Anders kan Pauw niet meer in vrede neuken.quote:
Ja, jij racist.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef Fylax het volgende:
we MOETEN ze als een verrijking zien?
ik MOET?????
Neem hem mee naar een Turks Resort, orange county of zo. Leuke animatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waar laat je dan je vluchteling als je met vakantie gaat? Aan een boom in het bos?
En elke dag als je gaat werken dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waar laat je dan je vluchteling als je met vakantie gaat? Aan een boom in het bos?
Kan je maar beter alles veilig opbergen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En elke dag als je gaat werken dan?
Vluchtelingenuitlaatservice?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef hem gewoon je sleutel (niet vergeten je portemonnee en pinpas mee te nemen naar je werk)quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van 9 tot 5. Topquote:
De Vluchtelingdagopvang.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Vluchtelingdagopvang.
Dagbesteding voor de vluchteling en je krijgt vluchtelingopvangtoeslag.
Ik zie hier wel wat bed, bad brood in. Ik ga me inschrijven bij de KvK.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Vluchtelingdagopvang.
Creëert weer werkgelegenheid....quote:Op woensdag 9 september 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Vluchtelingdagopvang.
Ik zie er wel wat in, in de morgen met de auto eerst Sterre afzetten bij kinderopvang het herdertje, gevolgd door Storm bij de Vrije school en dan nog Mohammed en Muhammed bij vluchtelingopvang het Hoedertje. Allemaal met een rugtasje met een boterham en beker appelsap.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie hier wel wat bed, bad brood in. Ik ga me inschrijven bij de KvK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |