jij bent toch moderatorquote:Op woensdag 9 september 2015 16:11 schreef RobertNL het volgende:
Hi Banggood, welcome to our forum![]()
#5 the Blitzwolf charger would be great. Intrested in testing your BlitzWolf brand and its nice to have one charger at the office and at home, this way i don't have to take my existing (5 port) charger with me.
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent toch moderator
dan mag je helemaal niet mee doen
quote:Crew mag ook meedoen aangezien Banggood zelf de trekking doet, iteejer en rene90 zijn wel uitgesloten van deelname.
Winnaars worden getrokken door BG, hebben er geen invloed opquote:Op woensdag 9 september 2015 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent toch moderator
dan mag je helemaal niet mee doen
quote:
Ah sorry niet gelezen.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Winnaars worden getrokken door BG, hebben er geen invloed op
quote:Sun Yat-sen: The BlitzWolf gave this doctor so much energy that he successfully plotted a revolution!
quote:Mao Zedong: This Chinese leader built up the Red Army, and with the help of BlitzWolf he successfully charged against his enemies!
Thanks to those stories, I now know what's important in life: owning a BlitzWolf 40W Smart 5 Port High Speed Desktop Charger! Life without it isn't easy, so you would do me a great favor by providing me a http://www.banggood.com/B(...)amsung-p-976585.html.quote:Kongzi (Confucius): Wherever you go, go with your BlitzWolf! And, the strength of a nation derives from the BlitzWolf at home!
Not true !quote:Op woensdag 9 september 2015 02:14 schreef DaMook het volgende:
I would like to win the self defense pen. Because no one else want's it.
Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt?quote:Op donderdag 10 september 2015 00:00 schreef rene90 het volgende:
En het is weer voorbij deze giveaway, de nieuwe staat alweer voor de deur van de volgende shop
Vandaag hopelijk. Gister was het rond deze tijd bekend.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt?
Gezien de rokende servers van Banggood, en het wat omslachtiger uitzoeken van een winnaar kan het wat langer duren. Maar ik ga proberen dat Banggood het vandaag voor elkaar gaat krijgenquote:Op donderdag 10 september 2015 09:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt?
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 10 september 2015 10:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gezien de rokende servers van Banggood, en het wat omslachtiger uitzoeken van een winnaar kan het wat langer duren. Maar ik ga proberen dat Banggood het vandaag voor elkaar gaat krijgen.
Rokende servers door fok?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gezien de rokende servers van Banggood, en het wat omslachtiger uitzoeken van een winnaar kan het wat langer duren. Maar ik ga proberen dat Banggood het vandaag voor elkaar gaat krijgen.
Ah, die heb ik gemistquote:Op donderdag 10 september 2015 10:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk door de snap-up deals die ze hadden
Je en 99,9% van de mensen aangezien de servers overbelast waren en er 1 product per 10000 mensen wasquote:
Zenuwachtig!quote:Op donderdag 10 september 2015 10:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je en 99,9% van de mensen aangezien de servers overbelast waren en er 1 product per 10000 mensen wasHier maak je veel meer kans
Last van rokende servers?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan beter bij Tinydeal halen http://www.tinydeal.com/n(...)sb-fan-p-149978.html, houden ze geld over voor de reparatie van hun servers.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:42 schreef Tinydeal het volgende:
[..]
Last van rokende servers?![]()
Meer van deze nodig:
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/O(...)SB-Fan-p-977375.html
Neequote:
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 10 september 2015 13:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee
Banggood is nu bezig met het maken van lijsten van alle inzendingen i.c.m. de prijs die gewenst is en kan daarna dus de winnaars trekken. Ergens vandaag komt dus de uitslag.
quote:
thanks!quote:Op donderdag 10 september 2015 15:57 schreef DonJames het volgende:
Weer 2 moderators "toevallig" als winnaar. Something smells fishy!
En wat nog erger is, ik heb NIET gewonnen!
gefeliciteerd iedereen
Sure... de gegevens worden alleen gebruikt voor de prijzen uit te delen... Niet om stiekem te kijken of er chicks op FOK! zitten?quote:Op donderdag 10 september 2015 15:41 schreef rene90 het volgende:
Nou jongens, Banggood heeft zijn best gedaan om zelfs een mooie paint te makenKunnen de winnaars mij een PM sturen met:
-volledige naam
-adres
-mailadres
-06 nummer
Dan komt de prijs z.s.m. naar je toe.
vraag je moeder dan haar flamoes te wassenquote:Op donderdag 10 september 2015 15:57 schreef DonJames het volgende:
Something smells fishy!
gefeliciteerd iedereen
Wolfiequote:
quote:
Helaas nog geen succes nee.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:08 schreef ericosman het volgende:
[..]
Sure... de gegevens worden alleen gebruikt voor de prijzen uit te delen... Niet om stiekem te kijken of er chicks op FOK! zitten?
nr 2quote:Op woensdag 9 september 2015 01:41 schreef onnohulsbos het volgende:
would love to win, nr 1 or 2 whoud be great
Als het te lang duurt dan kun je me altijd even je order nummer doorgeven, dan kijk ik even voor je in ons systeemquote:Op donderdag 17 september 2015 15:34 schreef dennistd het volgende:
Mijn BlitzWolf-lader staat ook in mijn orders op banggood, nog niet verzonden (ready to process) maar dat zal binnenkort ook wel gebeuren
Zekerquote:
Voel je vrij om een leuk reviewtje te maken in het review gedeelte hier in CHIquote:Op donderdag 12 november 2015 09:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker
Mooi slank speakertje met nog best een aardig geluid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |