Ook zo stoer om het prive te zeggen en niet in dit topic...quote:Op donderdag 10 september 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg lurker die mij gisteren een bericht stuurde dat vocht een smoesje is en ik gewoon teveel eet: vandaag weer een kilo lichter dan gisteren. Heb me gek geplast gisteren en vannacht. Hoi he.
Wat hou ik toch van jouquote:Op donderdag 10 september 2015 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg altijd maar: vet kan weg, maar met een kutkarakter moet je altijd leven. Sterkte ermee, lurker
quote:Op donderdag 10 september 2015 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg altijd maar: vet kan weg, maar met een kutkarakter moet je altijd leven. Sterkte ermee, lurker
quote:Op donderdag 10 september 2015 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg altijd maar: vet kan weg, maar met een kutkarakter moet je altijd leven. Sterkte ermee,
quote:Op donderdag 10 september 2015 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Besloten om voor het ontbijt te hardlopen anders moest ik met zo'n klotsbuik lopen (nadeel van smoothie).
Nu dus ontbijten en dan door met Jillian.
Morgen een rustdag want schoonzus gaat eindelijk trouwen.
Bij mij heeft dat serieus wel geholpen andersquote:Op donderdag 10 september 2015 08:03 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dikke mensen moet je echt wel vertellen dat ze te veel eten.
Maar zo iemand als Kwak weet toch wel hoeveel kcal wat is?quote:Op donderdag 10 september 2015 11:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij mij heeft dat serieus wel geholpen anders
Ik, en met mij waarschijnlijk hopen anderen, zijn zich gewoon niet goed genoeg bewust van wat ze eten en hoeveel kcal dat is. Net als met drinken.
Je las toen ook mee in afval toen ik daar binnenkwam en ik moest echt met de neus op de feiten gedrukt worden.
Beetje kortzichtig om iemand meteen dom te noemen als je niet weet wie het is.... En nee, niet ik.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar zo iemand als Kwak weet toch wel hoeveel kcal wat is?
En je weet dat ze er (goed) mee bezig is dan hoeft ze toch niet nog door een dom persoon op de feiten te worden gedrukt?
Dit moet ik wel beamen eigenlijk. Ik track ook al lang exact wat ik eet, maar alsnog word ik verrast door sommige producten en/of porties. Het enige wat je kan doen om teleurstellingen wat dit betreft te voorkomen, is blijven trackenquote:Op donderdag 10 september 2015 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
En of iemand dat weet? Ik hou het nu ruim 6 maanden goed bij, maar zelfs na die tijd blijft het lastig porties goed in te schatten en verrast en product me weleens meer de hoeveelheid kcal. Daarom gewoon bijhouden, is enige wat echt betrouwbaar is. En val je niet af, dan krijg je teveel kcal binnen, en moet je minderen.
Vooral het blijven wegen van mn eten, als ik dat niet doe pak ik toch meer dan ik zou denken.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dit moet ik wel beamen eigenlijk. Ik track ook al lang exact wat ik eet, maar alsnog word ik verrast door sommige producten en/of porties. Het enige wat je kan doen om teleurstellingen wat dit betreft te voorkomen, is blijven tracken
GMTAquote:Op donderdag 10 september 2015 11:31 schreef Artoo het volgende:
En met tracken bedoel ik afwegen, niet schatten. Dat is zó onbetrouwbaar.
schat ik weet van bijna alles de calorische waarde, en ook nog of het hoog in de carbs/proteine/fat zit. ik weet ook dat ik weer moet tracken, was ik alweer mee begonnen, en juist sindsdien kwam er ineens in een paar dagen twee kilo bij.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig om iemand meteen dom te noemen als je niet weet wie het is.... En nee, niet ik.
En of iemand dat weet? Ik hou het nu ruim 6 maanden goed bij, maar zelfs na die tijd blijft het lastig porties goed in te schatten en verrast en product me weleens meer de hoeveelheid kcal. Daarom gewoon bijhouden, is enige wat echt betrouwbaar is. En val je niet af, dan krijg je teveel kcal binnen, en moet je minderen.
Volgens mij is dat juist de kern van afvallen. Bewustwording van wat de juiste producten zijn, en passend patroon samenstellen. Als je dat structureel doet en je dan ook houdt aan je doel qua kcal en alles eerlijk bijhoudt, kan het niet anders dan dat je gaat afvallen. Of je het nu afvallen of diëten noemt.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Ow bijhouden is erg belangrijk![]()
Maar dat had volgens mij verder weinig er mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |