Wie is dat?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
WTF Joost Zwagerman heeft zelfmoord gepleegd???!!!
Ook alquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
zo hé...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schrijver.
http://www.nu.nl/boek/412(...)leegt-zelfmoord.html
Bizar. Depressies zijn een bitch. Traumaheli was nog opgeroepen maar meteen weer gecanceld.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
Ik lees nu dat hij aan al langer depressief was, maar dan nog steedsquote:
Ik wist dat niet van de depressies, morgen zou zijn nieuwe boek uitkomen.quote:
Mensen die bijvoorbeeld op Facebook of iets dergelijks plaatsen hoe leuk en goed ze het wel niet hebben zijn vaak de mensen met de grootste psychische problemen....quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat kunnen mensen met depressies toch goede acteurs zijn, ik kan dit bijna niet geloven.
Dan schrik je je gewoon de tering ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
Nja ik zeg het eigenlijk verkeerd om, mensen die zware psychische problemen hebben, hebben vaak gewoon een masker op, en doen alsof ze alles koek en ei hebben in het leven...quote:
Een Linksicus? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist jij dat Elflettering groot fan is van Claudia de Breij?
Nee klopt, hij is meer van De Toppers.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een Linksicus? Lijkt me sterk.
Ik schrok al.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee klopt, hij is meer van De Toppers.
Allemaal Harry'squote:Op woensdag 9 september 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
prachtig
wat is de gedachte erachtwr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |