abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157765241
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:43 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Hij wil zijn volgers en stemmers graag feliciteren maar kan onmogelijk behouden wie overleden is
Je moet geen mensen feliciteren waar je zo weinig interesse in hebt dat je niet weet of ze dood of levend zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157765625
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet geen mensen feliciteren waar je zo weinig interesse in hebt dat je niet weet of ze dood of levend zijn.
Een waarheid als een koe.

Wat een mongolengedoe om zomaar mensen te feliciteren die je niet kent of waarvan je niet eens weet of ze leven. Hoeveel betekenis heeft zo'n felicitatie dan....
  maandag 23 november 2015 @ 18:35:28 #178
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_157767255
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Een waarheid als een koe.

Wat een mongolengedoe om zomaar mensen te feliciteren die je niet kent of waarvan je niet eens weet of ze leven. Hoeveel betekenis heeft zo'n felicitatie dan....
Geen enkele. :')
Maar toch maak je mensen er eventjes blij mee, en associėren ze de afzender van de felicitatie met iets positiefs. Gevolg: ze gaan de afzender al dan niet bewust toch een beetje aardiger vinden, gevolg: ze zijn eerder geneigd de afzender te helpen.

Gelezen in 'Je hebt het niet van mij' van Joris Luyendijk (interessant boek trouwens :Y ): een lobbyist die vertelde dat hij de verjaardagen van alle kamerleden in zijn telefoon heeft gezet en automatisch felicitatie-smsjes laat sturen :s)
Waarbij smsjes natuurlijk slimmer zijn dan facebookberichtjes, want smsjes worden niet door iedereen gelezen, en als iemand doodgaat wordt zijn telefoon meestal wel afgesloten :')
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  † In Memoriam † maandag 23 november 2015 @ 18:39:29 #179
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157767369
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je ze niet zo goed kent dat je van hun overlijden op de hoogte wordt gesteld hoef je ze ook niet te feliciteren.
Ja, dat zo'n beetje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_157769095
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 15:14 schreef Arcee het volgende:

"[b]Van harte Chris. De beste wensen. Maak van deze
eerste koude maandag van dit seizoen, een leuke, feestelijke, onvergetelijke en vooral gezellige verjaardag"

Het zal onder de grond nog kouder zijn _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157772295
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 18:35 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

Geen enkele. :')
Maar toch maak je mensen er eventjes blij mee, en associėren ze de afzender van de felicitatie met iets positiefs. Gevolg: ze gaan de afzender al dan niet bewust toch een beetje aardiger vinden, gevolg: ze zijn eerder geneigd de afzender te helpen.

Gelezen in 'Je hebt het niet van mij' van Joris Luyendijk (interessant boek trouwens :Y ): een lobbyist die vertelde dat hij de verjaardagen van alle kamerleden in zijn telefoon heeft gezet en automatisch felicitatie-smsjes laat sturen :s)
Waarbij smsjes natuurlijk slimmer zijn dan facebookberichtjes, want smsjes worden niet door iedereen gelezen, en als iemand doodgaat wordt zijn telefoon meestal wel afgesloten :')
Mij zou je er niet blij mee maken, ook niet eventjes. Het zou me vreselijk irriteren. En als iemand die iets van me wil mij zo zou benaderen, zou hij juist onderop de stapel komen.
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:49:27 #182
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157787551

:')
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:49:47 #183
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_157787559
quote:
_O-
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_157789296
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 21:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Mij zou je er niet blij mee maken, ook niet eventjes. Het zou me vreselijk irriteren. En als iemand die iets van me wil mij zo zou benaderen, zou hij juist onderop de stapel komen.
Dit. Ik zou er argwanend van worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')