder Nederlands spreken en/of typen.
Je vergat een kommaquote:Op woensdag 9 september 2015 21:23 schreef Fylax het volgende:
ah ja mensen die tegen zijn, zijn meteen eng enzo he
Fylax met z'n accent.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:26 schreef Be-Smart het volgende:
Enschedeërs op tv, altijd een groot succes![]()
Zoals ik al voorspeld had.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:27 schreef Confetti het volgende:
Standaard debiele tokkies die de anti-asielzoekers vertegenwoordigen.
Mooie vrouwen de de Asielzoekers vertegenwoordigen.
Heb genoeg gezien.
Ok, bedankt voor je bijdrage. Tot de volgende keerquote:Op woensdag 9 september 2015 21:27 schreef Confetti het volgende:
Heb genoeg gezien.
Het is best tenenkrommend dit ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:27 schreef Confetti het volgende:
Heb genoeg gezien.
Dat.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik mis sowieso een beetje een tussenweg als ik al die tv programma's zie. Je bent of vóór massale opvang van migranten of je bent tegen (en pvv tokkie).
De gulden middenweg bestaat blijkbaar niet.
Durven ze niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Had dan onze grote vriend Arnold uitgenodigd, die maakt gewoon samen met de vluchtelingen de oversteek en die weet echt hoe het er daar aan toe gaat.
http://politiek.tpo.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
Ik zei het al toen Patrick Lodiers een dagje in de trein meereisde.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Had dan onze grote vriend Arnold uitgenodigd, die maakt gewoon samen met de vluchtelingen de oversteek en die weet echt hoe het er daar aan toe gaat.
Zet hem eens in deze trein.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zei het al toen Patrick Lodiers een dagje in de trein meereisde.
Zo'n Arnold komt tenminste uit z'n woorden.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Ze spreekt beter Nederlands dan velen die hier al (soms tientallen) jaren zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een vlucht naar Nederland hangt natuurlijk samen met de economische situatie. Geheel begrijpelijk als je uit een oorlogsgebied komt en je bent veilig in Turkije, dan zit je in Nederland toch beter.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Ze spreekt beter Nederlands dan velen die hier al (soms tientallen) jaren zijn.
Mooi, deze succesverhalen, maar totaal niet representatief.
Iedereen heeft het maar over vluchtelingen die we maar moeten helpen. Waarom wil men niet zien dat vele van hen gewoon illegale immigranten zijn.
Hoe is dit anders dan al die arme Mexicanen, die op zoek naar een beter leven de VS in proberen te komen.
Als ik Syrisch ipv Zwitsers was zouden ze mij ook presenteren als succesverhaal.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Iedereen heeft het maar over vluchtelingen die we maar moeten helpen. Waarom wil men niet zien dat vele van hen gewoon illegale immigranten zijn.
Hoe is dit anders dan al die arme Mexicanen, die op zoek naar een beter leven de VS in proberen te komen.
Wordt er hier gepretendeerd dan, dat het representatief moet zijn? Is dat de insteek?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Indoctrinatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:43 schreef Fylax het volgende:
Ah, kinderen op de basisschool worden ook lekker al opgefuckt om tekeningen te maken voor ze.
Een grote, vette JA.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt er hier gepretendeerd dan, dat het representatief moet zijn? Is dat de insteek?
Het is niet meer dan logisch dat men dit doet. Maar noem het beestje bij z'n naam: illegale immigranten i.p.v. vluchteling.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een vlucht naar Nederland hangt natuurlijk samen met de economische situatie. Geheel begrijpelijk als je uit een oorlogsgebied komt en je bent veilig in Turkije, dan zit je in Nederland toch beter.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:45 schreef Fylax het volgende:
Vind het echt eng dat die kinderen geïndoctrineerd worden.
Anders kan Pauw niet meer in vrede neuken.quote:
Ja, jij racist.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef Fylax het volgende:
we MOETEN ze als een verrijking zien?
ik MOET?????
Neem hem mee naar een Turks Resort, orange county of zo. Leuke animatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waar laat je dan je vluchteling als je met vakantie gaat? Aan een boom in het bos?
En elke dag als je gaat werken dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waar laat je dan je vluchteling als je met vakantie gaat? Aan een boom in het bos?
Kan je maar beter alles veilig opbergen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En elke dag als je gaat werken dan?
Vluchtelingenuitlaatservice?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef hem gewoon je sleutel (niet vergeten je portemonnee en pinpas mee te nemen naar je werk)quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van 9 tot 5. Topquote:
De Vluchtelingdagopvang.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Vluchtelingdagopvang.
Dagbesteding voor de vluchteling en je krijgt vluchtelingopvangtoeslag.
Ik zie hier wel wat bed, bad brood in. Ik ga me inschrijven bij de KvK.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Vluchtelingdagopvang.
Creëert weer werkgelegenheid....quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Vluchtelingdagopvang.
Ik zie er wel wat in, in de morgen met de auto eerst Sterre afzetten bij kinderopvang het herdertje, gevolgd door Storm bij de Vrije school en dan nog Mohammed en Muhammed bij vluchtelingopvang het Hoedertje. Allemaal met een rugtasje met een boterham en beker appelsap.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie hier wel wat bed, bad brood in. Ik ga me inschrijven bij de KvK.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kut... ik wilde "Jij bent welkom" live!
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kut... ik wilde "Jij bent welkom" live!
Die man moet veel meer exposure krijgen op radio en tv over hoe het er nou eigenlijk allemaal aan toe gaat.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |