Appie, toko of de geitenwollentasjessupermarkt.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:05 schreef Barreltje het volgende:
foto genomen!en 144 kcal's is noiet slecht!
nu nog uitzoeken waar ik kokos meel vandaan haal.
quote:
Ik heb soortgelijke muffins gebakken en ingevroren. Werkt perfect. Ik zou niet eens de moeite doen de bovenkant te grillenquote:Op woensdag 9 september 2015 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
tnx!
ik KENDE het wel, ik HERkende het alleen niet..
zou je die muffins ook in kunnen vriezen dan? dan kan ik er iedere dag eentje meenemen naar werk( 's ochtends wel even afbakken onder de gril voor een perfect muffin bovenkantje , dat is immers het beste)
ja jij zal vast wel weten wat ze in de webshop hebbenquote:Op woensdag 9 september 2015 14:12 schreef MutedFaith het volgende:
AH heeft kokosmeel, in elk geval in de AH webshop.
Neuh, ik heb even gegoogled waar ik het zou kunnen krijgen. De AH webshop was een van de eerste hits die ik herkende.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:14 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ja jij zal vast wel weten wat ze in de webshop hebben
hier nog eenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
hier nog een
Ik heb besloten om tijdelijk geen brood te eten. Raak ik opgeblazen van en hopelijk ook terug te zien op de weegschaalben super goed bezig met gezond eten dus ik hoop echt nu eens wat verder af te vallen. Als dat niet het geval is ben ik bang dat ik niet langer gemotiveerd kan blijven
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb soortgelijke muffins gebakken en ingevroren. Werkt perfect. Ik zou niet eens de moeite doen de bovenkant te grillen
Amandelmeel zou denk ik ook goed kunnenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:18 schreef gcjoel het volgende:
waarschuwing:
Kokosmeel smaakt wel heel apart. Ik vind het wel ok, mijn vriend vind het smerig (hij lust wel kokos en ik niet)
Geen magnetronquote:Op woensdag 9 september 2015 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik heb hetzelfde gedaan met wortelmuffins. Even in de magnetron en ze peppen weer helemaal op
Pizza: van ristorante tussen de 850 en 1000 kcal geloof ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Uitje met het werk. Escaperoom013, ge-wel-dig! Ervoor gewerkt en mee gegymd met de kinderen. Zonder fitbit, want armbanden moeten uit :-(
O kwark
L wok2go groenten en beef en geen noedels
D pizza. Wat kost dat, caloriegewijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |