Alweer goed, Harry.quote:
Ook goed. De oud-voorzitter van PSV.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja mag niet. je had de antwoorden ook stiekem kunnen geven
Ik tel 5 goede antwoorden die nog niet waren gegeven. Daamee ben je nu mede-koploper, samen met LTVDK.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
Harry Slinger
Harry Bannink
Harry van Bommel
Harry van Raaij
Harry Been
Harry Potter
Harry Otten
Harry S. Truman
Harry Mulisch
Harry van den Ham
Harry Houdini
Harry de Winter
Harrie Jekkers
Harry Styles
Harry Vermeegen
Harry Muskee
Harry Wijnschenk
Harry Belafonte
Harry (van de Sunweb)
????
Prins Harry
Harry Mens
Harry Sacksioni
Harry Piekema
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
Harry Slinger
Harry Bannink
Harry van Bommel
Harry van Raaij
Harry Been
Harry Potter
Harry Otten
Harry S. Truman
Harry Mulisch
Harry van den Ham
Harry Houdini
Harry de Winter
Harrie Jekkers
Harry Styles
Harry Vermeegen
Harry Muskee
Harry Wijnschenk
Harry Belafonte
Harry (van de Sunweb)
????
Prins Harry
Harry Mens
Harry Sacksioni
Harry Piekema
ESFquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
De laatste was dan ook wel extreem moeilijk: Harry van Hoof, de componist/dirigent. Onder meer bekend van zijn tv-optredens als dirigent bij het Songfestival, toen dat nog met live-orkest werd gespeeld.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
De laatste was dan ook wel extreem moeilijk: Harry van Hoof, de componist/dirigent. Onder meer bekend van zijn tv-optredens als dirigent bij het Songfestival, toen dat nog met live-orkest werd gespeeld.
Ik moest op een handig aantal uitkomen. Ik had anders ook nog een paar reserves, maar die waren nog lastiger, vond ik.quote:
Dit boeit natuurlijk helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
NB: Harrie Jekkers heet eigenlijk nét wat anders, maar hij was de man achter de act Harry Klorkestein. Onder die naam had -ie een hit met Oh, Oh, Den Haag.
Even een stukje verantwoording, Harry.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit boeit natuurlijk helemaal niemand.
Begrijpelijke reactie van die vrouw, ze staat met een loeizware camera in haar nek en opeens komt er een menigte op d'r afgerend.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Wtf![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)-vluchtelingen.dhtml
Die eerste kan ik niet opkomen, een acteur geloof ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
De niet-gebruikte reserve-Harry's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... maar deze vond ik te moeilijk.
Die man tackelen die gewoon langs haar heen loopt is een begrijpelijke reactie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie van die vrouw, ze staat met een loeizware camera in haar nek en opeens komt er een menigte op d'r afgerend.
Kane herken ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
De niet-gebruikte reserve-Harry's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... maar deze vond ik te moeilijk.
Ja, ze wordt omver gelopen, ze schopt alleen de verkeerde, dat wel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die man tackelen die gewoon langs haar heen loopt is een begrijpelijke reactie?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ze wordt omver gelopen, ze schopt alleen de verkeerde, dat wel.
Oh kut, ik had alleen dat tweede filmpje gezienquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
ze word niet omver gelopen? Ze tackelt die man omdat hij wist te ontkomen aan die agent. Het tweede filmpje laat zien dat ze ook nog naar klein meisje schopt....
.....quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh kut, ik had alleen dat tweede filmpje gezienDie tackle is wel kansloos ja
Ja bij dat tweede filmpje wordt ze omver gelopen, die eerste is gewoon een tackle en die had ik niet gezienquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
.....
Sowieso is het geen handige plek van haar om daar te gaan staan als je weet dat die mensen daar voorbij willen.
Gewoon een drone gebruiken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij dat tweede filmpje wordt ze omver gelopen, die eerste is gewoon een tackle en die had ik niet gezienMaar alles voor de beste shots he ...
Op het moment dat ze naar de meisje die beweging maakt word ze niet omver gelopen...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij dat tweede filmpje wordt ze omver gelopen, die eerste is gewoon een tackle en die had ik niet gezienMaar alles voor de beste shots he ...
Nee maar daarvoor wel, tegen de tijd dat ze schopt is diegene die tegen haar aanliep natuurlijk al voorbij en schopt ze maar wat in de rondte.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op het moment dat ze naar de meisje die beweging maakt word ze niet omver gelopen...
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar daarvoor wel, tegen de tijd dat ze schopt is diegene die tegen haar aanliep natuurlijk al voorbij en schopt ze maar wat in de rondte.
knap van je. Die acteur heet Harry van Rijthoven.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die eerste kan ik niet opkomen, een acteur geloof ik
Harry Kane en Harry Rodger Webb (Cliff Richard)
Ja dat sowieso.quote:
Thnxs! Nu weet ik weer waar ik die kop van ken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
knap van je. Die acteur heet Harry van Rijthoven.
Ik miste eigenlijk deze Harry ...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
knap van je. Die acteur heet Harry van Rijthoven.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
WTF Joost Zwagerman heeft zelfmoord gepleegd???!!!
Ook alquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
zo hé...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schrijver.
http://www.nu.nl/boek/412(...)leegt-zelfmoord.html
Bizar. Depressies zijn een bitch. Traumaheli was nog opgeroepen maar meteen weer gecanceld.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
Ik lees nu dat hij aan al langer depressief was, maar dan nog steedsquote:
Ik wist dat niet van de depressies, morgen zou zijn nieuwe boek uitkomen.quote:
Mensen die bijvoorbeeld op Facebook of iets dergelijks plaatsen hoe leuk en goed ze het wel niet hebben zijn vaak de mensen met de grootste psychische problemen....quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat kunnen mensen met depressies toch goede acteurs zijn, ik kan dit bijna niet geloven.
Dan schrik je je gewoon de tering ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
Nja ik zeg het eigenlijk verkeerd om, mensen die zware psychische problemen hebben, hebben vaak gewoon een masker op, en doen alsof ze alles koek en ei hebben in het leven...quote:
Een Linksicus? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist jij dat Elflettering groot fan is van Claudia de Breij?
Nee klopt, hij is meer van De Toppers.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een Linksicus? Lijkt me sterk.
Ik schrok al.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee klopt, hij is meer van De Toppers.
Allemaal Harry'squote:Op woensdag 9 september 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
prachtig
wat is de gedachte erachtwr
Zullen we gedachten uitwisselen over de ISlam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specularium lacht zelden om grappen, laat staan hardop.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:34 schreef Triggershot het volgende:
Specularium lacht nu hardop om mijn grap.
Ik vermoed dat hij nu 112 belt omdat hij voor het eerst zo hard lacht juist, paniek en angst ineens.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium lacht zelden om grappen, laat staan hardop.
Maar wellicht heb je een glimlach teweeg gebracht bij hem.
Zo gauw Harry hardop gaat lachen om matige woordgrapjes, hebben we een echt probleem in dit topic.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij nu 112 belt omdat hij voor het eerst zo hard lacht juist, paniek en angst ineens.
Wrm maak je mij zo laat nog bang?quote:Op woensdag 9 september 2015 01:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wetenschappers gaan onbekend virus activeren
Goed verhaal.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wetenschappers gaan onbekend virus activeren
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wrm maak je mij zo laat nog bang?
Hedde gij welles een poging gedoan dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo gauw Harry hardop gaat lachen om matige woordgrapjes, hebben we een echt probleem in dit topic.
Om te lachen? Of om Harry aan het lachen te krijgen?quote:Op woensdag 9 september 2015 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hedde gij welles een poging gedoan dan?
Tijd om jou bang te maken met mijn foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om te lachen? Of om Harry aan het lachen te krijgen?
Wel geprobeerd ja. We hebben de hoop ergens medio 2013 opgegeven. Ongeveer gelijk met toen hij mod werd.quote:
Ingrijpende gebeuren ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel geprobeerd ja. We hebben de hoop ergens medio 2013 opgegeven. Ongeveer gelijk met toen hij mod werd.
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijd om jou bang te maken met mijn foto.Ja ik ben nu wel benieuwd wat er in dat peper- en zoutstel op de tafel erachter staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Je bent duidelijk niet de enige.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben nu wel benieuwd wat er in dat peper- en zoutstel op de tafel erachter staat.
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijd om jou bang te maken met mijn foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga zo ook maar eens onder de lakens ...quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens onder de lakens ...
misschien wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu weet ik je Facebook, maar die is natuurlijk niet van jou.
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens onder de lakens ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |