quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:01 schreef byah het volgende:
Maar zo bekend is deze man toch niet? Beetje B/C status?
Ik heb vrij recent een gezinslid begraven......quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach ja. Ik heb zelf jarenlang met een depressie geleefd. Ik weet er genoeg van.
Maar ja, jij weet het beter, uiteraard.
Thanks, ga kijken. Wel jammer weer dat die Claudia er ook bij zit. Kan haar echt niet uitstaan op de een of andere manier.quote:
Ohja ik herinner me dat het gesprek daarna gewoon weer over kunst ging, was vergeten dat er een directe link aan hing. Had dit wel gezien dus wist wel dat hij depressief was.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://www.npogezond.nl/t(...)erman-was-depressief
Valt wel mee
Ja, maar dat was geen zelfmoord. Die heeft wegens ondraaglijk geestelijk lijden euthanasie toegestaan gekregen.quote:
Mag daarna toch over kunst gaan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja ik herinner me dat het gesprek daarna gewoon weer over kunst ging, was vergeten dat er een directe link aan hing. Had dit wel gezien dus wist wel dat hij depressief was.
Ja hoor, had het gesprek verkeerd herinnerd. Goed gesprek was het wel, luister het nu terug.quote:
Dat lucht toch wel een beetje op.quote:In het tv-programma NOVA College Tour zei Harry Mulisch in 2010 dat als er een schrijver in Nederland genoemd moest worden die Mulisch' plaats na zijn dood enigszins zou kunnen innemen, Joost Zwagerman zou zijn (hoewel hij enkele seconden later toch de voorkeur aan A.F.Th. van der Heijden gaf).
Idd!!!! echt wel een van de laatste personen bij wie ik dat had verwachtquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:52 schreef Fascination het volgende:
Oké, dit had ik totaal niet verwacht. Hij kwam altijd zo levenslustig over bij dwdd.
Hij heeft zelfs een boek geschreven over zelfdoding, 'Door eigen hand':quote:
Dat is helaas vaak zo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Idd!!!! echt wel een van de laatste personen bij wie ik dat had verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |