Ik denk dat Herman sowieso niet zo lang meer had met zijn lichaamquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:53 schreef xzaz het volgende:
En waarom mag er nou geen statement worden gemaakt? Zelfmoord is egoïstisch, punt. En altijd onnodig wanneer er psychisch iets niet goed zit. Het zal wel een cultuur ding zijn met zo als Herman Brood.
Ga even ergens anders je statement maken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:53 schreef xzaz het volgende:
En waarom mag er nou geen statement worden gemaakt? Zelfmoord is egoïstisch, punt. En altijd onnodig wanneer er psychisch iets niet goed zit. Het zal wel een cultuur ding zijn met zo als Herman Brood.
Het is niet meer dan jouw beperkte mening en hier totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:53 schreef xzaz het volgende:
En waarom mag er nou geen statement worden gemaakt? Zelfmoord is egoïstisch, punt.
Sign of the times.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tering, die zullen zich ook wel de vaantjes zijn geschrokken
Sowieso heftig, weer een creatieve geest die het leven uiteindelijk toch te zwaar vindt... je hoort het steeds vaker
Klopt, ik was toentertijd ook erg into Ellis.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn eerste boek toch? Was een beetje Bret Easton Ellis-achtig. Less Than Zero-achtig. Zijn ook zelfde leeftijd ongeveer. Generatie X.
Dat was een user hier op FOK! vroeger. Toffe user. Lang niet meer online gezien. Iemand die weet hoe het met hem is?quote:
Wat een hoop misplaatste arrogantie.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:53 schreef xzaz het volgende:
Ja, ik ook idd. Zelfde generatie natuurlijk ook hè. Opgegroeid in de doemige jaren 80...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt, ik was toentertijd ook erg into Ellis.
Lul niet zo domquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:53 schreef xzaz het volgende:
Altijd?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer dat hij kennelijk geen andere uitweg meer zag, terwijl die er altijd wel is.
Impopulair niet misplaatst.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een hoop misplaatste arrogantie.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Dat nieuwe boek zal nu wel een dikke bestseller worden?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn voor de nabestaanden dat de verkoop van zijn boekjes nu een opleving krijgt.
Ja.quote:
Ach jee.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Moet wel bekennen dat ik alleen gimmick maar in de kast heb staan...
De Buitenvrouw vond ik ook wel een mooi boek.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Moet wel bekennen dat ik alleen gimmick maar in de kast heb staan...
Ik hoop het ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoop dat je nooit een zware depressie krijgt.
Geen idee. Die usernaam zegt me niet zoveel, eerlijk gezegd. En ik kom hier ook alweer een jaar of 14.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was een user hier op FOK! vroeger. Toffe user. Lang niet meer online gezien. Iemand die weet hoe het met hem is?
Lijkt me heerlijk gemakkelijk als je wereld zo zwart-wit is.quote:
Toch wel een bekende user destijds hoor. Beetje in de tijd van Dave en U-lerZzZ en DrDaggla enzo zegmaar.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Geen idee. Die usernaam zegt me niet zoveel, eerlijk gezegd. En ik kom hier ook alweer een jaar of 14.
Deze post laat blijken dat je écht geen flauw benul hebt wat een depressie inhoudt en dat je letterlijk geestesziek bent; je denkt niet meer rationeel na. Als iemand niet meer helder nadenkt en alle gedachten beneveld zijn met angst, haat tegen jezelf, verdriet, somberheid, hoe kun je dan nog beweren dat het een weloverwogen egoïstische daad is om een einde aan je leven te maken?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:53 schreef xzaz het volgende:
Lijkt me heerlijk gemakkelijk als je dat als zwart-wit ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lijkt me heerlijk gemakkelijk als je wereld zo zwart-wit is.
2 seizoenen Zomergasten en flink aantal goed verkochte boeken. Schoof vaak aan bij DWDD. Als je hem niet kent ligt dat aan jou.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:01 schreef byah het volgende:
Maar zo bekend is deze man toch niet? Beetje B/C status?
Ik ken hem. En dat zegt wat, want ik lees nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:01 schreef byah het volgende:
Hij was wel erudiet, een eigenschap die niet meer veel voorkomt of die niet meer zozeer geapprecieerd wordt, te noemen op het gebied van kunst iig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Dat nieuwe boek zal nu wel een dikke bestseller worden? Macabere titel ook.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:01 schreef byah het volgende:
Iemand die het snaptquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:47 schreef starla het volgende:
[..]
Ik heb het helaas te vaak in mijn omgeving meegemaakt. Die mensen doen dat echt niet omdat ze even in een dipje zitten en het argument dat het puur egoïstisch is, gaat er bij mij ook niet zo snel in.
Die mensen hebben een psychiatrische aandoening, wanneer erkennen mensen dat nou?
Je zegt toch ook niet: 'mensen die kanker krijgen'
A status. Heeft overal en nergens zijn neus laten zien.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:01 schreef byah het volgende:
Was algemeen bekend, zijn vader had overigens minder succes bij zijn poging tot zelfmoord.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:02 schreef Scuidward het volgende:
Kan het niet echt bevatten, wist ook niet dat hij depressief was. Heel apart.
Ik vond zijn kunstverhandelingen bij DWDD ook altijd erg boeiend.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
Hij was wel erudiet, een eigenschap die niet meer veel voorkomt of die niet meer zozeer geapprecieerd wordt, te noemen op het gebied van kunst iig.
Het lijkt me heerlijk om zo naief tegen de wereld aan te kijken. Helaas is de werkelijkheid een stuk grimmiger.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk gemakkelijk als je dat als zwart-wit ziet.
http://www.npogezond.nl/t(...)erman-was-depressiefquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Matthijs v. nieuwkerk heeft in de wereld draait door zijn derpressie wel eens aangehaald, hijzelf wilde er toen niet zoveel over kwijt. Vervolgens ging het gesprek op zo'n typische joviale DWDD manier verder.
Terecht als je kind aan huis was. en nee geen DWDD fanboy.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:05 schreef ForzaMilan het volgende:
Morgen hele uitzending over Joost op DWDD zeker.
Ach ja. Ik heb zelf jarenlang met een depressie geleefd. Ik weet er genoeg van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het lijkt me heerlijk om zo naief tegen de wereld aan te kijken. Helaas is de werkelijkheid een stuk grimmiger.
Misschien dat ik het uit zijn boeken had kunnen lezen, eigenlijk kende ik hem enkel van de televisie.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was algemeen bekend, zijn vader had overigens minder succes bij zijn poging tot zelfmoord.
Mathijs zit nu bij Pauw.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:05 schreef ForzaMilan het volgende:
Morgen hele uitzending over Joost op DWDD zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |