SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel coke gesnoven.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Btw, het is wat met die Zwagerman.
Ga je er nog serieus op in ookquote:Op woensdag 9 september 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Rot toch op met veggieday.....
Die hetze tegen rokers en mensen die vlees eten moet maar eens afgelopen zijn.
Ik dacht Joost de zwagervan...quote:Op woensdag 9 september 2015 01:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken Mo niet, teveel coke gesnoven?
Nee maar het is publiek geheim dat ie zijn neus aardig gepoederd heeft en dat werkt niet echt goed voor de geestelijke gesteldheid.quote:
Dat moet je Mo vragen.. Maar denk het niet.. Snuiven doen we hier niet meer btw ... ok een enkele na misschien.. Geen idee wie maar ik dek me gewoon in.. met aannames..quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee maar het is geen publiek geheim dat ie zijn neus aardig gepoederd heeft en dat werkt niet echt goed voor de geestelijke gesteldheid.
Nee Mo blijft er neutraal onder dus het doet hem niets... Dus helaas.. Zoek het in Alkmaar of Haarlemquote:
Jouw kan ik niet weigerenquote:Op woensdag 9 september 2015 02:57 schreef FANN het volgende:
Wat een kut TT![]()
ik heb dr. House gekeken![]()
Truste
Wat doe jij nog op?quote:Op woensdag 9 september 2015 02:57 schreef FANN het volgende:
Wat een kut TT![]()
ik heb dr. House gekeken![]()
Truste
Oh, dat had ik niet eens gezien, mijn ogen zijn nog niet helemaal open.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
God...er is nog leven hier![]()
zijn ava.... Jack Nicholson
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet eens gezien, mijn ogen zijn nog niet helemaal open.
Dat is een van mijn meest favoriete acteurs.quote:
Die van mij ookquote:Op woensdag 9 september 2015 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een van mijn meest favoriete acteurs.
Ben nog niet helemaal wakker, ik neem nu eerst een bak koffie en 2 bruine broodjes kaas/Limburgse gebakken pastei (dat is elke dag hetzelfde bij mij).quote:Op woensdag 9 september 2015 14:23 schreef FANN het volgende:
Daarom zal ik hem ook wel meteen herkent hebben
ben je weer net uit je nest?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal wakker, ik neem nu eerst een bak koffie en 2 bruine broodjes kaas/Limburgse gebakken pastei (dat is elke dag hetzelfde bij mij).
Ik ben een moeilijke eter met rare gewoonten.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je weer net uit je nest?![]()
Waarom iedere dag hetzelfde ontbijt? ik weet 's morgens pas waar ik trek in heb![]()
was vandaag een broodje omelet
ik ben geen moeilijke eter, maar ik heb vast wel rare gewoontes....quote:Op woensdag 9 september 2015 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een moeilijke eter met rare gewoonten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |