SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel coke gesnoven.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Btw, het is wat met die Zwagerman.
Ga je er nog serieus op in ookquote:Op woensdag 9 september 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Rot toch op met veggieday.....
Die hetze tegen rokers en mensen die vlees eten moet maar eens afgelopen zijn.
Ik dacht Joost de zwagervan...quote:Op woensdag 9 september 2015 01:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken Mo niet, teveel coke gesnoven?
Nee maar het is publiek geheim dat ie zijn neus aardig gepoederd heeft en dat werkt niet echt goed voor de geestelijke gesteldheid.quote:
Dat moet je Mo vragen.. Maar denk het niet.. Snuiven doen we hier niet meer btw ... ok een enkele na misschien.. Geen idee wie maar ik dek me gewoon in.. met aannames..quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee maar het is geen publiek geheim dat ie zijn neus aardig gepoederd heeft en dat werkt niet echt goed voor de geestelijke gesteldheid.
Nee Mo blijft er neutraal onder dus het doet hem niets... Dus helaas.. Zoek het in Alkmaar of Haarlemquote:
Jouw kan ik niet weigerenquote:Op woensdag 9 september 2015 02:57 schreef FANN het volgende:
Wat een kut TT![]()
ik heb dr. House gekeken![]()
Truste
Wat doe jij nog op?quote:Op woensdag 9 september 2015 02:57 schreef FANN het volgende:
Wat een kut TT![]()
ik heb dr. House gekeken![]()
Truste
Oh, dat had ik niet eens gezien, mijn ogen zijn nog niet helemaal open.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
God...er is nog leven hier![]()
zijn ava.... Jack Nicholson
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet eens gezien, mijn ogen zijn nog niet helemaal open.
Dat is een van mijn meest favoriete acteurs.quote:
Die van mij ookquote:Op woensdag 9 september 2015 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een van mijn meest favoriete acteurs.
Ben nog niet helemaal wakker, ik neem nu eerst een bak koffie en 2 bruine broodjes kaas/Limburgse gebakken pastei (dat is elke dag hetzelfde bij mij).quote:Op woensdag 9 september 2015 14:23 schreef FANN het volgende:
Daarom zal ik hem ook wel meteen herkent hebben
ben je weer net uit je nest?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal wakker, ik neem nu eerst een bak koffie en 2 bruine broodjes kaas/Limburgse gebakken pastei (dat is elke dag hetzelfde bij mij).
Ik ben een moeilijke eter met rare gewoonten.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je weer net uit je nest?![]()
Waarom iedere dag hetzelfde ontbijt? ik weet 's morgens pas waar ik trek in heb![]()
was vandaag een broodje omelet
ik ben geen moeilijke eter, maar ik heb vast wel rare gewoontes....quote:Op woensdag 9 september 2015 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een moeilijke eter met rare gewoonten.
Een omeletje is lekker mits goed gebakken dwz geen rauwe drap rond de dooier, maar als 'ontbijt' kan ik dat niet hebben.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben geen moeilijke eter, maar ik heb vast wel rare gewoontes....
ik heb deze voor je gepost bij de radio omdat we het toevallig over Jackquote:Op woensdag 9 september 2015 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een omeletje is lekker mits goed gebakken dwz geen rauwe drap rond de dooier, maar als 'ontbijt' kan ik dat niet hebben.
Radio is meestal wel gezellig en van dat SC gedoe trek ik me weinig aan en ik ben niet de enige.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb deze voor je gepost bij de radio omdat we het toevallig over Jack
hadden...
oh.. soms lees ik wel eens meequote:Op woensdag 9 september 2015 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Radio is meestal wel gezellig en van dat SC gedoe trek ik me weinig aan en ik ben niet de enige.
Zonder SC is het daar namelijk ook gewoon leeg en dus dood.
Je hoeft niet te luisteren.. Gewoon doen alsofquote:Op woensdag 9 september 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. soms lees ik wel eens meeen soms ook niet, ik zat te zappen en ik zag jou daarheen gaan
dus was toeval![]()
maar ik zap weer verder, nu geen zin in radio
Ik zeg gewoon even hallo daar. Moet vandaag thuis nog wat dingen doen, moet kopieen hebben, maar daarvoor moet ik de cartridges eerst vervangen. Hopen dat de boel nog werkt dus want die kopieen zijn belangrijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. soms lees ik wel eens meeen soms ook niet, ik zat te zappen en ik zag jou daarheen gaan
dus was toeval![]()
maar ik zap weer verder, nu geen zin in radio
Ja, dat zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren.. Gewoon doen alsof
Ik heb ok effe gedag gezegdquote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon even hallo daar. Moet vandaag thuis nog wat dingen doen, moet kopieen hebben, maar daarvoor moet ik de cartridges eerst vervangen. Hopen dat de boel nog werkt dus want die kopieen zijn belangrijk.
ik moet zoveel doen, maar ik heb weinig zin vandaag en de boodschappen moeten effequote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon even hallo daar. Moet vandaag thuis nog wat dingen doen, moet kopieen hebben, maar daarvoor moet ik de cartridges eerst vervangen. Hopen dat de boel nog werkt dus want die kopieen zijn belangrijk.
Normaal doe ik op woensdag boodschappen, maar ik stel het uit tot morgen of overmorgen.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet zoveel doen, maar ik heb weinig zin vandaag en de boodschappen moeten effe
wachten
Dat is bij mij niet nodig, ik moet er in principe alleen altijd uit om vers voorraad bij te houden.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef chufi het volgende:
Ik doe elke dag wel wat boodschappen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja, ik had al dood kunnen zijn, maar ik fladder voorlopig (tot het verdriet van velenquote:
Je moet de dijk ophogen?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:14 schreef sacha het volgende:
denk ik, of mijn instellingen zijn nu anders...
ga weer
quote:
waarom is die TT eigenlijk Veggiedag? Is het Veggiedag vandaag?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef chufi het volgende:
Ik doe elke dag wel wat boodschappen..
Gisteren waarschijnlijk tis woensdag gehakttdag toch? Ik ga weer eens een paella maken met kipquote:Op woensdag 9 september 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom is die TT eigenlijk Veggiedag? Is het Veggiedag vandaag?
Tot nu toe nog wel, en De enige echte heb ik niet aangemaakt en aangeraakt...quote:Op woensdag 9 september 2015 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
TT is sowieso fout: 'De enige échte' moet 'De enige èchte' zijn.
En het is zeker geen veggieday.
Maar dat staat al bovenaan als grote aankondiging... Ondertussen wacht ik nog op een pakketje uit die regioquote:Op woensdag 9 september 2015 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... The China Shop nee had ik niet gezien...
Correct, het was Fann (alweer).quote:Op woensdag 9 september 2015 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat staat al bovenaan als grote aankondiging... Ondertussen wacht ik nog op een pakketje uit die regio
Geen idee wat die afkortingen allemaal betekenen.quote:
ik zie geen aankondigingquote:Op woensdag 9 september 2015 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat staat al bovenaan als grote aankondiging... Ondertussen wacht ik nog op een pakketje uit die regio
quote:Queen Elizabeth II will today become Britain's longest-reigning monarch after beating Queen Victoria's record of 63 years and 216 days on the throne.
Dat kun je inderdaad uitzetten.. Meer er staat iets over China shopsquote:
Ja dat zie nu ineens wel jahquote:
Kan je dit zien?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:01 schreef sacha het volgende:
nah, zal wel met in- uitklappen te maken hebben en dat ik mobiel zit![]()
wat een zooitje
quote:Op zondag 6 september 2015 21:32 schreef Danny het volgende:
Chinese aanbieders van elektronica als camera’s, telefoons, drones, gadgets en accessoires zijn al jaren bezig aan een opmars met producten die qua kwaliteit niet langer onder doen voor spullen die in Nederlandse winkels te koop zijn, maar vaak wel stukken goedkoper zijn. Vanaf 8 september 08.00 brengt FOK! consument en aanbieder samen in een nieuw, speciaal platform: CHI. Vanaf die datum te vinden op http://chi.fok.nl.
Diverse webshops en fabrikanten werken samen met FOK! om de 'afstand' tussen Nederland en China enorm te verkleinen. In het speciale forum CHI (The China Shop) bieden de shops in hun eigen topics webcare en zijn ze direct aanspreekbaar voor het beantwoorden van allerhande vragen. Hier is het mogelijk om mooie prijsvragen, acties en, ook zeker interessant, fikse kortingen te regelen. Iets dat tot dit moment nog niet bestond in Nederland. Direct contact met meerdere partijen op één plek is uniek.
Van GC naar CHI
De stap naar een eigen plek op FOK! is een logische. Al sinds 2009 worden in de reeks Topicreeks: Chinese Webshops alle aspecten van Chinese webshops en producten uitgebreid besproken. Sinds de start van deze langlopende reeks en zijn voorganger zijn er al meer dan 100.000 berichten geplaatst. En nu volgt er dus een compleet, interactief platform.
Vraag … en antwoord
In “The China Shop” kunnen users producten, webshops en fabrikanten bespreken, reviewen en vergelijken. Dankzij de nauwe samenwerking blijft een reactie van de desbetreffende partij nooit lang uit.. Zij zitten namelijk ook niet stil, maar houden de interesses van de user nauwlettend in de gaten om daar handig op in te kunnen spelen met een aanbieding, een actie of gewoon een duidelijk en eerlijk antwoord op eventuele vragen. Op deze innovatieve wijze hoopt FOK! de Nederlandse consument snel, doeltreffend en aantrekkelijk te kunnen helpen in de zoektocht naar hét product dat het beste aan alle eisen voldoet.
Mobiel zie je het idd nietquote:Op woensdag 9 september 2015 16:01 schreef sacha het volgende:
nah, zal wel met in- uitklappen te maken hebben en dat ik mobiel zit![]()
wat een zooitje
de droomvrouw van HUTquote:Op woensdag 9 september 2015 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nu ik dit lees zal Hut zal wel aan het feesten zijn.
[..]
[ afbeelding ]
Please stop, laten we er niet weer over beginnen.. Dat was wel op de bewuste nacht dat Hut zn ban kreegquote:
Toevallig kwam hier vandaag een pakketje van Ali Express.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
ik koop nooit iets in Chinese shops geloof ik
misschien worden ze straks voor mij dan ook zichtbaar...quote:Op woensdag 9 september 2015 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Mobiel zie ik heel veel nieuwe buttons erbij
héél véélquote:Op woensdag 9 september 2015 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Ali Express?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig kwam hier vandaag een pakketje van Ali Express.
Oh ja nu zie ik ze ook, maar op de desktop versie zijn al die Community buttons verdwenen..quote:Op woensdag 9 september 2015 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Vraag het Dees zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:13 schreef FANN het volgende:
Ik moet toch eens een keer een creditkaart gaan aanvragen![]()
zal wel moeten toch als je in dollars moet betalen, of hoe werkt zoiets?
Ik twijfelde ooit een keer, ivm invoerrechten, dat verhaal was me niet helemaal duidelijk, en toen heb ik maar niet besteld.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
ik koop nooit iets in Chinese shops geloof ik
ik snap ook niet hoe zoiets werkt, misschien maar eens uitvogelen..quote:Op woensdag 9 september 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik twijfelde ooit een keer, ivm invoerrechten, dat verhaal was me niet helemaal duidelijk, en toen heb ik maar niet besteld.
Het is voor mijn man, ik geloof een behuizing voor een harde schijf.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ali Express?en wat heb je gekocht?
Ik dacht aan shoarma.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:10 schreef FANN het volgende:
krijg nou wat![]()
http://nl.aliexpress.com/
met creditkaart?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voor mijn man, ik geloof een behuizing voor een harde schijf.
Kostte in ieder geval geen drol
ah... groetjes aan Mams...quote:Op woensdag 9 september 2015 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht aan shoarma.
Ah, de bel, daar is mijn moedertje.
Coole slippersquote:Op woensdag 9 september 2015 16:12 schreef FANN het volgende:
muilezels en klompen
heb je muilezels gekocht Dees? donkerblauw met een zwarte hak?
http://nl.aliexpress.com/(...)8010108.2.113.NoB3kn
Niet!quote:
Ja, klinkt alsquote:Op woensdag 9 september 2015 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht aan shoarma.
Ah, de bel, daar is mijn moedertje.
maar dit is wel eh... interesting seg maarquote:
ah... met ideal? dat kan ik weer wélquote:Op woensdag 9 september 2015 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet!![]()
Volgens mij is Ali gewoon met iDeal betaald.
kan soms wel lang duren voordat het door China Post wordt geleverd... Zag net iets tot max. 60 dagenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... met ideal? dat kan ik weer wél![]()
nah dan eh... zit er vast wel iets voor me bij
ja da's wel lang...quote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
kan soms wel lang duren voordat het door China Post wordt geleverd... Zag net iets tot max. 60 dagen
Ziet er lekker uit. Wanneer mag ik mee eten?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
Ik heb zoooooooooooooooo lekker gekookt vandaag, was een culinair hoogstandje vond
ik zelf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Wanneer mag ik mee eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was een tijd dat DealExtreme zaken deed met een verzender die alles opspaarde tot ze genoeg hadden om een het in 1 keer samen te versturen. Toen hebben sommige mensen wel een maand of 2 op hun bestelling moeten wachten.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Dit pakketje is 2,5 week geleden besteld.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]dat kan jij ook
Dankje tante FANN <3 .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* AdoraBelle kwijltquote:Op woensdag 9 september 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.iglo.nl/products/tagliatelle-met-bospaddestoelen
was érg lekker
is de moeite waard, was de eerste keer, maar viel me 100 % meequote:Op woensdag 9 september 2015 17:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle kwijlt
Die ga ik binnenkort maar eens aanschaffen.
Goed om te wetenquote:Op woensdag 9 september 2015 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is de moeite waard, was de eerste keer, maar viel me 100 % mee
Ik verwacht deze week nog 1 maar durf het niet te zeggen... Mijn enige pakketje dat nooit aankwam , kwam uit die regioquote:Op woensdag 9 september 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Je dirndl is binnen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Zondig hapje Fannquote:Op woensdag 9 september 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.iglo.nl/products/tagliatelle-met-bospaddestoelen
was érg lekker
ow... en dan willen we een fotoquote:Op woensdag 9 september 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je dirndl is binnen.
Stuur per DM svp je adres even, dan stuur ik 'm toe als ik terug ben...
Van mij mag jequote:Op woensdag 9 september 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
zéker, vette hapmorgen weer salade ofzo
Volgens mij niet helemaal mij ding.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
Ik heb zoooooooooooooooo lekker gekookt vandaag, was een culinair hoogstandje vond
ik zelf![]()
[ afbeelding ]
Tis weer iets uit een zakje...quote:Op woensdag 9 september 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij niet helemaal mij ding.
Die zakjes zijn zo slecht nog niet, ik vind ze wel duur, heb ze 2 x geprobeerd, maar ik had een andere variant dan Fannquote:
wéér? doe ik niet zo vaak hoorquote:
zal ook wel lekker zijn... die van mij is geloof ik de enige vegetarischequote:Op woensdag 9 september 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.iglo.nl/produc(...)spinazie-en-peultjes
Ik had deze, en ze zien er minder uit dan ze smaken, deze was namelijk best wel lekker met een beetje Maggi.
Ik heb ze vroeger wel een geprobeerd.. Maar de laatste jaren niet meer aan toe gekomen.. Wie weetquote:Op woensdag 9 september 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.iglo.nl/produc(...)spinazie-en-peultjes
Ik had deze, en ze zien er minder uit dan ze smaken, deze was namelijk best wel lekker met een beetje Maggi.
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
OK Mij hoor je niet klagen... Ik ga eens beginnen aan mijn gerecht
Ik wilde hem gewoon een keer proberen, en een week of wat later kocht ik er weer eentje.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ook wel lekker zijn... die van mij is geloof ik de enige vegetarische![]()
maar voor 5 euro valt toch best mee voor een keer?
Ik ga nooit uit eten, dus dat scheelt
ah.. dan bedoelen we hetzelfdequote:Op woensdag 9 september 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde hem gewoon een keer proberen, en een week of wat later kocht ik er weer eentje.
Af en toe kan dat wel. Om te eten bedoel ik, betalen kan ik het wel.
graagquote:Op woensdag 9 september 2015 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het er een beetje toonbaar uitziet doe ik wel een foto
Das wel lief .. Dus je zou met een gerust hart een paar dagen weg kunnen gaan..quote:Op woensdag 9 september 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb weer bijgepraat met moeders. En ze was weer blij de poezen te zien, ze komt niet voor mij, maar voor die beesten.
Nou, zij gaat vaker een paar dagen weg dan ik, maar dat zou wel kunnen.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel lief .. Dus je zou met een gerust hart een paar dagen weg kunnen gaan..
DEES!quote:Op woensdag 9 september 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
DM verstuurdquote:Op woensdag 9 september 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je dirndl is binnen.
Stuur per DM svp je adres even, dan stuur ik 'm toe als ik terug ben...
Mwah, ik heb nog nooit via die andere sites besteld, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
DEES!
CHI / Aliexpress die er niet tussen staat
Het is ook wel een beetje vreemd als ze jou op schoot neemt om te aaien.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb weer bijgepraat met moeders. En ze was weer blij de poezen te zien, ze komt niet voor mij, maar voor die beesten.
Minstens net zoveel haar volgens mij...quote:Op woensdag 9 september 2015 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje vreemd als ze jou op schoot neemt om te aaien.
Teamwork, vrienden van boven af gooien en ik beneden filmen...quote:Op woensdag 9 september 2015 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Waar was je op die berg, of heb je Mw MM in je eentje naar beneden gegooid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje volgt later...
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Teamwork, vrienden van boven af gooien en ik beneden filmen...Gaaf zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje volgt later...
Wow, jullie hebben duidelijk geen last van hoogtevrees. Mijn dochter heeft vorige week in Tsjechië geparaglide, die hoogtevrees heeft ze niet van mij geërfd.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Al verwacht ik niet dat Mo af en toe een haarbal uitkotstquote:Op woensdag 9 september 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Minstens net zoveel haar volgens mij...
Ik stond keurig met beide beentjes op de grond, dus ik heb niet gesprongen.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf zeg!
Wow, jullie hebben duidelijk geen last van hoogtevrees. Mijn dochter heeft vorige week in Tsjechië geparaglide, die hoogtevrees heeft ze niet van mij geërfd.
Ik dacht dat jullie samen hingenquote:Op woensdag 9 september 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond keurig met beide beentjes op de grond, dus ik heb niet gesprongen.
Voor mw. MM was het een lang gekoesterde wens om te paragliden en die wens hebben we nu vervuld...
Nee, ik was mij ook niet al likkend met mijn tong.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al verwacht ik niet dat Mo af en toe een haarbal uitkotst
Dat leek mij ook van nietquote:Op woensdag 9 september 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik was mij ook niet al likkend met mijn tong.
Wanneer gaat ze bungeejumpen?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond keurig met beide beentjes op de grond, dus ik heb niet gesprongen.
Voor mw. MM was het een lang gekoesterde wens om te paragliden en die wens hebben we nu vervuld...
Maar als verstokte roker is af en toe een flinke rochel mij niet geheel vreemd.quote:
Als ik dat al überhaupt zou doen, dan zou ik wel zelf even checken of alles ook wel vastzit.quote:
Over een auto heenvliegen vond ik hoog genoeg.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik dat al überhaupt zou doen, dan zou ik wel zelf even checken of alles ook wel vastzit.
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:43 schreef chufi het volgende:
Zoals beloofdMijn ding is het niet (er zal wel vis inzitten) maar het ziet er keurig verzorgd uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen vis , ik wou er nog wel garnalen bij doen maar het is er niet van gekomen.. Kip, chorizo, snijbonen, en oa aspergesquote:Op woensdag 9 september 2015 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ding is het niet (er zal wel vis inzitten) maar het ziet er keurig verzorgd uit.
http://vocaroo.com/i/s13qsvtuOLLPquote:Op woensdag 9 september 2015 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar als verstokte roker is af en toe een flinke rochel mij niet geheel vreemd.
Zoals beloofdDat ziet er lekker uit, daar kan je wel 5 dagen van eten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk die schaal fruit ter decoratie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is nog steeds (een deel?) van die oudere opname.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s13qsvtuOLLP
Klopt, de gehele oude opname, maar voor meerdere gelegenheden te gebruikenquote:Op woensdag 9 september 2015 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is nog steeds (een deel?) van die oudere opname.
Ben nog best bij de tijd voor een ouwe.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, de gehele oude opname, maar voor meerdere gelegenheden te gebruiken
Ik heb er nog 2 porties van kunnen maken... Ik moest nog een 2e keer opscheppen... was te lekker..quote:Op woensdag 9 september 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit, daar kan je wel 5 dagen van eten!
Leuk die schaal fruit ter decoratie
Je mag zeker niet klagen voor een 50+-erquote:Op woensdag 9 september 2015 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog best bij de tijd voor een ouwe.
Jij bent gezond bezigquote:Op woensdag 9 september 2015 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 porties van kunnen maken... Ik moest nog een 2e keer opscheppen... was te lekker..
Ja die fruitschaal is om leeg te eten en dat ik best wel fruit eet en zo
Ze liggen in mn schaal net als die dingen die ik gisteren opnoemde.. Ben de naam alweer kwijtquote:Op woensdag 9 september 2015 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent gezond bezig![]()
Ik zet een mineola te eten, ze zijn er weer en ze zijn weer heerlijk!
Zoals beloofdow... ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi handvat heeft die pan, of wat het is...
en wat een stoer wijf die Mevr. MMik zou 7 kleuren schijten
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s13qsvtuOLLP
quote:Op woensdag 9 september 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ziet er goed uitmooi handvat heeft die pan, of wat het is...
Rechtsboven is gewoon een onderzetter in de vorm van een kip of zo...quote:Op woensdag 9 september 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ziet er goed uitmooi handvat heeft die pan, of wat het is...
Deze muziek moet Fann best kunnen waarderen, maar die saaie troel zal wel weer geen zin hebben.quote:
Je bent te laat om daar nog aan te beginnen.quote:
vrijdagochtendquote:Op woensdag 9 september 2015 21:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je bent te laat om daar nog aan te beginnen.
Misschien leuk voor je om te luisteren http://radio49.nl/playing.php?buster=09090200896quote:Op woensdag 9 september 2015 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Rechtsboven is gewoon een onderzetter in de vorm van een kip of zo...
Bergwerpen? Wat is dat dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Film van het bergwerpen laat op zich wachten, YouTube zeurt over copyright bij de gebruikte muziek ( Engel vn Rammstein) en toont 'm dus niet...
www.videolan.orgquote:Op woensdag 9 september 2015 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Misschien leuk voor je om te luisteren http://radio49.nl/playing.php?buster=09090200896
ik snap dat niet
pls.bestand???
listen80.xspf???
ik ga niks downloadenquote:
En dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand van een berg afwerpen...
Joh, dat is gewoon een mediaspeler.quote:
(...)Lakshmana staat Rama bij tijdens de afwezigheid van Sita en tijdens de slag om Lanka wordt Lakshmana dodelijk verwond. Hij kan alleen genezen worden door een plant, maar deze groeit op de Himalaya. Hanuman gaat snel naar de berg, maar kan het kruid niet vinden. Hij neemt dan de hele berg mee en Lakshmana wordt genezen met het kruid.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand van een berg afwerpen...
ik sla niks op i.v.m. computer-virusquote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok.
http://www.radio49.nl/listen.pls
ik doe wel unplugged danquote:Op woensdag 9 september 2015 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik sla niks op i.v.m. computer-virus
Verstandig.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lakshmana op bezoek was bij Mozes, die van die Tafelberg.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
(...)Lakshmana staat Rama bij tijdens de afwezigheid van Sita en tijdens de slag om Lanka wordt Lakshmana dodelijk verwond. Hij kan alleen genezen worden door een plant, maar deze groeit op de Himalaya. Hanuman gaat snel naar de berg, maar kan het kruid niet vinden. Hij neemt dan de hele berg mee en Lakshmana wordt genezen met het kruid.
bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lakshmana
Je kan daarin ook doorslaan, en dan hoor je geen muziek. Wat jij wil.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hoe ging Mozes de berg op?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Lakshmana op bezoek was bij Mozes, die van die Tafelberg.
Ik ben 'm in ieder geval niet tegengekomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Lekker rustigquote:Op woensdag 9 september 2015 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan daarin ook doorslaan, en dan hoor je geen muziek. Wat jij wil.
Had je weer onveilige internetsex?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op het moment ben ik al weer 3 uur clean.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je weer onveilige internetsex?
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op het moment ben ik al weer 3 uur clean.
Ik kan alles zelf.quote:
Ja, leuk, doen!quote:Op woensdag 9 september 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zal ik eens iets inspreken in plat Amsterdams
Ik kan me niet herinneren dat ik een maat heb doorgegevenquote:Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de goede maat hebt doorgegeven...
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hoe ging Mozes de berg op?
-Lopend.
Hoe kwam hij naar beneden?
-In z'n eendtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Maat 38 heb je onlangs desgevraagd geroepen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een maat heb doorgegeven
Mijn dementie speelt weer opquote:Op woensdag 9 september 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maat 38 heb je onlangs desgevraagd geroepen.
Gelijk met (de herhaling) dat je nog in je trouwjurk paste...
De maat klopt nog steedsquote:Op woensdag 9 september 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop alleen qua je eerdere post en niet v.w.b. de genoemde maat...
Hij zit in de Dancehall nu.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
DJ Piet is weer eens opgedoken.. Draait ie gelijk door tot 7 uur..
Manisch depressief.quote:Op donderdag 10 september 2015 04:05 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat ie daarover aan het dubben was....
Bij mij is dat overgegaan en toen was ik weer beter.quote:
Ga zo door.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij mij is dat overgegaan en toen was ik weer beter.
quote:Op donderdag 10 september 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geniaal kind.
1 fout! de laatste is verkeerd geschrevenquote:Op donderdag 10 september 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geniaal kind.
Who cares? Dat kind is in ieder geval creatief en eigenwijs.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
1 fout! de laatste is verkeerd geschreven
Als het van een kind komt en niet fake is ....quote:Op donderdag 10 september 2015 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Who cares? Dat kind is in ieder geval creatief en eigenwijs.
het viel mij niet eens op, kan je nagaan....quote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het van een kind komt en niet fake is ....
Ach maakt niet uit..quote:Op donderdag 10 september 2015 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
het viel mij niet eens op, kan je nagaan....
Dat dacht ik al ... Gewoon schrijven hoe je het voelt.. Ik dacht ook altijd wat een lomperds die daar heen gaanquote:Op donderdag 10 september 2015 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
lom school, maar ik noemde het altijd lomp, dus typte ik dat ook
nah... dat dacht ik ook weer niet, mijn jongste broertje zat daar ookquote:Op donderdag 10 september 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ... Gewoon schrijven hoe je het voelt.. Ik dacht ook altijd wat een lomperds die daar heen gaan
Dan zal ie dat daar wel geleerd hebben dan ...quote:Op donderdag 10 september 2015 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... dat dacht ik ook weer niet, mijn jongste broertje zat daar ooklomp is ie wel
trouwens
Toen was je waarschijnlijk nog een kindquote:Op donderdag 10 september 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ... Gewoon schrijven hoe je het voelt.. Ik dacht ook altijd wat een lomperds die daar heen gaan
zou ook kunnenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal ie dat daar wel geleerd hebben dan ...
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
het viel mij niet eens op, kan je nagaan....
Klopt het was wel iets waar je niet heen wilde, als je naar de grote school moestquote:Op donderdag 10 september 2015 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen was je waarschijnlijk nog een kind
Ik moest ook goed kijken hoorquote:Op donderdag 10 september 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]ik ben tenminste wél eerlijk ... viel me écht niet op....
Het was een zéér pijnlijk onderwerp voor mijn moederquote:Op donderdag 10 september 2015 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt het was wel iets waar je niet heen wilde, als je naar de grote school moest
In tegenstelling tot nu heerste vroeger echt een taboe op een school voor bijzonder onderwijs.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was een zéér pijnlijk onderwerp voor mijn moederdaar maakte bij ons niemand
grapjes over, toen niet en nu ook niet natuurlijk....
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In tegenstelling tot nu heerste vroeger echt een taboe op een school voor bijzonder onderwijs.
Waarom zou dat bericht fake zijn? Toen mijn kinderen klein waren deden ze soms ook de raarste dingen en ze gebruikten soms ook zelf gecombineerde woorden.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]ik ben tenminste wél eerlijk ... viel me écht niet op....
ik zei niet dat dat bericht fake was?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou dat bericht fake zijn? Toen mijn kinderen klein waren deden ze soms ook de raarste dingen en ze gebruikten soms ook zelf gecombineerde woorden.
Een keertje kwam een van de dames thuis en wilde per se een schaar, die kreeg ze van mij niet, maar ze had stiekem eentje gepakt, hoorde ik later, wat was het geval? Ze had een dode duif gevonden en wilde de ring van de poot halen en dat lukte niet.
Daarom had ze dus die schaar nodig, ze heeft het beest eigenhandig een poot geamputeerd om die ring (die vond ik later in een doosje) te pakken te krijgen.![]()
Ik had jou gekwoot, maar ik bedoelde chuf.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zei niet dat dat bericht fake was?![]()
en tja.... da's voor die duifmaar gelukkig was ie al dood
![]()
ik had een keer een kikker gevangen en het was koud........ dus ik deed hem in een emmer (te) heet
water, dat was rigor mortis binnen 3 secondeda's écht zielig
ik vergeef jequote:Op donderdag 10 september 2015 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had jou gekwoot, maar ik bedoelde chuf.
Sorry, vergeef me.![]()
En btw,ze vond het vies om die poot eraf te knippen, maar ze moest en zou die ring hebben.
Geen idee, waarschijnlijk ergerde ze zich omdat ze hem niet gewoon eraf kreeg, kinderen verzamelen van alles.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vergeef je![]()
en waarom moest ze die ring hebben dan?
ah...quote:Op donderdag 10 september 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk ergerde ze zich omdat ze hem niet gewoon eraf kreeg, kinderen verzamelen van alles.
Oh jaquote:Op donderdag 10 september 2015 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had jou gekwoot, maar ik bedoelde chuf.
Sorry, vergeef me.![]()
En btw,ze vond het vies om die poot eraf te knippen, maar ze moest en zou die ring hebben.
Je wil niet weten wat kinderen allemaal verzinnen. Ik heb vaak (stiekem) dubbel gelegen van het lachen.quote:
Nou ooit was ik er zelf eentje natuurlijk, dus ik weet het wel zo'n beetjequote:Op donderdag 10 september 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat kinderen allemaal verzinnen. Ik heb vaak dubbel gelegen van het lachen.
Toen mijn dochter dertien was is ze samen met haar nichtje uit het dakraam geklommen om vandaaruit al zittende op de dakpannen van het uitzicht te genietenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat kinderen allemaal verzinnen. Ik heb vaak (stiekem) dubbel gelegen van het lachen.
Ik ben ook niet de meest aangewezen persoon om 'het goede voorbeeld' te geven.
Jaja, maar als je zelf op die leeftijd bent besef je nog niet goed welke onzin je eigenlijk in je kop haalt.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ooit was ik er zelf eentje natuurlijk, dus ik weet het wel zo'n beetje
Jij hebt er zelf een, dan weet je het wel. En dan kost het je moeite om serieus boos te zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mijn dochter dertien was is ze samen met haar nichtje uit het dakraam geklommen om vandaaruit al zittende op de dakpannen van het uitzicht te genieten
De buurman wel, die was heel boos!quote:Op donderdag 10 september 2015 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt er zelf een, dan weet je het wel. En dan kost het je moeite om serieus boos te zijn.
Logisch, dat kan een flinke lekkage veroorzaken.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De buurman wel, die was heel boos!
Ze zat toch niet op zijn dakquote:Op donderdag 10 september 2015 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Logisch, dat kan een flinke lekkage veroorzaken.
Oh, ik had gelukkig een dak waar ze onmogelijk op konden komen, ben er zelf ooit 1 keer op geweest, dat was geen probleem met de ladder 9 meter omhoog, maar toen ik weer naar beneden moest scheet ik 7 kleuren.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zat toch niet op zijn dak![]()
Hij was zich lam geschrokken, daarom was hij boos.
Ik ook, maar als kind had ik nergens last vanquote:Op donderdag 10 september 2015 18:03 schreef chufi het volgende:
Niet naar beneden kijken .... Maar ik heb hetzelfde probleem ...
Ik omdat ik eens een keer met een zatte kop op een hoge brug over de reling zat te kijken....quote:Op donderdag 10 september 2015 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook, maar als kind had ik nergens last vanmisschien is het juist gekomen omdat ik
een paar keer naar beneden geflikkerd ben
en wat vond je broertje er van?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ze vond het héél erg dat weet ik nog wel en is er altijd een beetje boos om gebleven....
Geen idee welk plaatje, ik ben ook niet op mop van de dag geweest, die site ken ik niet eens.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
dat plaatje van Mo komt van Mop v.d. dag![]()
er staan nog een paar leuke...
[ afbeelding ]
Die van dat kind ...quote:Op donderdag 10 september 2015 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee welk plaatje, ik ben ook niet op mop van de dag geweest, die site ken ik niet eens.
Zal later wel eens checken, moet nu andere dingen doen, en ik ben weer vreselijk lui vandaag.
Die stond in het AD.quote:
Ik vond het gewoon een grappig verhaal en weet niet wie van jullie wel eens een kutkrant als het AD leest, daarom pleurde ik het plaatje even hier in de groep.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann had hem kennelijk ook op Mopvandedag gezien... Boeien
Nooit en zeker de Haarlem editie nietquote:Op donderdag 10 september 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een grappig verhaal en weet niet wie van jullie wel eens een kutkrant als het AD leest, daarom pleurde ik het plaatje even hier in de groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |