Je moet geen mensen feliciteren waar je zo weinig interesse in hebt dat je niet weet of ze dood of levend zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 15:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hij wil zijn volgers en stemmers graag feliciteren maar kan onmogelijk behouden wie overleden is
Een waarheid als een koe.quote:Op maandag 23 november 2015 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je moet geen mensen feliciteren waar je zo weinig interesse in hebt dat je niet weet of ze dood of levend zijn.
Geen enkele.quote:Op maandag 23 november 2015 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een waarheid als een koe.
Wat een mongolengedoe om zomaar mensen te feliciteren die je niet kent of waarvan je niet eens weet of ze leven. Hoeveel betekenis heeft zo'n felicitatie dan....
Ja, dat zo'n beetje.quote:Op maandag 23 november 2015 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je ze niet zo goed kent dat je van hun overlijden op de hoogte wordt gesteld hoef je ze ook niet te feliciteren.
Het zal onder de grond nog kouder zijnquote:Op maandag 23 november 2015 15:14 schreef Arcee het volgende:
"[b]Van harte Chris. De beste wensen. Maak van deze eerste koude maandag van dit seizoen, een leuke, feestelijke, onvergetelijke en vooral gezellige verjaardag"
Mij zou je er niet blij mee maken, ook niet eventjes. Het zou me vreselijk irriteren. En als iemand die iets van me wil mij zo zou benaderen, zou hij juist onderop de stapel komen.quote:Op maandag 23 november 2015 18:35 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Geen enkele.
Maar toch maak je mensen er eventjes blij mee, en associėren ze de afzender van de felicitatie met iets positiefs. Gevolg: ze gaan de afzender al dan niet bewust toch een beetje aardiger vinden, gevolg: ze zijn eerder geneigd de afzender te helpen.
Gelezen in 'Je hebt het niet van mij' van Joris Luyendijk (interessant boek trouwens): een lobbyist die vertelde dat hij de verjaardagen van alle kamerleden in zijn telefoon heeft gezet en automatisch felicitatie-smsjes laat sturen
Waarbij smsjes natuurlijk slimmer zijn dan facebookberichtjes, want smsjes worden niet door iedereen gelezen, en als iemand doodgaat wordt zijn telefoon meestal wel afgesloten
quote:
Dit. Ik zou er argwanend van worden.quote:Op maandag 23 november 2015 21:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mij zou je er niet blij mee maken, ook niet eventjes. Het zou me vreselijk irriteren. En als iemand die iets van me wil mij zo zou benaderen, zou hij juist onderop de stapel komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |