quote:
Ik heb soortgelijke muffins gebakken en ingevroren. Werkt perfect. Ik zou niet eens de moeite doen de bovenkant te grillenquote:Op woensdag 9 september 2015 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
tnx!
ik KENDE het wel, ik HERkende het alleen niet..
zou je die muffins ook in kunnen vriezen dan? dan kan ik er iedere dag eentje meenemen naar werk( 's ochtends wel even afbakken onder de gril voor een perfect muffin bovenkantje , dat is immers het beste)
ja jij zal vast wel weten wat ze in de webshop hebbenquote:Op woensdag 9 september 2015 14:12 schreef MutedFaith het volgende:
AH heeft kokosmeel, in elk geval in de AH webshop.
Neuh, ik heb even gegoogled waar ik het zou kunnen krijgen. De AH webshop was een van de eerste hits die ik herkende.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:14 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ja jij zal vast wel weten wat ze in de webshop hebben
hier nog eenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
hier nog een
Ik heb besloten om tijdelijk geen brood te eten. Raak ik opgeblazen van en hopelijk ook terug te zien op de weegschaalben super goed bezig met gezond eten dus ik hoop echt nu eens wat verder af te vallen. Als dat niet het geval is ben ik bang dat ik niet langer gemotiveerd kan blijven
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb soortgelijke muffins gebakken en ingevroren. Werkt perfect. Ik zou niet eens de moeite doen de bovenkant te grillen
Amandelmeel zou denk ik ook goed kunnenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:18 schreef gcjoel het volgende:
waarschuwing:
Kokosmeel smaakt wel heel apart. Ik vind het wel ok, mijn vriend vind het smerig (hij lust wel kokos en ik niet)
Geen magnetronquote:Op woensdag 9 september 2015 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik heb hetzelfde gedaan met wortelmuffins. Even in de magnetron en ze peppen weer helemaal op
Pizza: van ristorante tussen de 850 en 1000 kcal geloof ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Uitje met het werk. Escaperoom013, ge-wel-dig! Ervoor gewerkt en mee gegymd met de kinderen. Zonder fitbit, want armbanden moeten uit :-(
O kwark
L wok2go groenten en beef en geen noedels
D pizza. Wat kost dat, caloriegewijs?
Ik zou een moord doen voor bier atm (maar no way dat ik er mijn afvalrace voor op ga geven. Dat dan weer niet).quote:Op woensdag 9 september 2015 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje:
O dubbele boterham pindakaas
T mariekenbrood
L broodje kaas, broodje vlees, kleine krentenbol, appel
T minneola
D parelcouscous als paella met kipvleugeltjes uit de oven, blikje bier
Ben je met een wedstrijd bezig?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:04 schreef MutedFaith het volgende:
Ik zou een moord doen voor bier atm (maar no way dat ik er mijn afvalrace voor op ga geven. Dat dan weer niet).
Ja. En tot nu toe is de weegschaal aan 't verliezen.quote:
Intensieve eerste dag, had er echt zin inquote:Op woensdag 9 september 2015 22:04 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor bier atm (maar no way dat ik er mijn afvalrace voor op ga geven. Dat dan weer niet).
zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt! En indien niet... @laffe lurker, maak jezelf gewoon kenbaar of hou je bek.quote:Op donderdag 10 september 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg lurker die mij gisteren een bericht stuurde dat vocht een smoesje is en ik gewoon teveel eet: vandaag weer een kilo lichter dan gisteren. Heb me gek geplast gisteren en vannacht. Hoi he.
Huh? Zijn er echt lafaards die hier mensen zulke berichtjes sturen? Godallemachtigquote:Op donderdag 10 september 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg lurker die mij gisteren een bericht stuurde dat vocht een smoesje is en ik gewoon teveel eet: vandaag weer een kilo lichter dan gisteren. Heb me gek geplast gisteren en vannacht. Hoi he.
Nee: maak je kenbaar én hou je bekquote:Op donderdag 10 september 2015 07:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt! En indien niet... @laffe lurker, maak jezelf gewoon kenbaar of hou je bek.
Seriously?quote:Op donderdag 10 september 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:
En dat ze dik zijn, want dat weten ze niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:03 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dikke mensen moet je echt wel vertellen dat ze te veel eten.
Ja, gek he.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En dat ze dik zijn, want dat weten ze niet.
Ik vertel lelijke mensen ook altijd dat ze lelijk zijn. Dat ze dat niet zelf zien
Sjiiiit is dat het? Misschien maar eens proberen dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, gek he.
Ach, weet je kwak, je moet gewoon minder eten.
quote:Op donderdag 10 september 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:
Dat blijkt dus volkomen averechts te werken. Dus meneer/mevrouw de DM'er is gewoon een enorme (laffe!) /trut/lul met low selfesteem die het leuk vindt om andere mensen onderuit te halen om zo zichzelf beter te voelen.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:03 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dikke mensen moet je echt wel vertellen dat ze te veel eten.
Ook zo stoer om het prive te zeggen en niet in dit topic...quote:Op donderdag 10 september 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:
Wat hou ik toch van jouquote:Op donderdag 10 september 2015 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg altijd maar: vet kan weg, maar met een kutkarakter moet je altijd leven. Sterkte ermee, lurker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |