Zo'n Arnold komt tenminste uit z'n woorden.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Had dan onze grote vriend Arnold uitgenodigd, die maakt gewoon samen met de vluchtelingen de oversteek en die weet echt hoe het er daar aan toe gaat.
http://politiek.tpo.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
Ze spreekt beter Nederlands dan velen die hier al (soms tientallen) jaren zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, ze spreekt prima Nederlands voor iemand die hier net een jaar is.
Ik ken Nederlanders die nog beroerder Nederlands spreken en/of typen.
Een vlucht naar Nederland hangt natuurlijk samen met de economische situatie. Geheel begrijpelijk als je uit een oorlogsgebied komt en je bent veilig in Turkije, dan zit je in Nederland toch beter.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Ze spreekt beter Nederlands dan velen die hier al (soms tientallen) jaren zijn.
Mooi, deze succesverhalen, maar totaal niet representatief.
Iedereen heeft het maar over vluchtelingen die we maar moeten helpen. Waarom wil men niet zien dat vele van hen gewoon illegale immigranten zijn.
Hoe is dit anders dan al die arme Mexicanen, die op zoek naar een beter leven de VS in proberen te komen.
Als ik Syrisch ipv Zwitsers was zouden ze mij ook presenteren als succesverhaal.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Iedereen heeft het maar over vluchtelingen die we maar moeten helpen. Waarom wil men niet zien dat vele van hen gewoon illegale immigranten zijn.
Hoe is dit anders dan al die arme Mexicanen, die op zoek naar een beter leven de VS in proberen te komen.
Wordt er hier gepretendeerd dan, dat het representatief moet zijn? Is dat de insteek?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Indoctrinatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:43 schreef Fylax het volgende:
Ah, kinderen op de basisschool worden ook lekker al opgefuckt om tekeningen te maken voor ze.
Een grote, vette JA.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt er hier gepretendeerd dan, dat het representatief moet zijn? Is dat de insteek?
Het is niet meer dan logisch dat men dit doet. Maar noem het beestje bij z'n naam: illegale immigranten i.p.v. vluchteling.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een vlucht naar Nederland hangt natuurlijk samen met de economische situatie. Geheel begrijpelijk als je uit een oorlogsgebied komt en je bent veilig in Turkije, dan zit je in Nederland toch beter.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:45 schreef Fylax het volgende:
Vind het echt eng dat die kinderen geïndoctrineerd worden.
Anders kan Pauw niet meer in vrede neuken.quote:
Ja, jij racist.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef Fylax het volgende:
we MOETEN ze als een verrijking zien?
ik MOET?????
Neem hem mee naar een Turks Resort, orange county of zo. Leuke animatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waar laat je dan je vluchteling als je met vakantie gaat? Aan een boom in het bos?
En elke dag als je gaat werken dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waar laat je dan je vluchteling als je met vakantie gaat? Aan een boom in het bos?
Kan je maar beter alles veilig opbergen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En elke dag als je gaat werken dan?
Vluchtelingenuitlaatservice?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef hem gewoon je sleutel (niet vergeten je portemonnee en pinpas mee te nemen naar je werk)quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van 9 tot 5. Topquote:
De Vluchtelingdagopvang.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Vluchtelingdagopvang.
Dagbesteding voor de vluchteling en je krijgt vluchtelingopvangtoeslag.
Ik zie hier wel wat bed, bad brood in. Ik ga me inschrijven bij de KvK.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Vluchtelingdagopvang.
Creëert weer werkgelegenheid....quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Vluchtelingdagopvang.
Ik zie er wel wat in, in de morgen met de auto eerst Sterre afzetten bij kinderopvang het herdertje, gevolgd door Storm bij de Vrije school en dan nog Mohammed en Muhammed bij vluchtelingopvang het Hoedertje. Allemaal met een rugtasje met een boterham en beker appelsap.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie hier wel wat bed, bad brood in. Ik ga me inschrijven bij de KvK.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kut... ik wilde "Jij bent welkom" live!
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kut... ik wilde "Jij bent welkom" live!
Die man moet veel meer exposure krijgen op radio en tv over hoe het er nou eigenlijk allemaal aan toe gaat.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Had dan onze grote vriend Arnold uitgenodigd, die maakt gewoon samen met de vluchtelingen de oversteek en die weet echt hoe het er daar aan toe gaat.
http://politiek.tpo.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |